Работала в 10 компаниях   17 лет 2 месяца

Медиа / СМИ, Другое, Консалтинг / Аудит, Государственный сектор

Помічник бухгалтера-експерта підрозділу творчого відділу по зв`язках з позаштатними авторами

ТОВ "Редакція газети "Все про бухгалтерській облік"

Медиа / СМИ

11 месяцев

06.2024 - по настоящее время

Фахівець з документообігу

ТОВ "Ентерпрайз Бізнес Солюшинз"

Медиа / СМИ

1 год

12.2021 - 12.2022

Координатор-валідатор (віддалена робота)

4Service Group

Другое

5 лет

12.2015 - 12.2020

Секретар керівника

Союз вірмен Україны

Другое

1 год

08.2017 - 08.2018

Помічник керівника (тимчасова робота)

Кристалл Эссет Менеджмент

Консалтинг / Аудит

1 месяц

07.2015 - 08.2015

Референт Глави Представництва

Представництво компанії "ЛУКОЙЛ Оверсіз Сервіс"

Другое

2 года 9 месяцев

12.2011 - 09.2014

Секретар

ПзІІ "ЛУКОЙЛ-Україна"

Другое

7 месяцев

10.2010 - 05.2011

Помічник референта начальника КП "Київський метрополітен" - референт фінансового директора КП

КП "Київський метрополітен"

Государственный сектор

2 года 3 месяца

09.2007 - 12.2009

Секретар – референт Віце-президента

ТОВ НК "Альянс-України"

Другое

2 года 10 месяцев

11.2004 - 09.2007

Референт генерального директора

ТД "Укрнафтопродукт"

Другое

1 год 1 месяц

10.2003 - 11.2004

Ключевая информация

Маю профільну освіту та великий досвід роботи в галузі документознавства (в т.ч. і з первинною бухгалтерською документацією) як у комерційних структурах, так і на держпідприємствах.

Училась в 2 заведениях

Національна Академія керуючих кадрів культури та мистецтва, Інститут державного управління та інформаційної діяльності.

Документознавство та інформаційна діяльність (юридична та кадрова документація)

Київ, 2010

Вінницький технікум

Правознавство

Вінниця, 1999

Владеет языками

Английский

ниже среднего

Русский

свободно

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Украинский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Дополнительная информация

Знания и навыки:

  • Робота зі статтями авторів газети "ВпБО". Підрахунок кількості знаків в статтях. Підготовка підсумкового звіту за місяць для розрахунку гонорарів. Робота в Google-таблицях. Підготовка та розміщення на сайті газети каталога статей. Розміщення інформації, оголошень, фотоматеріалів в групах газети в соціальних мережах. Розміщення питань читачів та відповідей експертів газети на форумі на сайті газети. Архівна робота.
  • Регламентований документообіг - формування, реєстрація та архівування документів; створення в 1С заявок на договір, доп.угоди, заявок на витрати грошових коштів згідно рахунків контрагентів, візування та контроль візування документів в 1С.
  • Работа з договорами та доп.угодами: коригування договорів, внесення правок та виправлень.
  • Сканування/внесення документів та інформації по ним (договори, акти, рахунки, регістраційні документи) в карту контрагента 1С.
  • Коммунікація з контрагентами щодо передачі документів (договора, доп.угоди, рахунки, акти). Контроль отримання документів від контрагентів.
  • Ведення діловодства (вх./вих документи), прийом документів на підпис керівника, - підготовка документів, запитів та відповідей на листи; - Підготовка презентацій у Power Point; - контроль за виконанням працівниками виданих наказів та розпоряджень, строками виконання доручень керівника, які взяті на контроль;
  • Кадрове діловодство. Підготовка наказів про прийом на роботу, звільнення, на відпустку. Ведення табелю робочого часу.
  • ведення адміністративно-господарської діяльності (закупівля канцтоварів, листівок для привітання зі святами, сувенірної продукції, госп.товарів); - надсилання пошти через поштові відділення та компанії експрес-пошти.
  • Виконання доручень керівника.
  • Робота з офісною технікою (факс, сканер, копіювальний апарат, міні-АТС)

Компьютерные навыки

MS Windows XP Professional; MS Office 2010 (Word, Excel, Google-таблиці, Outlook Express, Power Point), 1С Підприємство 8.3, Lotus Notes, Internet Explorer, Mozilla Firefox, FineReader, СЕД «Дело»;

Особисті якості

Особисті якості: відповідальність, порядність, акуратність, зібраність, врівноваженість, легке сприйняття нових знань, до людей відношуся з повагою. Маю високу працездатність, розпочату справу завжди доводжу до кінця.

Тетяна Олександрівна

Фахівець з документообігу, діловод, документознавець.

сегодня вы можете открыть ещё 0 контактов

Статус вашей компании не позволяет писать сообщения соискателям

+380 XX XXX XX XX

Киев

23 000 грн.

50 лет

Активно ищет работу

неполная занятость

Характер работы: удаленная работа, гибридная

Обновлено 11 часов назад