Работал в 7 компаниях   22 года 2 месяца

Торговля розничная / Retail, Транспорт и Логистика, Промышленность и Производство, IT

Керівник відділу технічного райтингу

AmzProfessional

Торговля розничная / Retail

1 год 1 месяц

01.2023 - 02.2024

Задачі відділу технічного райтингу:
Написання технічних завдань (ТЗ) для відділу графічного дизайну, відео-мейкингу та 3D дизайна.
Призначення технічних завдань:
- Створення лістингів товарів що розміщуються розміщення на платформі Amazon.
- Створення сторів в яких представлена продукція брендів компанії.(також платформа Amazon).
- Для створення відеороликів як промо так і товарно-технічних.
- Для Створення 3D моделей подукції.
Обов'язки :
1. Розробка, впровадження та контроль актуальності стандартів технічного, візуального-текстового оформлення лістингів продукції та сторів брендів.
2.Аналіз даних існуючих і нових товарних позицій, 15 брендів більше 6500 ASIN (статус, продажі, маржинальність, вартість і кількість стоку по ASINу, конверсія). (Seller board)
- формування товарних груп
- розподілення ASIN(ів) до груп як по класу необхідного контенту так і по його типу(відео, графіка, А+, ВS та інші)
3. Формування та контроль виконання місячного плану створення нових та актуалізації існуючих лістингів і сторів.
4. Створення на базі розроблених стандартів шаблонних ТЗ які оптимізують час на написання ТЗ та реалізацію дизайна.
Сегментування шаблонів:
- Товарна категорія
- Товарна група.Сформована по показникам маржинальності, стока, конверсії (А,В С)
- Типом доступного та рекомендованного контента (Standart; ВS; A+; A+Premium)
5. Керування командою райтерів та 3D дизайнером (п'ять осіб).
- Контроль кількісних, якісних показників та відповідність діючим стандартам.
- Контроль використання “Стоп слів”, порушення авторських прав.
- Проведення навчальних заходів спрямованих на підвищення профільної експертності.
6. Взаємодія з дизайнерами та відео мейкерами:
- Розподілення ТЗ завдань для реалізації.(Trello,Amazon seller)
- Робота зі зворотніми зв'язками дизайнерів стосовно зручності та якості ТЗ
- Контроль термінів та якості реалізації ТЗ (візуалізація).
- Перевірка на предмет “Копірайту”, графічно-текстових рішень використаних на тотожньому товарі у коурурентів (Amazon seller)
- Прийом та передача готових матеріалів молодшим бренд-менеджерам для розміщення.(погодження)
7. Проведення A/B тестів для оцінки ефективності різних технічних та дизайнерських рішень
8. Моніторинг та аналіз відгуків покупців, лістингів і сторів конкурентів. Пошук вдалих рішень .
9. Взаємодія з бренд-менеджерами ,обмін зворотнім зв'язком та адаптації стратегій продажів.
Досягнення (стисло):
1) Сформована та навчанна з “нуля” команда з чотирьох райтерів.
2) Створені детальні мануали по створенню ТЗ , всі типии контенту.
3) Створені шаблони всіх типів контенту.
4) Скорочений час на 35 % ( створення ТЗ)
5) Інтеграція в процес створення ТЗ нейромережі GPT-4. ( кастомні, промти)
Досягнення (розгорнуто):
Приклади та результати в цифрах за посиланням (мануали,ТЗ,промти):
https://docs.google.com/document/d/1vKLIsKgh4-OlGbNl1rKCGBB1iwnKezteTg2QaVNcbwg/edit?usp=sharing

Керівник департаменту маркетингу

ТОВ "ХАСКІ"

