Работала в 7 компаниях   19 лет 4 месяца

FMCG, Услуги для населения - другое, Торговля розничная / Retail

Директор департаменту досліджень, розвитку та маркетингу

АТ «Молочний альянс», найбільший холдинг України у профільній категорії. 4 заводи. Персонал – понад 2000 осіб. Харчова промисловість. Київ.

FMCG

6 лет 1 месяц

04.2018 - по настоящее время

Результати за час роботи:

  • Виконана постановка стратегічних цілей розвитку Холдингу, розроблена глобальна маркетингова стратегія за всіма категоріями, впроваджена система тактичного щорічного маркетингового планування за ключовими KPI.
  • Створено підрозділ R&D (досліджень та розвитку) – структура, функціонал, бізнес – процеси, підбор персоналу. За 5 років роботи розроблено та виведено 320 нових продуктів.
  • Підготовлена глибинна аналітика ринків із виявленням найбільш ліквідних напрямів розвитку, стратегія входження у нові сегменти. Здійснено вхід до 5 високомаржинальних, інноваційних категорій.
  • Проведено ре – брендинг ТМ «Пирятин» (від особистої розробки позиціонування - до проведення SMM та Digital промо). У 2023 - му р. – вихід на щомісячний приріст продажів на 7 - 8%.
  • Асортиментна політика – оптимізовано та оновлено товарний портфель під 3 – ма основними брендами Холдингу (по 23 товарним категоріям).
  • Цінова політика – розроблено та впроваджено алгоритм формування цін на новинки та поточний асортимент, управління цінами на продукцію Холдингу (за останні 2 роки - приріст рентабельності до 40% за рік).
  • Сплановані, підготовлені та проведені численні програми просування, у т. ч. – за кордоном (ATL та BTL, виставки, PR, SMM та Digital промо).
  • Завдяки реалізації ефективного комплексу маркетингу - бренд «Яготинське» виведений на лідируючі позиції в Україні – з 11% частки ринку у 2018 році на 17% у 2023 році.
  • Внаслідок чіткої маркетингової стратегії, дієвої асортиментної та цінової політиці – Холдинг став лідером по продажам молочної продукції в Україні (частка ринку зросла з 12% у 2018 р. - до 18% у 2023 р.).

Консультант зі стратегичного маркетингу

Приватна практика без утворення юридичної особи

FMCG

1 год 1 месяц

02.2017 - 03.2018

Результати за час роботи:

  • Стратегічний маркетинг (молочна галузь) – організовано проведення загальнонаціональних досліджень «Омнібус»; підготовлено комплексний аналіз ринку плавленого сиру України; розроблено маркетингову стратегію по категорії (у т. ч. - асортиментну та цінову політику).
  • Проектний менеджмент (ресторанний бізнес) – проведено аналіз ринку Києва у сегменті ресторанів «кавказької кухні»; розроблено позиціонування та назва мережі ресторанів; підготовлені всі креативні роботи та програма відкриття, бюджет просування ресторану.

Директор з маркетингу та розвитку

ТОВ «Тайфун 2000», Харків, харчова промисловість.

FMCG

2 года 7 месяцев

04.2014 - 11.2016

Результати за період:

  • Бренд «Пікнік – меню»: розроблена та реалізована стратегія бренду; виведено 2 нових СКЮ та PL для «АТБ»; проведено РК у містах – мільйонниках (оборот збільшено на 40%, рентабельність - на 40%, чистий прибуток – на 28%).
  • Розроблені та впроваджені бізнес – процеси: виведення нового продукту; коригування ціни на продукцію.
  • Інновації: розроблені стратегії для нових продуктів: паштети, рибні олії, ковбаси, салати; участь у конкурсі інновацій «Екотрофелія» (Німеччина).
  • Трейд - маркетинг: підготовлено положення компанії з трейд - маркетингу; стандарти мерчендайзингу; проведені дегустації та BTL – акції (дистрибуція збільшена на 45% - у мережах та на 30% - у роздробі).

Директор з маркетингу

ТОВ «ДПФ» (Донецька область), кондитерські вироби та снеки.

FMCG

3 года 5 месяцев

09.2010 - 02.2014

Результати за час роботи:

  • В Україні – частка ринку за категорією «халва» збільшена з 40 до 55% - виведення на лідируючі позиції, обсяг продажів зріс на 60%, нумерична дистрибуція – на 35%, чистий прибуток збільшено на 90%.
  • Вихід на ринок СНД – «зайнята» 24% – я частка ринку (категорія «халва»).
  • Категорія «насіння» - проведено ре – лонч ТМ «Золоте серце», розроблено та запущено унікальний для України продукт – «футбольне насіння», загальний обсяг продажів зріс на 50%.
  • Розроблені та запущені бренди в категоріях «солодке драже» та «снеки» (інноваційні продукти).

Засновник/Директор (власний бізнес)

ТОВ «Служба комфорту» (Донецьк), клінінгові послуги.

