1 год 7 месяцев
02.2015 - 09.2016
1. організація і координація роботи магазину :
- організація і керування роботою персоналу
- керування процесом підбору персоналу , проведення співбесід
- організація та контроль процесу навчання нових працівників , удосконалення та стажування штатних працівників
- забезпечення наявності кадрового резерву
- контроль за складанням та дотриманням оптимальних графіків роботи працівників магазину
- організація і контроль обліку робочого часу працівників. щомісячне складання табелю обліку робочого часу працівників
магазину
- розподіл і забезпечення виконання щомісячних/щоквартальних цілей роботи магазину. аналіз структури товарообігу і
витрат магазину , в т.ч. фонду оплати праці
- організація та контроль процесу забезпечення високого сервісу і якості обслуговування покупців. подача керівництву
пропозицій оптимізації та покращення виробничо - технологічних процесів , асортиментно - цінової політики з метою
підвищення продуктивності магазину та вдосконалення обслуговування покупців.
2. аналіз , контроль і дотримання показників ефективної роботи магазину ( цілей kpi ) :
- викон. планованого виторгу
- втрат по магазину ( списання сальдо планованих , часткових , коригуючи , кро і пц переобліків )
- penetration
- фот
- вакансій по магазину
- річної текучості персоналу
- доступність продажів
- ефективності працівників і продуктивності магазину
- по анкетам "таємного покупця" за період
- по чек - листу кураторпа ( плм )
- результати внутрішніх перевірок цк ( центральної каси )
- результати внутрішніх перевірок департаменту якості
- результати перевірок зовнішніх контролюючих і перевіряючих органів
- показники ефективності касової зони ( ефективного часу , індивідуальна швидкість сканування та ін. )
- перехрестно навчених працівників
- парт - таймерів в магазині
- своєчасне проведення оцінки працівників магазину
- продаж втм ( власної торгової марки ) і власного імпорту по напрямкам та ін..показники.
3. планування і контроль виконання бюджету. оперативний аналіз фінансових результатів діяльності магазину ( звіт pnl ) за
календарний місяць , шляхом моніторингу виконаних планованих показників доходів і витрат , для внесення оперативних
корекцій в роботу магазину з ціллю оптимізації використання ресурсів і виходу на планові показники.
4. забезпечення і контроль основних технологічних процесів :
- контроль за дотриманням санітарно - гігієнічного стану магазину згідно діючих санітарних правил і норм для підприємств
торгівлі
- щоденний контроль ведення касових процедур згідно діючих інструкцій ( інкасації , забезпечення магазину і порядок видачі
розмінної монети , ліміт каси , касова документація , закриття дня , передача потрібних документів і звітів в бухгалтерію ,
інвентаризація центральної і операційних кас. )
- організація ведення обліково - звітної та іншої встановленої документації
- контроль за дотриманням працівниками умов та правил експлуатації торгово - виробничого обладнання , інвентарю тощо
згідно вимог зу "про охорону праці" та інших нормативних актів , підтримання їх в робочому стані , забезпечення
своєчасності проведення планових та капітальних ремонтів після узгодження з керівництвом
- забезпечення безперебійного постачання офісного , торгового обладнання і інвентарю , та допоміжних матеріалів ,
фірмового спецодягу і засобів індивідуального захисту
- проведення та аналіз інвентаризації товарів , основних засобів згідно затверджених графіків та діючих інструкцій
- організація і контроль замовлення товарів , планування товарних запасів ( виходячи з затвердженого асортименту , динаміки
продажу , оборотності і ліквідності товарів тощо ) правильність та достовірність введення обліку товарів ( документація
при прийманні товарів , документи , що підтверджують якість тощо ) та відповідність його електронній базі даних
складування товарів згідно діючих норм і правил , передпродажну підготовку товарів , безпосередній продаж товарів
( наявність необхідного асортименту , оптимальні товарні запаси , забезпечення належної якості товарів та акт