Працював в 9 компаніях 9 років 6 місяців
Інше, Банки
Директор (кінцевий бенефіціарний власник)
ТОВ «ФілдСервіс»
Інше
2 роки 5 місяців
02.2018 - 07.2020
- Аналіз щодо можливості реалізації проєкту.
- Обрання вектору (-ів) діяльності.
- Постановка цілей, планування бюджету, обрання стратегії управління.
- Створення і реєстрація компанії.
- Створення та затвердження структури ієрархії управління: елементи, підпорядкування, функціонал, відповідальність.
- Розроблення та видання наказів, посадових інструкцій, програм і положень компанії.
- Обрання партнерів, перемовини, підписання договорів, налагодження комунікаційних зав’язків.
- Контроль за належним виконанням договорів та зобов’язань.
- Розрахунок собівартості та кінцевих цін товарів і послуг для контрагентів компанії.
- Створення платіжних реєстрів, контроль за рухом грошових коштів.
- Створення команди, підбір персоналу.
- Робота з тендерною документацією для участі в публічних закупівлях.
- Аналіз та моніторинг конкурентів компанії.
- Просування товарів і послуг компанії на ринку, збільшення частки ринку.
- Організація та контроль за господарсько-фінансовою діяльністю компанії.
- Розпорядження майном, коштами, іншими матеріальними та нематеріальними активами компанії.
Консультант
TACROM SERVICES SRL (Румунія)
Інше
4 роки 6 місяців
01.2016 - 07.2020
- Збір та аналіз інформації щодо можливості реалізації проєкту: переваги, слабкості, можливості, загрози.
- Визначення замовників товарів і послуг: основних та можливих. Аналіз конкурентів. Кореляція векторів діяльності, диверсифікація напрямів та ризиків.
- Постановка основних і проміжних цілей.
- Планування витрат та надходжень майбутніх періодів, розроблення стратегії управління і розвитку проєкту.
- Робота з документацією компанії-нерезидента: адаптація, підготування, супроводження.
- Опрацювання та отримання дозвільної документації.
- Обрання партнерів, перемовини, налагодження комунікаційних зав’язків, підписання договорів.
- Організація офісного приміщення, робочих місць, баз дислокування обладнання, складів зберігання.
- Організація ЗЕД компанії-нерезидента з ввезення обладнання та товарів на територію України, експортно-імпортне митне оформлення.
- Організація МТЗ та логістики компанії-нерезидента.
- Робота з тендерною документацією потенційних замовників товарів або послуг компанії-нерезидента, участь у публічних закупівлях.
- Вивчення, опрацювання, перемовини та підписання договорів постачання або підряду, організація та супроводження відповідального виконання взятих на себе зобов’язань за підписаними договорами компанії-нерезидента.
- Створення та реєстрація компанії-резидента у державних органах.
- Розроблення структури апарату управління компанії: елементи, підпорядкування, функціонал, відповідальність, документообіг.
- Розроблення та видання наказів, посадових інструкцій, програм і положень компанії.
- Створення команди, підбір та звільнення персоналу.
- Робота з банківськими установами, аналіз банківських продуктів та обрання найбільш економічно вигідних для компанії.
- Підготовка тендерної документації для участі компанії-резидента в публічних закупівлях.
- Зустрічі, перемовини, оформлення, підписання договорів.
- Створення платіжних реєстрів, контроль за рухом грошових коштів.
- Підготування, захист та закриття актів виконаних робіт і рахунків за договорами.
- Аналіз та моніторинг конкурентів компанії.
- Аналіз власних попередніх періодів, оптимізація внутрішніх та зовнішніх процесів, робота над помилками.
- Побудова довгострокових партнерських взаємовідносин у форматі можливих дилерських повноважень для компанії.
- Просування товарів та послуг компанії на ринку.
- Збільшення частки ринку, надання повного комплексу послуг, мінімізація впливу зовнішніх чинників.
- Постановка нових цілей.
- Вихід компанії на новий міжнародний ринок.
Директор (за сумісництвом – основне місце роботи)
ТОВ «Металургійний резерв України»
Інше
1 рік 11 місяців
12.2015 - 11.2017
- Аналіз попередніх періодів роботи компанії.
- Визначення векторів розвитку компанії.
- Планування витрат та надходжень майбутніх періодів, розроблення стратегії управління та подальшого розвитку компанії.
- Обрання партнерів, перемовини, налагодження комунікаційних зав’язків, підписання договорів.
- Робота з банківськими установами.
- Аналіз та моніторинг конкурентів компанії.
- Просування товарів та послуг компанії.
- Перемовини з потенційними користувачами товарів або послуг компанії.
- Заключення та підписання договорів.
- Здійснення контролю за діяльністю компанії.
- Розпорядження майном, коштами, іншими матеріальними та нематеріальними активами компанії.
- Контроль супроводження бухгалтерської діяльності, ЗЕД, відділу МТЗ та усіх елементів системи компанії.
Директор (за сумісництвом)
ТОВ «Компанія «Херсон-Плаза»
Інше
1 рік 9 місяців
11.2015 - 08.2017
- Аналіз та моніторинг можливих ризиків для компанії.
- Визначення векторів руху компанії.
- Контроль за діяльністю компанії.
Директор (за сумісництвом)
ТОВ «Торговий дім «Айсберг Плюс»
Інше
1 рік 9 місяців
11.2015 - 08.2017
- Аналіз та моніторинг можливих ризиків для компанії.
