Работала в 4 компаниях   10 лет 3 месяца

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы, IT, Медицина и Здравоохранение, Государственный сектор

Директор з персоналу

Black Sea Hotels Group

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

1 год 8 месяцев

10.2020 - 06.2022

  • Займалась повним циклом HR-процесів, контролювала ведення кадрового діловодства.
  • Виконала HR-аудит.
  • Провела стратегічні сесії для двох компаній холдингу, за результатами яких визначили проблеми та можливості, які перетворили на стратегічний план на рік. Сформулювали місію, цінності, цілі та задачі компанії.
  • Сформувала штатний розклад мережі готелів та офісних співробітників на рік, контролювала витрати на ФОП, брала участь у нарахуванні зп.
  • Спільно з керівниками відділів прописувала бізнес-процеси, оптимізувала їх.
  • Ініціювала створення відділу контролю за якістю сервісу.
  1. Проводила тренінг з якісного обслуговування для адміністраторів готелів, welcome- тренінг для нових працівників.
  2. Змонтувала ролик про те, як прийнято і не прийнято в компанії спілкуватись з Гостями.
  3. Прослуховувала телефонні розмови відділу продажів із Гостями.
  4. Організовувала перевірки Таємним Гостем та черговим менеджером готелів та ресторанів, працювала з відгуками Гостей.
  5. Контролювала відповідність працівників стандартам зовнішнього вигляду (відеоспостереження).
  6. Змонтувала ролик про Стандарти зовнішнього вигляду.
  • Підбирала персонал (від лінійного до ТОПів); формувала кадровий резерв, ініціювала створення бази кандидатів.
  • Склала матрицю корпоративних особистісних компетенцій.
  • Створила адаптаційну програму для нових співробітників.
  • Систематизувала та впроваджувала програму навчання та атестації.
  • Розробила ціннісні пропозиції роботодавця (EVP).
  • Ініціювала комплектацію кімнати для офісного персоналу.
  • Ініціювала та брала участь у написанні інструкції для працівників охорони, що дозволило скоротити кількість крадіжок.Складала регламенти, положення, посадові інструкції, накази; брала участь у змінах, оптимізації стандартів.
  • Ініціювала створення корпоративного порталу (у розробці), розміщення на сайті інформації про компанію, місію, цінності, вакансії, історій успіху співробітників, фотографій команди; спланувала заходи щодо покращення HR-бренду (у розробці).
  • Проводила опитування задоволеності серед співробітників готелів, ресторанів, офісних співробітників та ТОП-ів. Проводила особисті зустрічі з персоналом для отримання зворотного зв'язку.
  • Організовувала корпоративи, привітання співробітників з Днем народження.
  • Підготувала пропозиції для автоматизації рекрутингу та HR-процесів (компанія обирає CRM для інтеграції).
  • Спільно з програмістом 1С, керуючими та фін. службою сформувала регламент та процес обліку робочого часу та автоматизацію нарахування зп, звірку з фактичними табелями (проект у процесі реалізації).
  • Адмініструвала Бітрікс24.
  • Вирішувала спірні питання та конфліктні ситуації.
  • Консультувала керівників з питань мотивації, адаптації, розвитку команди.

Директор з персоналу

WOXAPP

IT

10 месяцев

02.2018 - 12.2018

  • Закривала такі позиції:Android developer, IOS developer, Node.js developer, QA, IT Sales Manager, Project Manager, UI/UX Designer, інтернет-маркетолог, фінансовий менеджер. Вела базу кандидатів.
  • Участь у стратегічному плануванні.
  • Планування бюджету.
  • Індивідуальна робота з командою, підвищення залученості, опитування задоволеності.
  • Адаптація спеціаліста (організація робочого місця, знайомство з компанією, вступна презентація, план навчання).
  • Оформлення працівників (NDA, контракт), контроль відпусток.
  • Переведення на новий грейд спеціаліста, індивідуальні плани розвитку (разом з керівниками).
  • Організація корпоративних заходів.Взаємодія з ІТ-школами. Участь у ярмарках вакансій.
  • Моніторинг заробітних плат, формування KPI.Розвиток корпоративної культури і бренда роботодавця.
  • Участь в ефірі ITRADIO
  • Участь в конференціях для власників бізнесу, керівників і менеджерів з персоналу в якості спікера та організатора
  • Щорічна конференція «ВАША КАР'ЄРА В IT» (200+учасників)
  • Благодійний захід HR Together
  • «Заявка на підбір персоналу» або «Пошук кандидата з блиском в очах» (посилання на заходи надішлю в приватні повідомлення)

