Работала в 1 компании   6 лет 2 месяца

Электроника и электротехника

Адміністратор діловод

Дієса ТОВ

Электроника и электротехника

6 лет 1 месяц

12.2015 - 01.2022

• Ведення діловодства в електронній системі документообігу: проведення реєстрації вихідних, вхідних, організаційно-розпорядчих (накази, розпорядження) документів Підприємства
• Проведення звірки з бухгалтерією підприємства щодо відповідності даних з відрядженням співробітників, підготовка наказів на відрядження, бронювання готелей тощо
• Прийом та відправка кореспонденції засобами кур'єрських служб (Нова пошта, Текс, Укрпошта тощо)
• Заведення рахунків на оплату в 1С
• Заключення договорів та їх погодження в системі ELDOCS
• Адміністративні задачі: створення пропусків, прийом телефонних дзвінків, замовлення канцелярії, води, кави тощо
Помічник менеджера з питань лояльності "ТОВ Системи лояльності» (Мережа готелів по Україні)
з 06.2015 по 12.2015
• Забезпечення функціонування бонусної програми лояльності Компанії
• Підготовка звітів щодо показників ефективності програми лояльності
• Ведення первинної документації, підготовка щомісячних звітів
• Технічна підтримка у разі не функціонування картки лояльності гостя, нарахування бонусів, зняття тощо
Оператор поштового відділення ТОВ "Нова Пошта" (Надання послуг доставки документів, вантажів)
з 12.2013 по 03.2014
• Оформлення товарно-транспортних накладних, внесення в базу 1С 8.2, робота з базою AWIS
• Формування актів, звітів по розрахункам
• Здійснення взаєморозрахунків з клієнтами
Аналітик консолідованої інформації
з 03.2013 по 11.2013
ТОВ "Медком МП Україна»
(Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
• Підготовка звіту про роботу філіалу, аналіз фотозвітів
• Створення маршрутних листів для водія, торгових представників та мерчендайзерів
• Прийом заявок від торгових представників та мерчендайзерів, оформлення заказів в 1C 7.7, оформлення відповідних документів, оформлення внутрішнього переміщення в 1С (між підрозділами), проведення переоцінок
• Участь в інвентаризації
Менеджер відділу продажу
з вересень 2023 по сьогоднішній час Солюшин
• Допомога менеджеру та керівнику у веденні розрахунків з клієнтами
• Робота в 1C8.3, Microsoft Office, Excel
• Документальний супровід циклу продажу, підготовка комерційних пропозицій, договорів
• Ведення первинної документації
• Перевірка правильності оформлення договорів та актів
• Організаційні задачі (оформлення відряджень, купівля квитків)
• Підготовка всіх необхідних документів для тендерних пропозицій, відвантаження товару
• Підготовка звітів

Ключевая информация

Меdoc, World, Excel, 1С Підприємство, Документообіг ELDOCS, Awis, Comarch
• Первинна бухгалтерія
• PowerPoint

Училась в 1 заведении

Миколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинського

облік і аудит

Миколаїв, 2013

Владеет языками

Русский

свободно

Украинский

свободно

Дополнительная информация

Особисті якості

Відповідальна, уважна, комунікабельна, без шкідливих звичок.

Наталія

Фахівець з документообігу

Киев

27 000 грн.

33 года

Активно ищет работу

полная занятость

Характер работы: удаленная работа

Обновлено 1 неделю назад