Работала в 1 компании   1 год 2 месяца

HR

Спеціаліст кадрового обліку

ООО Магазин, ПП

HR

1 год 1 месяц

11.2020 - 12.2021

  • Планування та організація своєї роботи
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань

Ключевая информация

Комп'ютерні навички: впевнений користувач ПК, досвід роботи з офісними програмами (Microsoft Office, Google Workspace)

Комунікабельність: ефективно спілкуюся та працюю в команді, вмію підтримувати професійні зв’язки з клієнтами та колегами

Організованість: відповідально дотримуюся термінів, вмію планувати час і розставляти пріоритети

Відповідальність та уважність: підходжу до роботи з увагою до деталей і відповідальністю за результат

Англійська мова: базовий рівень (готова вдосконалювати за потребою)

Училась в 1 заведении

Вищий навчальний заклад "Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна"

юридичний

Горлівка, 2019

Владеет языками

Английский

базовый

Украинский

родной

Курсы, тренинги, сертификаты

Онлайн-курси

Київ, 2024

копірайтинг, smm,основи віддаленої роботи ,адміністрування

Дополнительная информация

Особисті якості

Поки відсутній прямий професійний досвід, але маю ентузіазм та бажання навчатися, щоб стати цінним співробітником вашої компанії.
Готова швидко навчатися та розпочати роботу

Світлана Мініч

Адміністратор

Киев

30 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Характер работы: удаленная работа

Обновлено 11 часов назад