Працювала в 7 компаніях 13 років 1 місяць
Фінансові послуги, FMCG, Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Краса / Фітнес / Спорт
Junior sales manager
Ayvens Ukraine LLC
Фінансові послуги
1 рік 10 місяців
01.2023 - 11.2024
- Взаємодія з клієнтами, управління клієнтською базою, обробка запитів та підтримка високого рівня обслуговування.
- Підготовка презентацій та комерційних пропозицій, участь у переговорах.
- Взаємодія з іншими відділами для забезпечення безперебійної роботи та реалізації проектів.
Спеціаліст з обслуговування клієнтів
Ayvens Ukraine LLC
Фінансові послуги
3 роки 4 місяці
09.2019 - 01.2023
- Співпраця з бухгалтерією для оформлення рахунків, контроль балансу і звітність.
- Ведення документації та забезпечення своєчасної обробки запитів клієнтів.
Бухгалтер з первинної документації
Atlant
FMCG
1 рік
04.2019 - 04.2020
- Ведення касових операцій та підтримка порядку в обліковій документації.
Бухгалтер з первинної документації
Platinum Auto
Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення
9 місяців
05.2018 - 02.2019
- Робота з первинною бухгалтерською документацією та архівом.
Економіст
S-GROUP
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
2 роки 2 місяці
03.2016 - 05.2018
- Звітування та облік витрат підприємства.
Адміністратор індустрії краси та спорту
Твій Спорт
Краса / Фітнес / Спорт
2 роки 2 місяці
07.2013 - 09.2015
- Підбір та навчання персоналу, забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів.
- Співпраця з постачальниками, планування та проведення заходів.
Адміністратор індустрії краси та спорту
Fitness Life
Краса / Фітнес / Спорт
2 роки 1 місяць
05.2011 - 06.2013
- Планування та проведення заходів.
- Забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів.
- Ведення документації та звітності.
- Управління розкладом занять та процедур.
- Контроль за дотриманням санітарних норм.
- Вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами.
- Підбір та навчання персоналу.
- Співпраця з постачальниками
Ключова інформація
- Клієнтське обслуговування: ведення переговорів, обробка запитів, підтримка високої якості обслуговування.
- Документообіг та звітність: ведення документації, оформлення звітів, взаємодія з бухгалтерією.
Навчалась в 1 закладі
Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова
практична психологія
Київ, 2009
Володіє мовами
Англійська
середній
Російська
вільно
намагаюсь не розмовляти!
Українська
рідна
Додаткова інформація
Особисті якості
Комп'ютерні навички
Водійське посвідчення
Алина
Алина
адміністратор відділу
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 1 годину тому