Работала в 4 компаниях 10 лет 3 месяца
Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы, IT, Медицина и Здравоохранение, Государственный сектор
Директор з персоналу
Black Sea Hotels Group
Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы
1 год 8 месяцев
10.2020 - 06.2022
- Займалась повним циклом HR-процесів, контролювала ведення кадрового діловодства.
- Виконала HR-аудит.
- Провела стратегічні сесії для двох компаній холдингу, за результатами яких визначили проблеми та можливості, які перетворили на стратегічний план на рік. Сформулювали місію, цінності, цілі та задачі компанії.
- Сформувала штатний розклад мережі готелів та офісних співробітників на рік, контролювала витрати на ФОП, брала участь у нарахуванні зп.
- Спільно з керівниками відділів прописувала бізнес-процеси, оптимізувала їх.
- Ініціювала створення відділу контролю за якістю сервісу.
- Проводила тренінг з якісного обслуговування для адміністраторів готелів, welcome- тренінг для нових працівників.
- Змонтувала ролик про те, як прийнято і не прийнято в компанії спілкуватись з Гостями.
- Прослуховувала телефонні розмови відділу продажів із Гостями.
- Організовувала перевірки Таємним Гостем та черговим менеджером готелів та ресторанів, працювала з відгуками Гостей.
- Контролювала відповідність працівників стандартам зовнішнього вигляду (відеоспостереження).
- Змонтувала ролик про Стандарти зовнішнього вигляду.
- Підбирала персонал (від лінійного до ТОПів); формувала кадровий резерв, ініціювала створення бази кандидатів.
- Склала матрицю корпоративних особистісних компетенцій.
- Створила адаптаційну програму для нових співробітників.
- Систематизувала та впроваджувала програму навчання та атестації.
- Розробила ціннісні пропозиції роботодавця (EVP).
- Ініціювала комплектацію кімнати для офісного персоналу.
- Ініціювала та брала участь у написанні інструкції для працівників охорони, що дозволило скоротити кількість крадіжок.Складала регламенти, положення, посадові інструкції, накази; брала участь у змінах, оптимізації стандартів.
- Ініціювала створення корпоративного порталу (у розробці), розміщення на сайті інформації про компанію, місію, цінності, вакансії, історій успіху співробітників, фотографій команди; спланувала заходи щодо покращення HR-бренду (у розробці).
- Проводила опитування задоволеності серед співробітників готелів, ресторанів, офісних співробітників та ТОП-ів. Проводила особисті зустрічі з персоналом для отримання зворотного зв'язку.
- Організовувала корпоративи, привітання співробітників з Днем народження.
- Підготувала пропозиції для автоматизації рекрутингу та HR-процесів (компанія обирає CRM для інтеграції).
- Спільно з програмістом 1С, керуючими та фін. службою сформувала регламент та процес обліку робочого часу та автоматизацію нарахування зп, звірку з фактичними табелями (проект у процесі реалізації).
- Адмініструвала Бітрікс24.
- Вирішувала спірні питання та конфліктні ситуації.
- Консультувала керівників з питань мотивації, адаптації, розвитку команди.
Директор з персоналу
WOXAPP
IT
10 месяцев
02.2018 - 12.2018
- Закривала такі позиції:Android developer, IOS developer, Node.js developer, QA, IT Sales Manager, Project Manager, UI/UX Designer, інтернет-маркетолог, фінансовий менеджер. Вела базу кандидатів.
- Участь у стратегічному плануванні.
- Планування бюджету.
- Індивідуальна робота з командою, підвищення залученості, опитування задоволеності.
- Адаптація спеціаліста (організація робочого місця, знайомство з компанією, вступна презентація, план навчання).
- Оформлення працівників (NDA, контракт), контроль відпусток.
- Переведення на новий грейд спеціаліста, індивідуальні плани розвитку (разом з керівниками).
- Організація корпоративних заходів.Взаємодія з ІТ-школами. Участь у ярмарках вакансій.
- Моніторинг заробітних плат, формування KPI.Розвиток корпоративної культури і бренда роботодавця.
