Работала в 7 компаниях   13 лет 6 месяцев

Консалтинг / Аудит, IT, Фармацевтика, IT-консалтинг / Услуги / Производство оборудования, Промышленность и Производство, FMCG, Энергетика и Энергоносители

Кадровий консалтинг

ЧП

Консалтинг / Аудит

4 года 4 месяца

08.2020 - по настоящее время

проектна робота з замовниками

  • кадровий аудит попередніх періодів, відновлення кадрових документів та поточне супроводження підприємств
  • рекрутинг (підбір it-фахівців, адміністративного персоналу, фахівців відділів маркетингу та продажів)
  • кар’єрне консультування

HR - generalist

ibud.ua

IT

5 лет 7 месяцев

01.2015 - 08.2020

  • Самостійне ведення кадрового обліку підприємства;
  • Кадровий аудит попередніх періодів, відновлення кадрових документів; Розробка регламентуючої документації;
  • Підбір та адаптація персоналу;
  • Організація HR - заходів.

Інспектор з кадрів

Рост Групп

Фармацевтика

8 месяцев

04.2014 - 12.2014

Самостійне ведення кадрового обліку підприємств - замовників (5 підприємств, загальна кількість штату - 700 працівників).

Заступник директора по роботі з персоналом

Програми та сервіс, ТОВ

IT-консалтинг / Услуги / Производство оборудования

8 месяцев

05.2013 - 01.2014

  • Самостійне ведення кадрового обліку підприємства;
  • Підбір та навчання персоналу, створення кадрового резерву;
  • Розробка та проведення тренінгів для персоналу (тайм-менеджмент, ефективне лідерство, введення на посаду);
  • Розробка регламентуючої документації.

Менеджер з персоналу

ТК-Домтекс

Промышленность и Производство

8 месяцев

08.2012 - 04.2013

Інспектор з кадрів

ТД Поляков

FMCG

6 месяцев

10.2011 - 04.2012

Інспектор з кадрів

KLO, мережа АЗК

Энергетика и Энергоносители

8 месяцев

02.2011 - 10.2011

Ключевая информация

  • Кадровий аудит попередніх періодів діяльності компанії, відновлення документів минулих періодів;
  • Створення пакету документів для організації кадрового діловодства в компанії з «0» та введення його в дію (Правила внутрішнього трудового розпорядку, Положення про комерційну таємницю, Положення про обробку персональних даних, Трудові договори, Договори ЦПХ, Посадові інструкції, всі види кадрових наказів);
  • Організація та самостійне ведення всього кадрового діловодства компанії (прийняття-переведення-звільнення, накази про відпустки, відрядження, преміювання; ведення особових справ та трудових книжок, карток П-2, штатного розкладу, графіку відпусток тощо);
  • Облік особового складу підприємства в програмі 1С8; складання табелю обліку робочого часу, звітність для бухгалтерії, обчислення середньооблікової кількості працівників; облік квотних категорій працівників;
  • Консультативна підтримка бізнесу з питань управління персоналом та трудового права;
  • Створення структури компанії, опис бізнес-процесів, складання посадових інструкцій;
  • Розробка сорсингової стратегії пошуку кандидатів,
  • Складання бюджету пошуку персоналу;
  • Робота з джоб-площадками (work, robota, LinkedIn, Djinni) та соцмережами, написання та публікація вакансій;
  • Активний рекрутинг: попередня оцінка резюме, формування бази кандидатів, телефонний скринінг, проведення інтерв’ю, оцінка кандидатів, організація співбесід із керівництвом, організація стажування, розробка оффера, організація адаптації співробітників, проведення 1:1 опитувань, тестування та навчання персоналу;
  • Организація стимулюючих, командотворчих та інших HR - заходів.

Училась в 1 заведении

Київський комерційний коледж

Товарознавство та організація торгівлі

Київі, 1996

Людмила

Інспектор з кадрів/ Діловод

Киев

48 лет

Активно ищет работу

полная занятость, неполная занятость

Характер работы: гибридная

Обновлено 2 недели назад