Работал в 8 компаниях 17 лет 11 месяцев
Торговля розничная / Retail, FMCG, Консалтинг / Аудит
Керуючий мережі магазинів
Ukrarmor
Торговля розничная / Retail
7 месяцев
02.2024 - 09.2024
- Розбудова фірмової мережі магазинів з 0
- Розробка та впровадження бізнес-процесів роздрібного магазина
- Пошук, відбір та адаптація персоналу під відкриття нових магазинів
- Закупівля обладнання та взаємодія з підрядниками в рамках підготовки до відкриття
- Розробка штатного розкладу магазинів
- Організація процесів товарного обліку компанії в цілому
- Впровадження основ мерчендайзингу роздрібного магазину
- Розробка та впровадження асортиментної матриці
- Розробка карти відкриття роздрібного магазину
- Впровадження процесів складського обліку і руху на магазині, підготовки товара перед продажем
- Розробка і впровадження звітності за підсумками торгового дня.
- Ведення аналітики та прогнозування результатів
- Розробка мотивації персоналу, постановка планів за KPI та ін.
Результати діяльності:
- Розширення точки видачі інтернет-замовлень до повноцінного магазину
- Відкриття флагманського магазина мережі
- Збільшення товарного обігу у роздрібі більше ніж в 2 рази
- Збільшення частки роздрібних продажів від загальних компанії з 9% до 20%
Керуючий Торговим Комплексом FLAGMAN "Аеродром"
Національна мережа магазинів товарів для рибальства та туризма
Торговля розничная / Retail
3 года 6 месяцев
04.2020 - 10.2023
Досвід керівництва ТК площею 1500м2 та штатом 25-30 осіб. Досвід організації роботи складу, відділу збирання інтернет-замовлень, касового вузла та торгового персоналу.
Розробка та впровадження технологічних процесів щодо вдосконалення роботи складу, касового вузла, торгового персоналу, відділу збирання інтернет-замовлень. А саме: розробка та впровадження системи грошової мотивації персоналу, процесу передпродажної підготовки товару, створення системи електронних складів, переформатування відділу складання інтернет-замовлень, створення регламенту проведення інвентаризації, створення та організація регламентних робіт персоналу, регламенту контролю презентації, поділ зон відповідальності тощо
Результатом роботи є підтримка статусу флагманського магазину мережі як за товарообігом, так і за ключовими показниками з моменту його відкриття. За пілсумками 2021 р магазин став найкращім у мережі і отримав "Золоту Зірку", за підсумками 2022 року - "Срібну Зірку".
- організація торгового процесу у магазині;
- управління персоналом магазину, призначення на посаду та звільнення співробітників, ініціювання переміщень за посадами.
- керування товаром у магазині;
- ініціювання, розробка та впровадження пропозицій щодо зміни технологічних процесів у магазині;
- вирішення адміністративних питань
- розробка інструкцій регламентів та положень для внутрішнього користуванняучасть у реалізації різних проектів компанії
- створення дружного колективу професіоналів та однодумців
Директор мережі магазинів товарів IKEA (Одеса Миколаїв)(2 магазини)
Меблі та товари для дому
Торговля розничная / Retail
2 года 3 месяца
11.2017 - 02.2020
Управління роздрібною торгівлею у сфері продажу меблів та товарів для дому
Досвід відкриття роздрібних магазинів з нуля та виведення їх у стабільний прибуток
Створення конкуренції концепції роздрібного магазину.
Пошук торгових площ, проведення переговорів з орендодавцями. Пошук та взаємодія з постачальниками.
Досвід запуску та керівництва двома магазинами.
Створення інтернет-магазину та його супровід.
Налаштування облікової бази 1С та віддаленого сервера.
Розробка та впровадження маркетингових акцій
Впровадження раніше розроблених технологічних процесів щодо вдосконалення роботи складу, касового вузла, торговельного персоналу, служби доставки.
Аналіз фінансових показників магазинів.
Прогноз показників та бюджетування.
Робота зі звітами cash flow та p&l
Аналіз роботи конкурентів
Взаємодія з орендодавцями та контролюючими органами
Пошук, підбір, адаптація, розвиток та управління персоналом
Консультування клієнтів, прийом замовлень, вирішення конфліктних ситуацій.
Результатом роботи стало виведення магазинів на стабільний прибуток протягом півроку. Причиною закриття підприємства є вихід офіційного виробника на український ринок до кінця 2019 року.
Директор магазинів (3 магазина) товарів IKEA м. Київ
Меблі та товари для дому
Торговля розничная / Retail
2 года 11 месяцев
07.2014 - 06.2017
Досвід керівництва трьома магазинами мережі у різний час із площею до 850 м2 та штатом до 15 осіб кожен.
Досвід організації роботи складу, касового вузла та торгового персоналу.
Розробка та впровадження системи лояльності клієнтів, що стимулює зворотний трафік.
Розробка та впровадження технологічних процесів щодо вдосконалення роботи складу, касового вузла, торгового персоналу, служби доставки. А саме: процесу приймання товару та постановки його на облік, процесу переміщення товару між складами магазину та підрозділами, створення системи електронних складів, створення системи доставки товару, створення регламенту проведення інвентаризацій, створення та організація регламентних робіт персоналу, системи мотивації персоналу системи замовлень у 1С та ін
Результатом роботи стало збільшення товарообігу магазину на 38%, а також ключових показників відвідуваності, комплексності та відсотка обслуговування. Відкриття нового магазину. Прийняв у компанію близько 30 співробітників при низькому відсотку плинності персоналу.
