Работала в 7 компаниях 13 лет 6 месяцев
Консалтинг / Аудит, IT, Фармацевтика, IT-консалтинг / Услуги / Производство оборудования, Промышленность и Производство, FMCG, Энергетика и Энергоносители
Кадровий консалтинг
ЧП
Консалтинг / Аудит
4 года 4 месяца
08.2020 - по настоящее время
проектна робота з замовниками
- кадровий аудит попередніх періодів, відновлення кадрових документів та поточне супроводження підприємств
- рекрутинг (підбір it-фахівців, адміністративного персоналу, фахівців відділів маркетингу та продажів)
- кар’єрне консультування
HR - generalist
ibud.ua
IT
5 лет 7 месяцев
01.2015 - 08.2020
- Самостійне ведення кадрового обліку підприємства;
- Кадровий аудит попередніх періодів, відновлення кадрових документів; Розробка регламентуючої документації;
- Підбір та адаптація персоналу;
- Організація HR - заходів.
Інспектор з кадрів
Рост Групп
Фармацевтика
8 месяцев
04.2014 - 12.2014
Самостійне ведення кадрового обліку підприємств - замовників (5 підприємств, загальна кількість штату - 700 працівників).
Заступник директора по роботі з персоналом
Програми та сервіс, ТОВ
IT-консалтинг / Услуги / Производство оборудования
8 месяцев
05.2013 - 01.2014
- Самостійне ведення кадрового обліку підприємства;
- Підбір та навчання персоналу, створення кадрового резерву;
- Розробка та проведення тренінгів для персоналу (тайм-менеджмент, ефективне лідерство, введення на посаду);
- Розробка регламентуючої документації.
Менеджер з персоналу
ТК-Домтекс
Промышленность и Производство
8 месяцев
08.2012 - 04.2013
Інспектор з кадрів
ТД Поляков
FMCG
6 месяцев
10.2011 - 04.2012
Інспектор з кадрів
KLO, мережа АЗК
Энергетика и Энергоносители
8 месяцев
02.2011 - 10.2011
Ключевая информация
- Кадровий аудит попередніх періодів діяльності компанії, відновлення документів минулих періодів;
- Створення пакету документів для організації кадрового діловодства в компанії з «0» та введення його в дію (Правила внутрішнього трудового розпорядку, Положення про комерційну таємницю, Положення про обробку персональних даних, Трудові договори, Договори ЦПХ, Посадові інструкції, всі види кадрових наказів);
- Організація та самостійне ведення всього кадрового діловодства компанії (прийняття-переведення-звільнення, накази про відпустки, відрядження, преміювання; ведення особових справ та трудових книжок, карток П-2, штатного розкладу, графіку відпусток тощо);
- Облік особового складу підприємства в програмі 1С8; складання табелю обліку робочого часу, звітність для бухгалтерії, обчислення середньооблікової кількості працівників; облік квотних категорій працівників;
- Консультативна підтримка бізнесу з питань управління персоналом та трудового права;
- Створення структури компанії, опис бізнес-процесів, складання посадових інструкцій;
- Розробка сорсингової стратегії пошуку кандидатів,
- Складання бюджету пошуку персоналу;
- Робота з джоб-площадками (work, robota, LinkedIn, Djinni) та соцмережами, написання та публікація вакансій;
- Активний рекрутинг: попередня оцінка резюме, формування бази кандидатів, телефонний скринінг, проведення інтерв’ю, оцінка кандидатів, організація співбесід із керівництвом, організація стажування, розробка оффера, організація адаптації співробітників, проведення 1:1 опитувань, тестування та навчання персоналу;
- Организація стимулюючих, командотворчих та інших HR - заходів.
Училась в 1 заведении
Київський комерційний коледж
Товарознавство та організація торгівлі
Київі, 1996
Людмила
Людмила
Інспектор з кадрів/ Діловод
Киев
Активно ищет работу
полная занятость, неполная занятость
Характер работы: гибридная
Обновлено 2 недели назад