Работала в 8 компаниях   14 лет 2 месяца

Торговля розничная / Retail, Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы, FMCG

Регіональний операційний менеджер

окко

Торговля розничная / Retail

1 год 11 месяцев

10.2021 - 09.2023

Регіонально операціонний менеджер. департаменту управління мережі ресторанів

Тов "окко"

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

1 год 11 месяцев

10.2021 - 09.2023

Контроль операційної діяльності ресторанів : формування цілей для визначених ресторанів на основі стратегічних планів , прийнятих керівництвом товариства для виконання фінансових показників та забезпечення прибутковості аналіз існуючих процесів та ініціювання внесення змін у внутрішні процедури та стандарти роботи ресторанів , спрямовані на підвищення рівня сервісу та гостинності , автоматизації та ефективності діяльності збір та опрацювання консолідованої аналітики за результатами роботи визначених ресторанів для прийняття управлінських рішень стимулювання підвищення продажів через організацію робочих процесів відповідальних ланок працівників у визначених ресторанах ініціювання та впровадження додаткових проектів для підвищення рівня реалізації в межах визначених ресторанів ініціювання змін в нормовані витрати ресторанів , господарське управління запасами контроль за якісним управлінням господарськими , адміністративними та іншими витратами керівниками визначених ресторанів перевірка дотримання санітарних норм , стандартів обслуговування та приготування продукції , безпеки діяльності та охорони праці , якості ведення обліку тмц , якості ведення документації , дотримання касової дисципліни та збереження готівкових коштів через фіксацію у актах огляду ресторанів контроль та координація етапів своєчасного усунення недоліків , пов'язаних з функціонуванням обладнання та господарським забезпеченням дрібним інвентарем , засобами прибирання в межах визначених ресторанів задля забезпечення ефективного виконання процесів спрямованих на безперебійний продаж страв відкриття нових ресторанів в межах підзвітної території. 2.2. робота з керівниками та командами ресторанів ( організація , мотивація , планування та контроль роботи працівників ) : координація обов'язків керівників визначених ресторанів , постановка цілей та завдань перевірка якості їх виконання участь у співбесідах та погодженні кандидатів формування , мотивація та розвиток команд торгових точок для злагодженої командної роботи , виконання цілей та досягненні високих фінансових результатів - формування запиту на проведення тематичних навчань команд ресторанів , спрямованих на підвищення рівня сервісу , гостинності , методів активних продажів , тренінгів та коучінгу для адміністративного та лінійного персоналу : аналіз результатів навчання працівників закладів та надання пропозицій по покращенню їх роботи надання консультаційної допомоги працівникам ресторанів з організаційних питань та передача досвіду з активних продажів для забезпечення виконання планових фінансових показників. - на основі аналізу роботи закладів , допомога керівникам в організації роботи із підтримки сталого рівня прибутковості , недопущення зауважень та штрафних санкцій при перевірках внутрішніх та зовнішніх контролюючих органів при виявленні зауважень в роботі контроль за виконанням заходів по їх виправленню і недопущенню у подальшій роботі. 2.3. управління фінансовою звітністю визначених ресторанів : планування реалізації та витратної частини визначених ресторанів із урахуванням факторів зовнішнього середовища ( ситуація в країні , сезонність тощо ) для забезпечення виконання показників реалізації , маржі та прибутковості формування і погодження бюджету визначених ресторанів , внесення коректив для досягнення цілей та контроль за виконанням проведення прорахунків та аналізу економічної доцільності впровадження проектів у роботу визначених закладів - аналіз ступеня досягнення основних фінансових показників ресторанів за певний період. визначення причини відхилень ключових показників у порівнянні із попередніми періодами , застосування дій по виправленню ситуації та забезпечення виконання показників реалізації маржі та прибутковості складання аналітичної звітності за результатами роботи для безпосереднього керівника

Директор львівського філіалу

Тов "альфа - забава"

