Работала в 1 компании 14 лет 9 месяцев
Недвижимость и Девелопмент
головний бухгалтер
ТОВ "Столичний берег"
Недвижимость и Девелопмент
14 лет 8 месяцев
04.2010 - по настоящее время
Ключевая информация
Більше 20 років досвіду бухгалтером. На останьому місці 14 років головним бухгалтером (Торговий Центр «Лівобережний» - будівництво, здача в експлуатацію, оренда приміщень). ПОВНИЙ цикл ведення бухгалтерського, податкового обліку (будівництво, виробництво, торгівля, послуги, аудит), ведення підприємств та ФОП на загальній та єдиній системах оподаткування (одночасно 6 юр осіб + 12 ФОП), фінансове і податкове планування, цінні папери, усі види звітності, ЗЕД, кадровий облік, управління бух відділом.
- Впевнений користувач BAS, Вчасно, 1С, Excel, Word, MS Office, «Клієнт-Банк», М.Е.Doc, Електронний кабінет та інші інтернет додатки;
- Управління бухгалтерськім відділом (6 бухгалтерів);
- Впровадження програми 1 С 8 УПП (Управління виробничим підприємством) на підприємстві, навчання персоналу, проведення мастер-класів по бухгалтерському обліку та роботі в програмі;
- Відновлення бухгалтерського обліку за минулі періоди;
- Аудит та виправлення помилок;
- Знання податкового законодавства України і основ бухгалтерського обліку;
- Організація та впровадження комплексного, системного та своєчасного бухгалтерського та податкового обліку всіх господарських операцій підприємства відповідно до законодавства України (виробництво, будівництво, торгівля, послуги, цінні папери);
- Досвід супроводу кількох юридичних осіб у загальній системі+ ФОП (до 6 юр. осіб та 10 - 12 ФОПів одночасно);
- Повне ведення бухгалтерського та податкового обліку господарських операцій;
- Моніторинг чинного законодавства та своєчасне впровадження змін до бухгалтерського обліку;
- Фінансовий облік, планування затрат, контроль виконання. Звітність для засновників; Облік ОЗ, ТМЦ, НМА, коштів на рахунках, розрахунків із дебіторами та кредиторами, облік витрат та доходів, створення собівартості продукції/роботи, послуги, інвентаризація, операції ЗЕД (купівля-продаж валюти, облік операцій ЗЕД);
- Ведення обліку ПДВ (витяг та реєстрація ПН);
- Формування та складання податкової, статистичної та фінансової звітності;
- Здійснення повного переліку нарахувань заробітної плати, складання звітності із заробітної плати (ЕСВ, 1-ДФ, 1-ПВ), кадровий облік;
- Контроль документообігу, забезпечення правильного та своєчасного оформлення документів;
- Контроль платежів та взаєморозрахунків з клієнтами та постачальниками, звірки;
- Постановка технічних завдань із доопрацювання 1С;
- Аналіз діяльності підприємства; податкова оптимізація;
- Участь у перевірках податкової та інших державних контролюючих органів.
Училась в 1 заведении
Сучасна Гуманітарна Академія
Бухгалтерській облік, аналіз та аудит
Другие страны, 2008
Владеет языками
Английский
базовый
Итальянский
базовый
Украинский
выше среднего
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Курсы, тренинги, сертификаты
Курси англійської мови
Державні курси італійської мови
Дополнительная информация
Личные качества
Спокійна уравноважена людина. Чесна і порядна в житті і в роботі (проходила поліграф на підприємстві). Довіра в компанії, це дуже для мане важливо. Вимоглива в роботі. Відповідальна. Акуратна та педантична в документах. Усе по папочкам, усе записано. До складних завдань відношусь як до виклику собі, де знайти рішення чи відповідь дає мені ще одне знання і бонус в скарбничку досвіду. І це робить роботу ще цікавіше. Поважаю чужу думку. Розуміюся на діалозі. Люблю вчитися, щось записую, вивчаю. Так я стала бухгалтером сама. Сама себе зростила по книзі без курсів і вузів.
Обожнюю природу, гори, море, творчість і гарну книгу. Не можу відмовитись від хорошої літератури. Також я мама, є два сини (28 і 10). Живу на Оболоні. Шкідливих звичок не маю - не п’ю, не смалю.
Любов Вячеславівна
Любов Вячеславівна
Фінансовий офіцер, контролер, менеджер
Киев
Оболонский район
Активно ищет работу
полная занятость, неполная занятость, проектная работа
Обновлено 1 неделю назад