Работал в 9 компаниях   9 лет 6 месяцев

Другое, Банки

Директор (кінцевий бенефіціарний власник)

ТОВ «ФілдСервіс»

Другое

2 года 5 месяцев

02.2018 - 07.2020

  • Аналіз щодо можливості реалізації проєкту.
  • Обрання вектору (-ів) діяльності.
  • Постановка цілей, планування бюджету, обрання стратегії управління.
  • Створення і реєстрація компанії.
  • Створення та затвердження структури ієрархії управління: елементи, підпорядкування, функціонал, відповідальність.
  • Розроблення та видання наказів, посадових інструкцій, програм і положень компанії.
  • Обрання партнерів, перемовини, підписання договорів, налагодження комунікаційних зав’язків.
  • Контроль за належним виконанням договорів та зобов’язань.
  • Розрахунок собівартості та кінцевих цін товарів і послуг для контрагентів компанії.
  • Створення платіжних реєстрів, контроль за рухом грошових коштів.
  • Створення команди, підбір персоналу.
  • Робота з тендерною документацією для участі в публічних закупівлях.
  • Аналіз та моніторинг конкурентів компанії.
  • Просування товарів і послуг компанії на ринку, збільшення частки ринку.
  • Організація та контроль за господарсько-фінансовою діяльністю компанії.
  • Розпорядження майном, коштами, іншими матеріальними та нематеріальними активами компанії.

Консультант

TACROM SERVICES SRL (Румунія)

Другое

4 года 6 месяцев

01.2016 - 07.2020

  • Збір та аналіз інформації щодо можливості реалізації проєкту: переваги, слабкості, можливості, загрози.
  • Визначення замовників товарів і послуг: основних та можливих. Аналіз конкурентів. Кореляція векторів діяльності, диверсифікація напрямів та ризиків.
  • Постановка основних і проміжних цілей.
  • Планування витрат та надходжень майбутніх періодів, розроблення стратегії управління і розвитку проєкту.
  • Робота з документацією компанії-нерезидента: адаптація, підготування, супроводження.
  • Опрацювання та отримання дозвільної документації.
  • Обрання партнерів, перемовини, налагодження комунікаційних зав’язків, підписання договорів.
  • Організація офісного приміщення, робочих місць, баз дислокування обладнання, складів зберігання.
  • Організація ЗЕД компанії-нерезидента з ввезення обладнання та товарів на територію України, експортно-імпортне митне оформлення.
  • Організація МТЗ та логістики компанії-нерезидента.
  • Робота з тендерною документацією потенційних замовників товарів або послуг компанії-нерезидента, участь у публічних закупівлях.
  • Вивчення, опрацювання, перемовини та підписання договорів постачання або підряду, організація та супроводження відповідального виконання взятих на себе зобов’язань за підписаними договорами компанії-нерезидента.
  • Створення та реєстрація компанії-резидента у державних органах.
  • Розроблення структури апарату управління компанії: елементи, підпорядкування, функціонал, відповідальність, документообіг.
  • Розроблення та видання наказів, посадових інструкцій, програм і положень компанії.
  • Створення команди, підбір та звільнення персоналу.
  • Робота з банківськими установами, аналіз банківських продуктів та обрання найбільш економічно вигідних для компанії.
  • Підготовка тендерної документації для участі компанії-резидента в публічних закупівлях.
  • Зустрічі, перемовини, оформлення, підписання договорів.
  • Створення платіжних реєстрів, контроль за рухом грошових коштів.
  • Підготування, захист та закриття актів виконаних робіт і рахунків за договорами.
  • Аналіз та моніторинг конкурентів компанії.
  • Аналіз власних попередніх періодів, оптимізація внутрішніх та зовнішніх процесів, робота над помилками.
  • Побудова довгострокових партнерських взаємовідносин у форматі можливих дилерських повноважень для компанії.
  • Просування товарів та послуг компанії на ринку.
  • Збільшення частки ринку, надання повного комплексу послуг, мінімізація впливу зовнішніх чинників.
  • Постановка нових цілей.
  • Вихід компанії на новий міжнародний ринок.

Директор (за сумісництвом – основне місце роботи)

ТОВ «Металургійний резерв України»

Другое

1 год 11 месяцев

12.2015 - 11.2017

  • Аналіз попередніх періодів роботи компанії.
  • Визначення векторів розвитку компанії.
  • Планування витрат та надходжень майбутніх періодів, розроблення стратегії управління та подальшого розвитку компанії.
  • Обрання партнерів, перемовини, налагодження комунікаційних зав’язків, підписання договорів.
  • Робота з банківськими установами.
  • Аналіз та моніторинг конкурентів компанії.
  • Просування товарів та послуг компанії.
  • Перемовини з потенційними користувачами товарів або послуг компанії.
  • Заключення та підписання договорів.
  • Здійснення контролю за діяльністю компанії.
  • Розпорядження майном, коштами, іншими матеріальними та нематеріальними активами компанії.
  • Контроль супроводження бухгалтерської діяльності, ЗЕД, відділу МТЗ та усіх елементів системи компанії.

Директор (за сумісництвом)

ТОВ «Компанія «Херсон-Плаза»

Другое

1 год 9 месяцев

11.2015 - 08.2017

  • Аналіз та моніторинг можливих ризиків для компанії.
  • Визначення векторів руху компанії.
  • Контроль за діяльністю компанії.

Директор (за сумісництвом)

ТОВ «Торговий дім «Айсберг Плюс»

Другое

1 год 9 месяцев

11.2015 - 08.2017

  • Аналіз та моніторинг можливих ризиків для компанії.
  • Визначення векторів руху компанії.
  • Контроль за діяльністю компанії.