Торговля розничная / Retail

2 года

07.2018 - 07.2020

Директор структурного підрозділу

Тов "альфа - забава

Торговля розничная / Retail

3 года 9 месяцев

10.2016 - 07.2020

Відкриття нового магазину , організація і контроль роботи якості внутрішнього і зовнішнього оформлення магазину , підбір персоналу , навчання , наставництво , ротації , побудова сильної ефективної команди , наявність необхідного асортименту товару , викладки , дотримання стандартів компанії ) - контроль відповідності документації магазину встановленим нормам і законодавству. - забезпечення виконання планових показників і ефективності роботи магазину - контроль розрахунків заробітної плати персоналу , участь і перемоги команди в мотиваційних програмах - робота зі скаргами клієнтів , опрацювання ситуацій як з клієнтами , так і з магазином - надання звіту керівництву про ступінь виконання основних показників kpi , таємного покупця , nps - проведення інвентаризацій , контроль виконання обліку тмц - омніканальність. інтернет замовлення , контроль забезпечення сервісу і якості відправлення товау з магазину , а також контроль видачі товару самовивозу. - взаємодія з контролюючими органами та адміністрацією трц та ін

Керуючий магазином 67

Тов "фоззі - фуд"

Торговля розничная / Retail

1 год 7 месяцев

02.2015 - 09.2016

1. організація і координація роботи магазину : - організація і керування роботою персоналу - керування процесом підбору персоналу , проведення співбесід - організація та контроль процесу навчання нових працівників , удосконалення та стажування штатних працівників - забезпечення наявності кадрового резерву - контроль за складанням та дотриманням оптимальних графіків роботи працівників магазину - організація і контроль обліку робочого часу працівників. щомісячне складання табелю обліку робочого часу працівників магазину - розподіл і забезпечення виконання щомісячних/щоквартальних цілей роботи магазину. аналіз структури товарообігу і витрат магазину , в т.ч. фонду оплати праці - організація та контроль процесу забезпечення високого сервісу і якості обслуговування покупців. подача керівництву пропозицій оптимізації та покращення виробничо - технологічних процесів , асортиментно - цінової політики з метою підвищення продуктивності магазину та вдосконалення обслуговування покупців. 2. аналіз , контроль і дотримання показників ефективної роботи магазину ( цілей kpi ) : - викон. планованого виторгу - втрат по магазину ( списання сальдо планованих , часткових , коригуючи , кро і пц переобліків ) - penetration - фот - вакансій по магазину - річної текучості персоналу - доступність продажів - ефективності працівників і продуктивності магазину - по анкетам "таємного покупця" за період - по чек - листу кураторпа ( плм ) - результати внутрішніх перевірок цк ( центральної каси ) - результати внутрішніх перевірок департаменту якості - результати перевірок зовнішніх контролюючих і перевіряючих органів - показники ефективності касової зони ( ефективного часу , індивідуальна швидкість сканування та ін. ) - перехрестно навчених працівників - парт - таймерів в магазині - своєчасне проведення оцінки працівників магазину - продаж втм ( власної торгової марки ) і власного імпорту по напрямкам та ін..показники. 3. планування і контроль виконання бюджету. оперативний аналіз фінансових результатів діяльності магазину ( звіт pnl ) за календарний місяць , шляхом моніторингу виконаних планованих показників доходів і витрат , для внесення оперативних корекцій в роботу магазину з ціллю оптимізації використання ресурсів і виходу на планові показники. 4. забезпечення і контроль основних технологічних процесів : - контроль за дотриманням санітарно - гігієнічного стану магазину згідно діючих санітарних правил і норм для підприємств торгівлі - щоденний контроль ведення касових процедур згідно діючих інструкцій ( інкасації , забезпечення магазину і порядок видачі розмінної монети , ліміт каси , касова документація , закриття дня , передача потрібних документів і звітів в бухгалтерію , інвентаризація центральної і операційних кас. ) - організація ведення обліково - звітної та іншої встановленої документації - контроль за дотриманням працівниками умов та правил експлуатації торгово - виробничого обладнання , інвентарю тощо згідно вимог зу "про охорону праці" та інших нормативних актів , підтримання їх в робочому стані , забезпечення своєчасності проведення планових та капітальних ремонтів після узгодження з керівництвом - забезпечення безперебійного постачання офісного , торгового обладнання і інвентарю , та допоміжних матеріалів , фірмового спецодягу і засобів індивідуального захисту - проведення та аналіз інвентаризації товарів , основних засобів згідно затверджених графіків та діючих інструкцій - організація і контроль замовлення товарів , планування товарних запасів ( виходячи з затвердженого асортименту , динаміки продажу , оборотності і ліквідності товарів тощо ) правильність та достовірність введення обліку товарів ( документація при прийманні товарів , документи , що підтверджують якість тощо ) та відповідність його електронній базі даних складування товарів згідно діючих норм і правил , передпродажну підготовку товарів , безпосередній продаж товарів ( наявність необхідного асортименту , оптимальні товарні запаси , забезпечення належної якості товарів та акт

