Работала в 3 компаниях   6 лет 1 месяц

Торговля розничная / Retail, Другое

HR-BP

ROZETKA

Торговля розничная / Retail

7 месяцев

10.2023 - 05.2024

HR Business Partner Департаменту Транспортної логістики

Обов’язки:

  • створення положення, регламенти, посадові інструкції та інші документи що регламентують діяльність співробітників компанії;
  • моніторинг ринку праці;планування і контроль підбору персоналу;
  • участь у створюванні кадрового резерву;
  • аналіз доцільності найму складського персоналу через аутсорс;
  • контроль проходження випробувального терміну, адаптація, оцінка, організація системи наставництва;участь у бюджетуванні;
  • виявляти потреб або проблем та пропонування різні шляхів їх вирішення;
  • участь в організації навчання персоналу;
  • участь в оцінюванні та атестації персоналу;
  • 1:1 зустрічі та коучинг для лінійних керівників;
  • підготовка аналітики в напрямку бізнес процесів управління персоналу, аналізування її та надання висновків й пропозицій
  • розробляти пропозиції щодо підвищення бренду роботодавця.

Досягнення:

  • Написано та впроваджено посадові інструкції для всього департаменту Транспортної логістики.
  • Розробленні брошури для новачків
  • Участь у відкриті проекту « Водійки»
  • Впроваджено нову систему мотивації
  • Участь у розробленні організаційної структури департаменту

Рекрутер, HR-координатор

ТОВ «ГЕЙМДЕВ»,SlotsCity

Другое

1 год 5 месяцев

10.2021 - 03.2023

У рамках підбору персоналу:

  • Повний цикл підбору та адаптації персоналу, mass-recruitment;
  • Складання профілів кандидатів, розміщення оголошень на сайтах та ін.ресурсах з підбору персоналу;
  • "Холодний" пошук;
  • Проведення телефонних і первинних інтерв'ю з кандидатами;
  • Перевірка рекомендацій;
  • Створення JobОfferа;
  • Адаптація та розвиток нових працівників;
  • Навчання молодих спеціалістів.
  • Розробка мотиваційних профілей для працівників (КРІ): оцінка, навчання, організація мотиваційних заходів;
  • Формування кадрового резерву;
  • Ведення бази даних і формування звітності.

У межах адміністративної підтримки:

  • Облік корпоративної форми (контроль наявності, надходження, розподіл)
  • Взаємодія зі службою безпеки з питань перевірки кандидатів;
  • Надання всієї необхідної інформації і підтримки Керівнику відділу з управління персоналом HR департаменту.

HR-manager

Сільпо, Мережа супермаркетів

Торговля розничная / Retail

3 года 11 месяцев

11.2017 - 10.2021

  • Пошук та підбір персоналу різного рівня: складання профілів вакансій, розміщення вакансій на різних інтернет ресурсах;
  • Організація та проведення співбесід online, offline.
  • Активний пошук кандидатів, ведення листування з кандидатами в месенджерах;
  • Організація та проведення процесів проходження випробувальних термінів і адаптації нових співробітників;
  • Контроль проходження стажування;
  • Ведення статистики по вакансіям;
  • Розробка посадових інструкцій та внутрішніх регламентів;
  • Ведення внутрішньої нормативно документації, обліку робочого часу;
  • Робота з кадровими документами , внесення інформації про працівників до корпоративної системи обліку персоналу;
  • Підготовка документів-наказів (прийоми, переведення, відпустки, звільнення і т.д.);
  • Допомога з адміністративними HR питаннями;
  • Діловодство та оформлення документації;
  • Підготовка звітів за вимогою (облік персоналу);
  • Забезпечення необхідними ресурсами потреб персоналу підприємства;
  • Надання консультацій з питань трудового законодавства;
  • Взаємодія з державними установами та страховими компаніями;
  • Моніторинг заробітних плат на ринку праці;
  • Участь у процесі бюджетування компанії.

Ключевая информация

  • Комунікативність: вміння слухати, чітке вираження думок;
  • Лідерство: відповідальність, ініціативність, тайм менеджмент, вирішення конфліктів;
  • Креативність: відкритість, критичне мислення;
  • Соціальні навички: комунікабельність, емпатія, командний гравець, уважна до деталей, терпеливість;
  • Персональні навички: порядна і сумлінна, доброзичлива, почуття гумору та бажання навчатися новому.

Училась в 1 заведении

Київський університет туризму, економіки і права

Туризму та Готельного бізнесу

Київ, 2014

Владеет языками

Английский

ниже среднего

Украинский

свободно

Дополнительная информация

Комп'ютерні навички

1С, SAP, МС Office, Canva, ШІ (АІ), Jira, Miro;

Свій розділ (Hard Skills)

  • Аналітичне обґрунтування: аналіз, прогнозування, моделювання ситуацій, здатність врахувати вплив різних чинників і оцінка ситуації, які допоможуть вивести проект і компанію на новий рівень;
  • Управління персоналом: здатність керувати командою і процесами всередині неї. Гарна атмосфера має хороший вплив на результат діяльності компанії.

Поліна

Помічник/Асистент Керівника/Директора

Киев

Дарницкий район, Днепровский район, Печерский район

30 000 грн.

32 года

Активно ищет работу

полная занятость

Характер работы: удаленная работа, гибридная, в офисе/на месте

Обновлено 4 часа назад