Транспорт и Логистика

2 года 6 месяцев

05.2020 - 11.2022

Обов’язки:
Керівництво командою департаменту ( РРС спеціаліст , PR/SMM менеджер, Аналітик, Event-менеджер, Відео-мейкер)
- аналіз ринкуПрямі конкуренти + суміжні сегменти ринку, ємність ринку, долі ринку, виявлення ключових факторів впливу, ABC аналіз, організація якісних та кількісних досліджень. Виявлення ключових факторів що впливають на прийняття рішення ЛПРами цільових компаній , вивчення та описання поведінкової структури.
- Написання та реалізація стратегії розвитку та просування , поканально, таймлайн, бюджет, очікуваний результат, рік/квартал/місяць. (спираючись на отриманні данні аналіз + дослідження)
- Цілі: підвищення кількості нових клієнтів утримання та підвищення оберту по наявним, формування позитивного іміджу та експертності компанії та працівників ( ЦА клієнті та потенційні працівники)
- Формування звітності (ефективності по ключовим показникам департаменту, бюджети, виконання планів, місяць/квартал /рік)
- Створення презентацій для всіх департаментів (графіка/відео )
- Забезпечення департаменти компанії POS матеріалами, зовнішніми та внутрішніми рекламними конструкціями.
- Створення ситуативного контенту по запиту керівників департаментів.
- Формування інформаційного поля для просування нових послуг та напрямків діяльності компанії (Школа карщиків, представництво в Польщі, аутстафінг)
Досягнення:
- створення нової моделі департаменту маркетингу , кадри, мотивація, цілі та бізнес процеси.
- усі бізнес процеси діяльності департаменту переведенні в поле АmoCRM + Ringostat. Це дозволило отримати не тільки максимально детальну аналітики в розрізі Ліди/ROI/Канали але й ділити показники за метриками на категорії і при виявлені проблематики «Провалюватись» по воронці до розмови з менеджером. Як наслідок це призвело до зниження вартості клієнта (мається на увазі підписаний договір) та дало змогу дійсно «Фокусно» працювати над проблеми внутрішніх БП.
- створення власного відео-продакшена, вирішило питання з актуальним, якісним, оперативним та конверсійним контентом.Результати за посланням: https://www.youtube.com/HaskiUkraine
- створення нового корпоративного сайту компанії. Перевагою котрого є максимальна сегментованість по напрямкам діяльності ,кожна сторінка являє собою окремий лендінг що дозволяє досягнути максимально сфокусованого таргетингу а як наслідок високої ефективності РК. (кожна послуга чи напрямок окрема РК, окремий бюджет, окрема посадка, окрема аналітика)
Результат за посланням: https://haski.ua/


- Переслідуючи ціль підвищення експертності компанії в інформаційному полі складської логістики , був створений кластер нішевих івентів під загальним брендом "ProLogistiс". Як результат не тільки підвищення експертності компанії але й отримання прямих продажів безпосередньо на івенті.
- підвищення продажів та представленості ключових продуктів компанії на 27.3 % (травень 2020 до травня 2021)

- кількість залучених клієнтів 34,7% (травень 2020 до травня 2021)

Директор з маркетингу та розвитку

"E-Power Україна"

Промышленность и Производство

1 год 5 месяцев

11.2018 - 04.2020

Керівництво діяльністю відділу маркетингу:
- Написання та реалізація стратегії розвитку ( цілі, бюджетування, канали).
- Організація та проведення якісних та кількісних досліджень.
- ABC аналіз, СВОТ аналіз, аналіз конкурентів та каналів просування

.- WEB просування (сайт, РК, СММ, участь в виході на міжнародні майданчики Amazon, eBay).
- Створення відео контенту (презентація продукції та послуг компанії)
- Створення презентацій, POS матеріалів, розробка макетів упаковки прмо-стендів, зовнішніх та внутрішніх рекламних конструкцій.

- Розробка та впровадження стандартів мерчендайзингу під кожну товарну групу ( 24 групи , в середньому SKU).
- Розробка та проведення крос-промо та компіляційних акцій, маркетингових заходів з ключовими партнерами ( WOG, КЛО,ОККО, SOCAR, SHELL)- Складання звітності ( ключові метрики та фінанси)
Керівництво відділом розвитку :
- Курування відділу продажу (власний інтернет-магазин, VIPпи , ключовий роздріб та лінійний роздріб).

- Визначення і реалізація присутності в перспективних каналах збуту.- Участь в формуванні та реалізації планів продажу.
- Ініціювання та участь в створенні нових продуктів.- Аналіз діяльності відділу по сегментам , напрямкам, продуктам ( до SKU) .

- Залучення партнерів в проекти які побудовані на принципі "Cross-promotion" (на приклад "Пакетнй" продаж автомобільних тримачів для телефонів "QLAX" разом зі страховим полісами ОСЦПВ страхової компанії «Уніка»
- Складання звітності в рамках власної діяльності (ключові метрики та фінанси).
Досягнення:
- реструктуризація відділу продажу , сегментування діяльності його підрозділів по каналам збуту (VIPпи , ключовий роздріб, лінійний роздріб експериментальні напрямки), це дозволило ставити фокусні задачі та більш ефективно використовувати кадровий та фінансовий ресурс.
- інтеграція всіх бізнес процесів у CRM-систему, завдання, що повторюються, вирва продажів і щоденні дії співробітника /ліди/результати/плани.- збільшення продажів та представленості ключових продуктів компанії.
- Реалізація нестандартних партнерських проектів (пакетні продажі продукції спільно з компаніями за принципом тотожних ЦА).