Услуги для населения - другое

2 года 2 месяца

06.2008 - 08.2010

Результати за час роботи:

  • Самостійна організація, запуск та контроль роботи фірми – з «нуля».
  • «Завоювання» великої кількості постійних лояльних клієнтів – понад 70% повторних звернень до компанії після виконання першого замовлення.
  • Динамічне нарощування прибутку – протягом 8 місяців після запуску (до 30% щомісяця)

Директор зі стратегічного маркетингу

ТОВ «Інтеррибфлот - Україна» (Київ), рибні консерви та червона ікра.

FMCG

2 года 1 месяц

02.2006 - 03.2008

Результати за час роботи:

  • Розроблено та запущено у виробництво бренд «Морська колекція»; за 5 місяців «зайнято» 27% ринку елітних рибних консервів України.
  • «Аквамарин» - виведена серія «Де – люкс», проведена РК в Україні та СНД; знання та споживання бренду збільшено на 30% та 25% відповідно.
  • Розроблена та запущена у виробництво категорія «Червона ікра» (з «нуля»), за 3 місяці «зайнято» 24% ринку України.
  • Трейд – маркетинг – побудовано підрозділ та весь механізм роботи «з нуля» (85 осіб); проведено понад 8 000 BTL - акцій для споживачів та 2 500 – для торгового каналу.
  • Сумарну частку ринку корпорації в Україні збільшено з 45% до 65%, у СНД – з 20% до 35%, нумерична дистрибуція зросла із 55% до 85%

Директор з маркетингу та розвитку

ТОВ «АТБ – Маркет» (Дніпропетровськ), найбільша мережа дискаунтерів в Україні

Торговля розничная / Retail

1 год 5 месяцев

09.2004 - 02.2006

Результати за час роботи:

  • Розроблена та впроваджена комплексна стратегія повного переведення мережі у формат «м'якого дискаунтеру».
  • Розроблена «з нуля» та запущена програма PL, виведено 8 ТМ.
  • Створена та введена система оцінки об'єктів для відкриття магазинів, завдяки якій точність прогнозу товарообігу зросла до 85%.
  • Підготовлена нова асортиментна політика та концепція мерчандайзингу.
  • Успішно відкрито 28 магазинів, затверджено 40 об'єктів для відкриття.
  • Товарообіг магазинів, що діють, зріс у середньому на 28%, рентабельність – на 22%.

Ключевая информация

Ключові вміння:

  • Ефективний професіонал - практик. Кожний инструмент праці аргументован. Орієнтований на результат і командну роботу.
  • Комплексний аналіз ринку України та СНД (перспективні ніші, тенденції, потенціал, прогноз продажів) - експерт, 25 років досвіду.
  • Розробка та впровадження маркетингових стратегій - експерт, 20 років досвіду.
  • Бренд - менеджмент (розробка бренду з нуля, управління продуктовим портфелем, цінова політика, запуск нових продуктів і т.д.) - експерт, 25 років досвіду.
  • Просування продукції та іміджу компанії (ATL, BTL, PR, Інтернет-маркетинг) - експерт, 25 років досвіду.
  • Ефективне управління асортиментним портфелем та ціновою політикою підприємства (товарні портфелі до 5000 SKU) - експерт, 25 років досвіду.
  • Розробка та запуск нових продуктів, в тому числі інноваційних категорій - експерт, 25 років досвіду.
  • Управління персоналом - експерт, 20 років досвіду.

Училась в 1 заведении

Донецький економіко – гуманітарний інститут

Менеджмент ЗЄД

Донецьк, 1998

Владеет языками

Английский

свободно

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Русский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Украинский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Курсы, тренинги, сертификаты

Team – building

Kiev, Ukraine, 2006

«Business Master»

Retail management

Gamburg, Germany, 2004

"Lidl management school"

Effective Sales

Kiev, Ukraine, 2002

«Mercury Globe Ukraine»

Дополнительная информация

Наукові досягнення

4 надруковані наукові роботи у сфері маркетингу.

Комп'ютерні навички

Проф. користувач ПК (Office – Word, Excel, Power Point; графіка – Photoshop, Illustrator та ін.)

Особисті якості

Високий рівень маркетингової інтуїції та «почуття» ринку, системне аналітичне мислення, орієнтація на приріст прибутку – як на результат роботи, самомотивація та цілеспрямованість, комунікабельність, високий рівень самостійності та відповідальності, ініціативність, конструктивність, чесність, яскраві якості лідера та організатора .

Захоплення та інтереси

Мандрівки, читання, практична психологія, кіно.

Мета

Отримання посади Директора з маркетингу/розвитку у великій компанії (переважно – міжнародні компанії, сфери FMCG, Retail)

Карина Михайлівна

Директор з маркетингу

Киев

47 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Характер работы: гибридная, в офисе/на месте

Обновлено 2 дня назад