Працювала в 7 компаніях   13 років 1 місяць

Фінансові послуги, FMCG, Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Краса / Фітнес / Спорт

Junior sales manager

Ayvens Ukraine LLC

Фінансові послуги

1 рік 10 місяців

01.2023 - 11.2024

- Взаємодія з відділом продажів та забезпечення виконання планових показників.
- Взаємодія з клієнтами, управління клієнтською базою, обробка запитів та підтримка високого рівня обслуговування.
- Підготовка презентацій та комерційних пропозицій, участь у переговорах.
- Взаємодія з іншими відділами для забезпечення безперебійної роботи та реалізації проектів.

Спеціаліст з обслуговування клієнтів

Ayvens Ukraine LLC

Фінансові послуги

3 роки 4 місяці

09.2019 - 01.2023

- Управління процесом замовлення та обробки паливних карток: облік, реєстрація, активація.
- Співпраця з бухгалтерією для оформлення рахунків, контроль балансу і звітність.
- Ведення документації та забезпечення своєчасної обробки запитів клієнтів.

Бухгалтер з первинної документації

Atlant

FMCG

1 рік

04.2019 - 04.2020

- Адміністрування первинної документації, фінансовий контроль, звірка з постачальниками.
- Ведення касових операцій та підтримка порядку в обліковій документації.

Бухгалтер з первинної документації

Platinum Auto

Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення

9 місяців

05.2018 - 02.2019

- Контроль звітності, облік витрат, ведення касових операцій.
- Робота з первинною бухгалтерською документацією та архівом.

Економіст

S-GROUP

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

2 роки 2 місяці

03.2016 - 05.2018

- Забезпечення касової дисципліни, облік заробітної плати, звірка з постачальниками.
- Звітування та облік витрат підприємства.

Адміністратор індустрії краси та спорту

Твій Спорт

Краса / Фітнес / Спорт

2 роки 2 місяці

07.2013 - 09.2015

- Організація роботи персоналу, контроль розкладу занять та процедур.
- Підбір та навчання персоналу, забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів.
- Співпраця з постачальниками, планування та проведення заходів.

Адміністратор індустрії краси та спорту

Fitness Life

Краса / Фітнес / Спорт

2 роки 1 місяць

05.2011 - 06.2013

- Організація та координація роботи персоналу.
- Планування та проведення заходів.
- Забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів.
- Ведення документації та звітності.
- Управління розкладом занять та процедур.
- Контроль за дотриманням санітарних норм.
- Вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами.
- Підбір та навчання персоналу.
- Співпраця з постачальниками

Ключова інформація

- Адміністрування та організація: планування роботи відділу, координація команди, контроль за виконанням стандартів.
- Клієнтське обслуговування: ведення переговорів, обробка запитів, підтримка високої якості обслуговування.
- Документообіг та звітність: ведення документації, оформлення звітів, взаємодія з бухгалтерією.

Навчалась в 1 закладі

Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова

практична психологія

Київ, 2009

Володіє мовами

Англійська

середній

Російська

вільно

намагаюсь не розмовляти!

Українська

рідна

Додаткова інформація

Особисті якості

- Відповідальна, цілеспрямована, здатна до швидкого навчання. - Орієнтована на досягнення результатів і забезпечення високої якості обслуговування.

Комп'ютерні навички

Офісні програми: Microsoft Office (Word, Excel), Google Docs. Робота з CRM: Salesforce. Операційні системи: Windows, macOS.

Водійське посвідчення

Водійське посвідчення - категорія В.

Алина

адміністратор відділу

Київ

30 000 грн.

37 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 1 годину тому