Работала в 7 компаниях   13 лет 1 месяц

Финансовые услуги, FMCG, Туризм / Путешествия / Пассажирские перевозки, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Красота / Фитнес / Спорт

Junior sales manager

Ayvens Ukraine LLC

Финансовые услуги

1 год 10 месяцев

01.2023 - 11.2024

- Взаємодія з відділом продажів та забезпечення виконання планових показників.
- Взаємодія з клієнтами, управління клієнтською базою, обробка запитів та підтримка високого рівня обслуговування.
- Підготовка презентацій та комерційних пропозицій, участь у переговорах.
- Взаємодія з іншими відділами для забезпечення безперебійної роботи та реалізації проектів.

Спеціаліст з обслуговування клієнтів

Ayvens Ukraine LLC

Финансовые услуги

3 года 4 месяца

09.2019 - 01.2023

- Управління процесом замовлення та обробки паливних карток: облік, реєстрація, активація.
- Співпраця з бухгалтерією для оформлення рахунків, контроль балансу і звітність.
- Ведення документації та забезпечення своєчасної обробки запитів клієнтів.

Бухгалтер з первинної документації

Atlant

FMCG

1 год

04.2019 - 04.2020

- Адміністрування первинної документації, фінансовий контроль, звірка з постачальниками.
- Ведення касових операцій та підтримка порядку в обліковій документації.

Бухгалтер з первинної документації

Platinum Auto

Туризм / Путешествия / Пассажирские перевозки

9 месяцев

05.2018 - 02.2019

- Контроль звітності, облік витрат, ведення касових операцій.
- Робота з первинною бухгалтерською документацією та архівом.

Економіст

S-GROUP

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

2 года 2 месяца

03.2016 - 05.2018

- Забезпечення касової дисципліни, облік заробітної плати, звірка з постачальниками.
- Звітування та облік витрат підприємства.

Адміністратор індустрії краси та спорту

Твій Спорт

Красота / Фитнес / Спорт

2 года 2 месяца

07.2013 - 09.2015

- Організація роботи персоналу, контроль розкладу занять та процедур.
- Підбір та навчання персоналу, забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів.
- Співпраця з постачальниками, планування та проведення заходів.

Адміністратор індустрії краси та спорту

Fitness Life

Красота / Фитнес / Спорт

2 года 1 месяц

05.2011 - 06.2013

- Організація та координація роботи персоналу.
- Планування та проведення заходів.
- Забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів.
- Ведення документації та звітності.
- Управління розкладом занять та процедур.
- Контроль за дотриманням санітарних норм.
- Вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами.
- Підбір та навчання персоналу.
- Співпраця з постачальниками

Ключевая информация

- Адміністрування та організація: планування роботи відділу, координація команди, контроль за виконанням стандартів.
- Клієнтське обслуговування: ведення переговорів, обробка запитів, підтримка високої якості обслуговування.
- Документообіг та звітність: ведення документації, оформлення звітів, взаємодія з бухгалтерією.

Училась в 1 заведении

Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова

практична психологія

Київ, 2009

Владеет языками

Английский

средний

Русский

свободно

намагаюсь не розмовляти!

Украинский

родной

Дополнительная информация

Особисті якості

- Відповідальна, цілеспрямована, здатна до швидкого навчання. - Орієнтована на досягнення результатів і забезпечення високої якості обслуговування.

Комп'ютерні навички

Офісні програми: Microsoft Office (Word, Excel), Google Docs. Робота з CRM: Salesforce. Операційні системи: Windows, macOS.

Водійське посвідчення

Водійське посвідчення - категорія В.

Алина

адміністратор відділу

Киев

30 000 грн.

37 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Характер работы: удаленная работа

Обновлено 6 часов назад