- Визначення векторів руху компанії.
- Контроль за діяльністю компанії.
Заступник директора з питань ЗЕД
ТОВ «МАКСБУДПЛЮС»
Інше
2 роки 5 місяців
10.2011 - 03.2014
- Аналіз та звітність щодо ефективності роботи відділу зовнішньоекономічного сектору компанії перед керівництвом.
- Визначення шляхів підвищення ефективності роботи працівників відділу ЗЕД компанії.
- Контроль за роботою працівників відділу ЗЕД компанії.
- Робота з документами для здійснення експортно-імпортного оформлення.
Менеджер із зовнішньоекономічної діяльності
ТОВ «ПДНК Сейв Вел»
Інше
5 місяців
04.2011 - 09.2011
- Напрацювання переліку компаній, що надають митно-брокерські послуги для оформлення товарів.
- Робота з контролюючими органами щодо перевезення негабаритних або небезпечних вантажів, підготування та отримання дозвільних документів.
- Робота по визначенню найбільш економічно доцільних об’ємів, маршрутів та способів доставлення.
- Підготування документів для митного оформлення товарів, співпраця з митними брокерами.
- Спілкування з виробником (відправником) або одержувачем товару.
- Контроль за переміщенням товару.
- Співпраця із відділом з МТЗ.
- Співпраця із відділом логістики для своєчасного підготування необхідних документів та наявності транспортних засобів.
Менеджер з логістики
ТОВ «ПДНК Сейв Вел»
Інше
6 місяців
10.2010 - 04.2011
- Напрацювання переліку логістичних компаній.
- Аналіз доцільності використання тієї чи іншої логістичної компанії для перевезення товарів з урахуванням специфіки самих товарів та їх місцезнаходження або точки і часу їх доставлення.
- Робота з контролюючими органами щодо перевезення негабаритних або небезпечних вантажів, підготування та отримання дозвільних документів.
- Робота по визначенню найбільш економічно доцільних об’ємів, маршрутів та способів доставлення товарів.
- Підготування та опрацювання документів для транспортування товарів.
- Спілкування з виробником (відправником) або одержувачем товару.
- Робота із відділом ЗЕД компанії для своєчасного підготування необхідних документів з транспортування.
Економіст по роботі з юридичними особами
ВАТ «ЄВРОГАЗБАНК»
Банки
1 рік 2 місяці
06.2009 - 08.2010
- Робота та спілкування з клієнтами.
- Просування клієнтам та їх ознайомлення з банківськими продуктами і умовами обслуговування.
- Відкриття/закриття та обслуговування поточних рахунків юридичних осіб.
- Оформлення депозитів юридичних осіб.
- Оформлення та видача чекових книжок.
- Переказ, поповнення та видача грошових коштів з поточних рахунків.
- Оформлення та видача БПК.
- Відправка та виплата, затвердженими грошовими системами переказів, грошових коштів фізичних осіб в іноземній валюті.
Ключова інформація
- Microsoft Word
- Microsoft Excel
- Microsoft PowerPoint
- Microsoft Outlook
- ОДБ
- Клієнт-банк
- Zakupki.Prom.ua (Zakupivli.Pro)
- SmartTender.biz
- ПрАТ «НГВ» (tenders.dtek.com)
Навчався в 1 закладі
Вищий навчальний заклад Укоопспілки "Полтавський університет економіки і торгівлі"
Економіка підприємства
Полтава, 2010
Володіє мовами
Англійська
нижче середнього
Українська
вільно
Курси, тренінги, сертифікати
ТОВ «ЗАКУПКИ.ПРОМ.УА»: Курси навчання для участі у публічних закупівлях
ТОВ «НВО «Поверхность МД»: Семінари MD Office з митного декларування та оформлення вантажів
Додаткова інформація
Досягнення:
- Пройшов професійний шлях від виконавця до керівника.
- Один з двох менеджерів, що з нуля успішно реалізували в Україні проєкти компаній KATT GmbH (Німеччина) / TACROM SERVICES SRL (Румунія) / ТОВ «ТАКРОМ УКРАЇНА» (Україна).
- Першим, як компанія-нерезидент, прийняв участь у конкурентних публічних закупівлях АТ «Укргазвидобування» у системі Prozorro з використанням приведеної вартості.
- Переможець у системах публічних закупівель Prozorro на суму в понад 1,78 млрд. грн.
- Одним з перших ввіз обладнання на територію України у митному режимі: Тимчасове ввезення (вивезення). У Полтавській області – першим.
Про себе:
Володію аналітичним та критичним мисленням. Використовую системний підхід. Самоорганізований. Вимогливий, в першу чергу, до себе. Лідер. Приймаю рішення. Не пасую перед складнощами.
Очікування:
Цікаві та амбіційні проєкти, сповнені новими знаннями та досвідом, коли по досягненню поставлених цілей сам собі можеш сказати: «Так, я це зробив» або з гордістю: «Так, це мій проєкт». Посада з мінімальною кількістю ієрархічних ланок над. Професійний колектив з цінностями. Розвиток та зростання як кваліфікації, так і фінансового статку.
Додаткова інформація:
- Водійське посвідчення категорії «В».
- LinkedIn: www.linkedin.com/in/andrii-melnyk-85a2a3332.
Андрій Андрійович
Андрій Андрійович
Керівник проєкту / Керівник департаменту / Заступник директора
Полтава
Готовий переїхати: Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 1 тиждень тому