Директор з маркетингу та розвитку

On Fly Development LLC

IT

3 года 2 месяца

08.2015 - 10.2018

Міжнародна компанія, що спеціалізується на розробці інноваційних IT- рішень як для власних бізнес-проектів, так і для вирішення бізнес завдань своїх партнерів.
Обов'язки:
Керівництво роботою відділу маркетингу

- написання та реалізація стратегії розвитку за кожним проектом компанії
- організація якісних та кількісних досліджень
- ABC-аналіз, СВОТ-аналіз, аналіз конкурентів та каналів просування- складання звітності
- створення презентацій, POS матеріали, WEB просування, Promotion.
- написання та реалізація програми лояльності.

Керівництво відділом розвитку:

- формування відділу продажів- налаштування планової роботи (бізнес-процеси, алгоритми дій, CRM)
- визначення перспективних напрямів розвитку
- формування та реалізація планів продажів
- створення нових продуктів для B2B та B2С сегмента
- аналіз діяльності відділу за сегментами та напрямками, складання звітності.
- залучення партнерів у проекти, що мають на увазі пайову або функціональну участь кількох профільних компаній (наприклад, додаток особистої безпеки "Security", компанією, що забезпечує безпеку, виступило Агентство Комплексної Безпеки "СТЕЛС").


Досягнення:
- створення відділу продажів- організація бізнес процесів, їх систематизація (відділ розвитку)
- інтеграція всіх бізнес процесів у CRM
-систему, завдання, що повторюються, вирва продажів і щоденні дії співробітника /ліди/результати/плани.
- створення та успішне просування продуктів B2B сегмента, які дозволили зайняти лідируючі позиції в корпоративному секторі
- Реалізація нестандартних партнерських проектів (наприклад: пакетний продаж трансферів разом із турами тур оператора «Феєрія»)

Директор з маркетингу

ТОВ "Донсон групп",

Промышленность и Производство

4 года 2 месяца

07.2011 - 09.2015

Обов'язки:
- розробка та впровадження маркетингової та торгової політики компанії відповідно до потреб ринку
- керівництво роботою маркетингового відділу (оперативний маркетинг, профільні дослідження, моніторинг конкурентів, представленість бренду, маркетингові заходи, звітність)
- координація відділу оптової торгівлі (торгова політика, формування ціноутворення, пошук нових клієнтів, розширення покриття, нарощування обсягу продажів)
- координація відділу роздрібної торгівлі (аналітика продажів, трафіку, конверсії та подальше коригування асортименту, каналів просування. Пошук, відкриття нових та подальший їх розвиток)

- пошук нових партнерів у країнах СНД
- створення нових видів продукції та адаптація існуючих видів під ринкові потреби.
- Розробка та просування корпоративних веб-сайтів.
- Управління окремими проектами компанії
- Проведення ситуативних тренінгів (відділу оптової та роздрібної торгівлі)- Розробка та проведення конверсійних презентацій (тендери, франшиза).- Розробка та впровадження корпоративних стандартів.

Досягнення:

- створення відділу маркетингу.
- отримання сертифікації та рекомендацій на всю асортиментну лінійку продукції від: «Інститут травматології та ортопедії АМН України»; «Центр спортивної травматології НУФЗСУ»; «Національна дитяча спеціалізована лікарня ОХМАТДИТ». Особиста рекомендація директора центру спортивної травматології травматолога-ортопеда, кандидата медичних наук та лікаря вищої категорії Ригана М.М., який згодом став обличчям однієї з ТМ компанії.- Розширення представленості та збільшення обороту продажів за рахунок підключення нових типів клієнтів HoReCa, а також завдяки перемозі в ряді тендерів з виготовлення СТМ (Private label) для торгових мереж.
- Розробка та запуск корпоративного веб-сайту, в якому вдалося об'єднати як іміджеву так і конверсійну складову. (Обіг прирівнювався до обороту одного з топових салонів компанії)
Підвищення якісного рівня мережі фірмових салонів компанії та збільшення їх кількості та географії розташування (4 міста, 7 салонів).
- Участь у відкритті філії в країнах СНД (Аналіз ринку, підготовка матеріалів для переговорів з майбутніми партнерами, проведення переговорів та запуск проекту).

Керівник відділу маркетингу

ТОВ "Преміум групп", Киев

Промышленность и Производство

6 лет 4 месяца

02.2005 - 06.2011

Виробництво та дистрибуція продуктів харчування ТМ «Фрукталія»; ТМ «Dr.Benner»; ТМ «Золотий Кранч»; ТМ «Magic»; ТМ «Легка каша» ТМ «Фантастика»; ТМ «Некласична закуска» (бакалія).
Обов'язки:
- Участь в організації та контроль проведення маркетингових та промо-акцій;
- Організація укладання договорів та всього документообігу за договорами з партнерами на виготовлення та розміщення реклами на всіх видах носіїв;


-Складання регулярних та своєчасних звітів про результати проведеної роботи відповідно до вимог внутрішньої системи звітності;
- Участь у розробці маркет та медіа-планів;


- Організація роботи з просування нових продуктів та додаткових послуг у філії.