Заступник директора з питань ЗЕД

ТОВ «МАКСБУДПЛЮС»

Другое

2 года 5 месяцев

10.2011 - 03.2014

  • Аналіз та звітність щодо ефективності роботи відділу зовнішньоекономічного сектору компанії перед керівництвом.
  • Визначення шляхів підвищення ефективності роботи працівників відділу ЗЕД компанії.
  • Контроль за роботою працівників відділу ЗЕД компанії.
  • Робота з документами для здійснення експортно-імпортного оформлення.

Менеджер із зовнішньоекономічної діяльності

ТОВ «ПДНК Сейв Вел»

Другое

5 месяцев

04.2011 - 09.2011

  • Напрацювання переліку компаній, що надають митно-брокерські послуги для оформлення товарів.
  • Робота з контролюючими органами щодо перевезення негабаритних або небезпечних вантажів, підготування та отримання дозвільних документів.
  • Робота по визначенню найбільш економічно доцільних об’ємів, маршрутів та способів доставлення.
  • Підготування документів для митного оформлення товарів, співпраця з митними брокерами.
  • Спілкування з виробником (відправником) або одержувачем товару.
  • Контроль за переміщенням товару.
  • Співпраця із відділом з МТЗ.
  • Співпраця із відділом логістики для своєчасного підготування необхідних документів та наявності транспортних засобів.

Менеджер з логістики

ТОВ «ПДНК Сейв Вел»

Другое

6 месяцев

10.2010 - 04.2011

  • Напрацювання переліку логістичних компаній.
  • Аналіз доцільності використання тієї чи іншої логістичної компанії для перевезення товарів з урахуванням специфіки самих товарів та їх місцезнаходження або точки і часу їх доставлення.
  • Робота з контролюючими органами щодо перевезення негабаритних або небезпечних вантажів, підготування та отримання дозвільних документів.
  • Робота по визначенню найбільш економічно доцільних об’ємів, маршрутів та способів доставлення товарів.
  • Підготування та опрацювання документів для транспортування товарів.
  • Спілкування з виробником (відправником) або одержувачем товару.
  • Робота із відділом ЗЕД компанії для своєчасного підготування необхідних документів з транспортування.

Економіст по роботі з юридичними особами

ВАТ «ЄВРОГАЗБАНК»

Банки

1 год 2 месяца

06.2009 - 08.2010

  • Робота та спілкування з клієнтами.
  • Просування клієнтам та їх ознайомлення з банківськими продуктами і умовами обслуговування.
  • Відкриття/закриття та обслуговування поточних рахунків юридичних осіб.
  • Оформлення депозитів юридичних осіб.
  • Оформлення та видача чекових книжок.
  • Переказ, поповнення та видача грошових коштів з поточних рахунків.
  • Оформлення та видача БПК.
  • Відправка та виплата, затвердженими грошовими системами переказів, грошових коштів фізичних осіб в іноземній валюті.

Ключевая информация

  • Microsoft Word
  • Microsoft Excel
  • Microsoft PowerPoint
  • Microsoft Outlook
  • ОДБ
  • Клієнт-банк
  • Zakupki.Prom.ua (Zakupivli.Pro)
  • SmartTender.biz
  • ПрАТ «НГВ» (tenders.dtek.com)

Учился в 1 заведении

Вищий навчальний заклад Укоопспілки "Полтавський університет економіки і торгівлі"

Економіка підприємства

Полтава, 2010

Владеет языками

Английский

ниже среднего

Украинский

свободно

Курсы, тренинги, сертификаты

ТОВ «ЗАКУПКИ.ПРОМ.УА»: Курси навчання для участі у публічних закупівлях

2016

ТОВ «НВО «Поверхность МД»: Семінари MD Office з митного декларування та оформлення вантажів

2011

Дополнительная информация

Досягнення:

  • Пройшов професійний шлях від виконавця до керівника.
  • Один з двох менеджерів, що з нуля успішно реалізували в Україні проєкти компаній KATT GmbH (Німеччина) / TACROM SERVICES SRL (Румунія) / ТОВ «ТАКРОМ УКРАЇНА» (Україна).
  • Першим, як компанія-нерезидент, прийняв участь у конкурентних публічних закупівлях АТ «Укргазвидобування» у системі Prozorro з використанням приведеної вартості.
  • Переможець у системах публічних закупівель Prozorro на суму в понад 1,78 млрд. грн.
  • Одним з перших ввіз обладнання на територію України у митному режимі: Тимчасове ввезення (вивезення). У Полтавській області – першим.

Про себе:

Володію аналітичним та критичним мисленням. Використовую системний підхід. Самоорганізований. Вимогливий, в першу чергу, до себе. Лідер. Приймаю рішення. Не пасую перед складнощами.

Очікування:

Цікаві та амбіційні проєкти, сповнені новими знаннями та досвідом, коли по досягненню поставлених цілей сам собі можеш сказати: «Так, я це зробив» або з гордістю: «Так, це мій проєкт». Посада з мінімальною кількістю ієрархічних ланок над. Професійний колектив з цінностями. Розвиток та зростання як кваліфікації, так і фінансового статку.

Додаткова інформація:

  • Водійське посвідчення категорії «В».
  • LinkedIn: www.linkedin.com/in/andrii-melnyk-85a2a3332.

Андрій Андрійович

Керівник проєкту / Керівник департаменту / Заступник директора

Полтава

Готов переехать: Киев

120 000 грн.

36 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 2 недели назад