- організація торгового процесу у магазині;
- управління персоналом магазину, призначення на посаду та звільнення співробітників;керування товаром у магазині;
- ініціювання, розробка та впровадження пропозицій щодо зміни технологічних процесів у магазині;
- відкриття нових торгових точок з нулянавчання та розвиток персоналувирішення адміністративних питанькурування розвитку електронної системи обліку
- участь у стратегічному плануванні розвитку мережірозробка інструкцій регламентів та положень.
Директор магазину
ТОВ "СПОРТМАЙСТЕР УКРАЇНА"
Торговля розничная / Retail
1 год 7 месяцев
08.2012 - 03.2014
Організація торгового процесу у магазині;
контроль виконання кількісних та якісних показників магазину; Управління персоналом магазину, призначення на посаду та звільнення співробітників;
Управління товаром у магазині;
Ініціювання змін цін та знижок на товар;
організація та контроль торгового процесу відповідно до Українського законодавства;
Організація роботи комісії магазину з уцінки бракованого товару;
взаємодія із державними органами;
Ініціювання пропозицій щодо зміни технологічних процесів у магазині;
прийом на роботу персоналу та формування кадрового резерву.
Досвід керівництва трьома магазинами мережі в різний час з площею близько 1000 м2 і штатом від 20 до 35 осіб.
Досвід організації роботи складу, касового вузла, торговельного та адміністративного персоналу.
За підсумками сезонів Осінь/Зима 2012/2013 та Весна/Літо 2013 магазин показав найкращий приріст та результат за плановими KPI серед Української Філії.
Пройшов корпоративний тренінг «Управління персоналом роздрібного магазину» та «Ефективне планування»
Торговий представник
ПрАТ "Міллер Брендз Україна" (FMCG)
FMCG
2 года
03.2010 - 03.2012
- Розвиток Активної Клієнтської Бази
- Контроль дебіторської заборгованості
- Просування продукції на довіреній території
- Ведення звітної документації
- Контроль за виконанням стандартів компанії на довіреній території
- За підсумками 2010 року нагороджений грамотою «За вагомий внесок у розвиток дистрибуції на довіреній території».Неодноразово визнавався найкращим торговим представником за підсумком місяця.
Директор філії
СП ТОВ «Мікроприлад», ТЗ "Секунда"
Торговля розничная / Retail
3 года
08.2006 - 08.2009
Відкриття торгових точок.
Пошук торгових площ, проведення ремонтних робіт, збирання та оформлення необхідної документації, підготовка магазину до роботи, пошук персоналу, забезпечення подальшої ефективної роботи філії.
Організація заходів необхідних виконання планів продажів.
Робота із контролюючими органами.
Робота з орендодавцями.
Організація прийому відправки товару;
Здійснення підсортування товару, керування асортиментом магазину.
Управління персоналом продавців
Ведення господарської діяльності магазинуІнструктаж, проведення семінарів.
Контроль за якістю обслуговування.
Пошук та співбесіда персоналу
Результати діяльності:
1) Успішне відкриття магазинів у Луганську, Сєвєродонецьку, Єнакієвому.
2) Виведення магазину в Луганську до точки беззбитковості протягом трьох місяців та збереження подальшої позитивної динаміки зростання.
3) Створення стабільного, дружнього, професійного колективу.
4) За підсумками 2007 фінансового року магазин у Луганську було визнано «Відкриттям року», а колектив отримав нагороду «Найкращий магазин сервісу».
Провідний фахівець
Інститут Регіональних Соціально-Політичних Досліджень
Консалтинг / Аудит
1 год 3 месяца
01.2005 - 04.2006
Переговори та подальша робота із замовником
Створення первинної документації (розрахунок кошторису та термінів дослідження, розробка інструментарію дослідження: розрахунок вибіркової сукупності, розробка анкети дослідження, створення маршрутного листа; створення електронної статистичної бази дослідження)
Організація господарської діяльності штабу дослідження
Пошук та інструктаж інтерв'юерів
Пошук та інструктаж персоналу для роботи з електронною статистичною базою;
Пошук та інструктаж контролерів роботи інтерв'юерів
Керування польового етапу роботи.
Контроль за обробкою первинної соціологічної інформації
Створення звітності дослідження
Аналітика результатів дослідження
Кількість підлеглих: від 10 до 25 осіб
Штат компанії: 26 осіб.
Результати діяльності:
У період роботи було успішно проведено близько 20 соціологічних та маркетингових досліджень різного рівня у Луганську та області
Ключевая информация
Досвід управління у роздрібній торгівлі понад 14 років у різних компаніях. Навички відкриття підприємства та магазинів з нуля. Розробка та просування нових технологічних процесів у роздріб. Високі аналітичні здібності
Учился в 1 заведении
Луганський Національний Університет
Історичний, Соціологія
Луганськ, 2007
Владеет языками
Английский
ниже среднего
Андрей Алексеевич
Андрей Алексеевич
Регіональний директор роздрібної мережі
Киев
Активно ищет работу
полная занятость
Обновлено 4 дня назад