- Участь в ефірі ITRADIO
- Участь в конференціях для власників бізнесу, керівників і менеджерів з персоналу в якості спікера та організатора
- Щорічна конференція «ВАША КАР'ЄРА В IT» (200+учасників)
- Благодійний захід HR Together
- «Заявка на підбір персоналу» або «Пошук кандидата з блиском в очах» (посилання на заходи надішлю в приватні повідомлення)
Менеджер персоналу
ТОВ" НЕЗАЛЕЖНА ЛАБОРАТОРІЯ ІНВІТРО"
Медицина и Здравоохранение
5 лет 10 месяцев
04.2012 - 02.2018
- Пошук кандидатів по всій Україні, проведення співбесід (телефонних, очних, онлайн-інтерв'ю) з кандидатами; headhunting.
- Адаптація працівників.
- Організація іспиту для стажистів.
- Складання посадових інструкцій.
- Формування кадрового резерву (зовнішнього та внутрішнього) кандидатів.
- Моніторинг ринку заробітних плат.
- Виявлення причин плинності кадрів, розробка заходів щодо утримання персоналу.
- Облік медичних книжок працівників.
- Страхування медичних працівників та членів добровільних пожежних дружин.
- Організація та проведення корпоративних заходів.
- Укладання договорів з контрагентами, формування заявок на оплату рахунків у 1С.
- Планування бюджету відділу.
- Участь у перевірках роботи відділу та підприємства контролюючими органами.
- Закривала такі позиції:медсестра, акушерка, фельдшер-лаборант, медичний реєстратор, молодша медична сестра, завідувач відділення (терапевт, гінеколог), оператор call-центру, дизайнер, контент-менеджер, маркетолог, менеджер з пошуку приміщень, асистент та менеджер з продажу, спеціаліст IT-служби, офіс-менеджер, адміністратор, водій-експедитор, комірник.
Досягнення:
- Закривала 5-15 вакансій на місяць.
- За час роботи в компанії закрила понад 400 вакансій по всій Україні.
- За 2017 рік закрила понад 100 вакансій.
- Створила з "0" базу обліку медичних книжок співробітників.
- Написала Кодекс корпоративної етики.
- За підсумками 2017 року була серед найкращих співробітників компанії.
Провідний спеціаліст відділу методичного забезпечення соціальної роботи
Дніпропетровський обласний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді
Государственный сектор
1 год 9 месяцев
07.2010 - 04.2012
- Проведення семінарів та тренінгів для фахівців області; потенційних прийомних батьків та опікунів (сертифікований тренер).
- Ведення курсу «Батьківство в радість».
- Координація роботи спеціалістів мережі центрів області (зведення щомісячних звітів центрів області, перевірки їхньої роботи, надання рекомендацій).
Ключевая информация
- Досвід стратегічного планування.
- Особисте проведення стратегічних сесій.
- Досвід побудови HR-функції в компанії з нуля.
- Готовність взяти в команду кандидатів без досвіду і навчати.
- Пошук персоналу ( від рядових до ТОП-ів)
- Автоматизація підбору. Готовність автоматзувати інші HR- процеси.
- Делікатне налаштування діалогу між власниками бізнесу, ТОП-ами і рядовими працівниками.
- Готовність особисто виконувати " руками" задачі, а не тільки делегувати.
- Досвід написання Стандартів роботи компанії.
- Навчання персоналу.
- Контроль якості обслуговування.
Інструменти:
MS PowerPoint, MS Outlook, Бітрікс24, Google Docs, Trello, Canva, Google, Slack, CleverStaff
Училась в 1 заведении
Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара
Соціально-гуманітарний факультет, кафедра соціальної роботи і кадрового менеджменту
Дніпро, 2010
Владеет языками
Английский
базовый
Французский
базовый
Дополнительная информация
Курси та додаткова інформація
Анастасія
Анастасія
Директор з персоналу, HRD, керівник відділу, HR-консультант, менеджер з персоналу
Одесса
полная занятость, неполная занятость, проектная работа
Характер работы: удаленная работа
Обновлено 2 месяца назад