Менеджер персоналу

ТОВ" НЕЗАЛЕЖНА ЛАБОРАТОРІЯ ІНВІТРО"

Медицина и Здравоохранение

5 лет 10 месяцев

04.2012 - 02.2018

  • Пошук кандидатів по всій Україні, проведення співбесід (телефонних, очних, онлайн-інтерв'ю) з кандидатами; headhunting.
  • Адаптація працівників.
  • Організація іспиту для стажистів.
  • Складання посадових інструкцій.
  • Формування кадрового резерву (зовнішнього та внутрішнього) кандидатів.
  • Моніторинг ринку заробітних плат.
  • Виявлення причин плинності кадрів, розробка заходів щодо утримання персоналу.
  • Облік медичних книжок працівників.
  • Страхування медичних працівників та членів добровільних пожежних дружин.
  • Організація та проведення корпоративних заходів.
  • Укладання договорів з контрагентами, формування заявок на оплату рахунків у 1С.
  • Планування бюджету відділу.
  • Участь у перевірках роботи відділу та підприємства контролюючими органами.
  • Закривала такі позиції:медсестра, акушерка, фельдшер-лаборант, медичний реєстратор, молодша медична сестра, завідувач відділення (терапевт, гінеколог), оператор call-центру, дизайнер, контент-менеджер, маркетолог, менеджер з пошуку приміщень, асистент та менеджер з продажу, спеціаліст IT-служби, офіс-менеджер, адміністратор, водій-експедитор, комірник.

Досягнення:

  • Закривала 5-15 вакансій на місяць.
  • За час роботи в компанії закрила понад 400 вакансій по всій Україні.
  • За 2017 рік закрила понад 100 вакансій.
  • Створила з "0" базу обліку медичних книжок співробітників.
  • Написала Кодекс корпоративної етики.
  • За підсумками 2017 року була серед найкращих співробітників компанії.

Провідний спеціаліст відділу методичного забезпечення соціальної роботи

Дніпропетровський обласний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді

Государственный сектор

1 год 9 месяцев

07.2010 - 04.2012

  • Проведення семінарів та тренінгів для фахівців області; потенційних прийомних батьків та опікунів (сертифікований тренер).
  • Ведення курсу «Батьківство в радість».
  • Координація роботи спеціалістів мережі центрів області (зведення щомісячних звітів центрів області, перевірки їхньої роботи, надання рекомендацій).

Ключевая информация

  • Досвід стратегічного планування.
  • Особисте проведення стратегічних сесій.
  • Досвід побудови HR-функції в компанії з нуля.
  • Готовність взяти в команду кандидатів без досвіду і навчати.
  • Пошук персоналу ( від рядових до ТОП-ів)
  • Автоматизація підбору. Готовність автоматзувати інші HR- процеси.
  • Делікатне налаштування діалогу між власниками бізнесу, ТОП-ами і рядовими працівниками.
  • Готовність особисто виконувати " руками" задачі, а не тільки делегувати.
  • Досвід написання Стандартів роботи компанії.
  • Навчання персоналу.
  • Контроль якості обслуговування.

Інструменти:

MS PowerPoint, MS Outlook, Бітрікс24, Google Docs, Trello, Canva, Google, Slack, CleverStaff

Училась в 1 заведении

Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара

Соціально-гуманітарний факультет, кафедра соціальної роботи і кадрового менеджменту

Дніпро, 2010

Владеет языками

Английский

базовый

Французский

базовый

Дополнительная информация

Курси та додаткова інформація

Тренінги: 1. Міжнародна HR / Recruiting конференція у форматі Тренінгів 2. Майстер-клас "Смачна вакансія" та інтенсив з підбору персоналу Анастасії Сохіної. 3. HR Partners (DataArt): як зрозуміти замовника і кандидата, коучингові інструменти. 4. Продай цю вакансію та інші В 2018 заснувала професійну спільноту HR Together Community. Була спікером та організатором конференцій. З початку повномасштабного наступу активно займаюсь волонтерством, але хочу повернутись до повної чи неповної професійної зайнятості. Зараз живу в Одесі (повернусь весною).Орієнтовно з січня буду в Дніпрі (знімаю квартиру, де майже не вимикають світло). Тому зможу працювати віддалено, незалежно від графіків вимкнення електроенергії. Розглядаю, як проектну роботу, так і довгострокову. Найулюбленіші напрямки бізнесу- сфера гостинності (готельно-ресторанна) і медицина. Готова до відряджень.

Анастасія

Директор з персоналу, HRD, керівник відділу, HR-консультант, менеджер з персоналу

Одесса

36 лет

полная занятость, неполная занятость, проектная работа

Характер работы: удаленная работа

Обновлено 2 месяца назад