Провідний фахівець з логістики планово - аналітичного відділу всіх виробничих підрозділів

Пат "концерн хлібпром"

FMCG

4 года 5 месяцев

05.2010 - 10.2014

Організація і оптимізація всіх логістично - експедиційних процесів для нарощення і стимулювання реалізації продукції в тт аналітика звітність прорахунок рентабельності , витрат планування бюджету введення документообігу розробка мотивації по з/п участь у переговорах з керівниками сучасного формату ( львівхолод , барвінки ) впровадження на виробничих підрозділах концерну логістичної програми simple tms ( контроль доставки продукції на основі співставлення планованих даних ( маршрути , замовлення , години доставки , послідовність ка з програми 1с ) і фактичних ( дані gps з логістичної програми control system ) контроль за належним використанням палива ( на основі даних gps ) та ін

Логіст

Меблевого магазину "ліга - нова"

Торговля розничная / Retail

1 год 5 месяцев

10.2005 - 03.2007

Складська і транспортна логістика організація , інвентаризація замовлення всього асортименту аналітика звітність контроль за відповідністю всіх вигрузок та співставлення баз 1с між київським і львівським офісами ( "аналіз руху" ) розрахунок і відповідальність за дотриманням показника коефіцієнту кто , частково виконувала функції зам. директора , адміністративну роботу та ін

Продавець консультант з парфумерії і косметики

П.п."роксолана"

Торговля розничная / Retail

6 месяцев

03.2004 - 09.2004

Ключевая информация

word , excel , 1 : с підприємство , rubicon , assistant , fzclient , simplе tms , control system , paint , powerpoint , outlook та ін

Училась в 4 заведениях

Львівська комерційна академія

2005

Львівська комерційна академія

2004

Львівське державне музичне училище

2000

"товарознавство та комерційна діяльність"

Владеет языками

Английский

базовый

Курсы, тренинги, сертификаты

"підбір і оцінка персоналу"

2015

підвищення кваліфікації

2015

курс "керуючого"

2015

"цільовий відбір персоналу"

2015

"курс завідуючого , основні навики роботи з людьми"

2015

"розвиток навиків менеджера : делегування. зворотній зв язок"

2015

курс "маркетинг. комерція логістика"

"вивчення програми "1с : бухгалтерія""

Дополнительная информация

Особисті якості

Комунікабельність , порядність , цілеспрямованість , відповідальність , аналітичний підхід. маю організаційні здібності , по характеру - лідер

Хобі та інтереси

Сноубордінг , їзда на велосипеді , психологія

Сімейний стан

Заміжня

Водійські права

Категорії "в"

Наявність авто

Є власний автомобіль

Катерина

Регіональний менеджер, регіональний директор, операційний директор

Львов

42 года

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 3 недели назад