- Контроль виконання поставлених завдань дизайнеру та аналітику.

-Організація системи внутрішнього маркетингу.


- Курування випуску нових продуктів (від технологічної розробки до створення бренд-нейму).

Серпень 2006 – листопад 2006 (Маркетолог):

- Участь в організації та контроль проведення локальних маркетингових заходів та промо-акцій;
- Організація укладання договорів та всього документообігу за договорами з партнерами на виготовлення та розміщення реклами на всіх видах носіїв;
- Складання регулярних та своєчасних звітів про результати проведеної роботи відповідно до вимог внутрішньої системи звітності;
- Участь у розробці маркет та медіа-планів;
- Організація роботи з просування нових продуктів та додаткових послуг у філії.

Керівник відділу розробки упаковки

ЗАО "Багатыр", Киев

Промышленность и Производство

3 года

01.2002 - 01.2005

Виробництво та дистрибуція продуктів харчування (Кондитерські вироби).


Обов'язки:

- Управління відділом розробки упаковки (дизайнери, друкарі, оператор тигельного преса, комірник)

- Розробка упаковки на всіх стадіях як куратор: макетування

- графічний дизайн - друкарська та пост-друкарська підготовка

- Планування обсягів виготовлення упаковки (річне)

- Організація участі у профільних виставках

- Створення та організація роботи шовко-трафаретної ділянки в рамках потреби компанії.

- Відстеження та впровадження у сучасних технологій у сфері розробки та застосування пакувальної продукції.

Ключевая информация

Професійні навички:

- Маю особисті комунікації (ТОП менеджмент) у ЗМІ, рекламно-виробничих компаніях та профільних міністерствах, що дозволить мінімізувати витрати та значно оптимізувати виконання поставлених завдань.

-Досвід управління у сфері продажу, маркетингу та реклами 15 років.- Досвід управління колективами 7 років (до 20 осіб)

-Досвід запуску start-up проектів та подальшого їх розвитку.

-Досвід створення та просування на ринок нових брендів з «0», product-менеджмент.

Учился в 2 заведениях

ВПІ НТУУ "КПІ"

Менеджмент організацій

Киев, 2009

ВПІ НТУУ "КПІ"

Маркетинг

Киев, 2009

Владеет языками

Английский

базовый

Русский

свободно

Украинский

родной

Курсы, тренинги, сертификаты

Академія інтернет-маркетингу "Курс-Практикум Интернет-Маркетинга"

Киев, 2013

Інститут інформаційних та бізнес-технологій. "Інтенсив по графічним редакторам"

Киев, 2012

Берінг – Україна: «PR без брехні або як грамотно провести PR-компанію»

Киев, 2011

Беринг - Украина «Специфіка сучасних маркетингових комунікацій»

Киев, 2011

Дополнительная информация

Рівень володіння ПК та сервісами

-Ms Office (ті ж сервіси Google), 1С: 7,
-Adobe Photoshop , Adobe illustrator,
-Google Analytics, Serpstat, Similarweb
-CRM-системи (Wike,Bitrix,Trello)
- Сервіси для роботи з платформою Amazon ( Amazon seller, Seller board)
-GoLogin, LDPplayer
-Маю успішний досвід в написанні кастомних промтів для GPT-4, DALL·E та інших нейромережах.

Посвідчення водія.

Категорії В/С, готовність до відряджень.

Військова служба

Молодший сержант запасу.

Особисті якості:

Підвищена стійкість до стресів, системність, організаторські здібності, ініціативність, широкий кругозір, комунікабельність, непересічне почуття гумору, внутрішній драйв.

Захоплення та хобі

Спорт, історія, література, риболовля, подорожі.

Дистанційна та проектна робота

За пропозиціями, що передбачають неповну зайнятість або віддалену роботу, рівень заробітної плати обговорюється індивідуально.

Шкідливі звички:

Куріння та трудоголізм із загостреним почуттям відповідальності.

Олексій Анатолійвич

Директор з маркетингу та розвитку

Киев

60 000 грн.

40 лет

Активно ищет работу

полная занятость, неполная занятость, проектная работа

Характер работы: удаленная работа, гибридная, в офисе/на месте

Обновлено 2 дня назад