Работала в 6 компаниях 16 лет 11 месяцев
Образование, Медицина и Здравоохранение, Банки
Адміністратор школи
Приватинй заклад освіти Інвентор скул
Образование
2 года 3 месяца
09.2022 - по настоящее время
• Формування навчальних груп, ведення графіку викладачів
• Реєстр учнів ( електронні учнівські квитки)
• Бухгалтерські підрахунки за (навчання, секції, харчування)
• Робота з 1С, проведення реалізаціі товарів, складський облік
• Робота з платіжним терміналом
• Замовлення та контроль оплат за господарчі товари, продуктів, води, канцтоварів, харчування.
• Заповнення замовлень на дрібний ремонт (орг. техніка, меблі, сантехніка)
• Замовлення харчування в кейтеринговій компанії (корекція меню)
Заступник директора з адміністративної роботи
Приватний заклад освіти World school
Образование
1 год 10 месяцев
08.2020 - 06.2022
• Комунікація з представниками управління освіти та казначейством (управління освіти: підготовка необхідних документів: контингент учнів, фінансові документи, замовлення методичних матеріалів)
• Казначейство: підготовка документів для отримання субвенції, відкриття рахунку, відправлення звітів)
• Робота з CRM програмою (внесення даних по клієнту, відправка листів)
• Складання графіку часових слотів Google calendar, розклад для онлайн навчання
• Організація онлайн зустрічей (батьки, вчителі, директор) у Zoom та Google meets
• Робота з позашкільними секціями (складання графіку секцій, координування з тренерами секцій, повідомлення батькам по каналам, внесення інформації про відвідування секцій, відправка фото та відео в канали батькам)
• Робота з Google meet, календар, пошта, диск, Classroom, Zoom
Керівник департаменту розвитку навчального закладу
Британська мовна школа "Ismart"
Образование
1 год 9 месяцев
03.2019 - 12.2020
• Формування та запуск навчальних груп
• Складання облікових карток груп для викладачів, підготовка договорів, підготовка учбових матеріалів
• Ведення електронного журналу обліку присутніх учнів.
• Супровід та підготовка в оформленні документів для іноземних поїздок.
Адміністратор клініки
МедЦентрСервис, ООО
Медицина и Здравоохранение
4 года 9 месяцев
05.2014 - 02.2019
• Запис пацієнтів на первинний и повторний прийом
• Консультування по послугам клініки
• Ведення первинної документації, оформлення та здавання виручки до банку
• Забезпечення господарською діяльністю: замовлення медичних витратних товарів, контроль прибирання
• Узгодження графіків співробітників.
• Ведення документації: медичні карти, журнали, звіти, каса.
• Розрахунок пацієнтів
Провідний менеджер програм управління розвитку малого і мікро бізнесу
Райффайзен Банк
Банки
5 лет 3 месяца
10.2006 - 01.2012
• Моніторинг ринку по направленості: РКО, депозитні продукти
• Підготовка пропозицій по зміні чинних процентних ставок для винесення на Тарифний комітет
• Супроводження сайту (наповнення, оновлення)
• Узгодження та участь в розробці рекламної продукції з рекламними агенствами (буклети, флаєра, плакати)
• Ведення обліку рекламної продукції (замовлення, контроль, залишки)
Провідний спеціаліст
UKRSIBBANK BNP Paribas Group
Банки
1 год 1 месяц
09.2005 - 10.2006
• Консультація клієнтів СМБ по продуктам та тарифам банку.
• Збір та перевірка пакету документів, необхідних для відкриття поточних, депозитних, карткових розрахунків юр. осіб, СПД, фіз.осіб
• Оформлення, підписання, ведення депозитних договорів юр.осіб.
• Обслуговування корпоративних карток та зарплатних проектів
• Розрахунок прибутковості для банку з метою встановлення індивідуальних тарифів клієнтів
• Навчання співробітників відділення
Ключевая информация
Училась в 2 заведениях
Академія праці, соціальних відносин і туризму
економічний факультет, спеціальність маркетинг
Київ, 2008
Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова
філологія
Київ, 2004
Владеет языками
Английский
базовый
Украинский
свободно
Дополнительная информация
Професійні якості
Ціль
Тетяна
Тетяна
Спеціаліст з документообігу
Киев
Активно ищет работу
полная занятость, неполная занятость
Характер работы: удаленная работа
Обновлено 12 часов назад