Працювала в 3 компаніях 6 років 1 місяць
Торгівля роздрібна / Retail, Інше
HR-BP
ROZETKA
Торгівля роздрібна / Retail
7 місяців
10.2023 - 05.2024
HR Business Partner Департаменту Транспортної логістики
Обов’язки:
- створення положення, регламенти, посадові інструкції та інші документи що регламентують діяльність співробітників компанії;
- моніторинг ринку праці;планування і контроль підбору персоналу;
- участь у створюванні кадрового резерву;
- аналіз доцільності найму складського персоналу через аутсорс;
- контроль проходження випробувального терміну, адаптація, оцінка, організація системи наставництва;участь у бюджетуванні;
- виявляти потреб або проблем та пропонування різні шляхів їх вирішення;
- участь в організації навчання персоналу;
- участь в оцінюванні та атестації персоналу;
- 1:1 зустрічі та коучинг для лінійних керівників;
- підготовка аналітики в напрямку бізнес процесів управління персоналу, аналізування її та надання висновків й пропозицій
- розробляти пропозиції щодо підвищення бренду роботодавця.
Досягнення:
- Написано та впроваджено посадові інструкції для всього департаменту Транспортної логістики.
- Розробленні брошури для новачків
- Участь у відкриті проекту « Водійки»
- Впроваджено нову систему мотивації
- Участь у розробленні організаційної структури департаменту
Рекрутер, HR-координатор
ТОВ «ГЕЙМДЕВ»,SlotsCity
Інше
1 рік 5 місяців
10.2021 - 03.2023
У рамках підбору персоналу:
- Повний цикл підбору та адаптації персоналу, mass-recruitment;
- Складання профілів кандидатів, розміщення оголошень на сайтах та ін.ресурсах з підбору персоналу;
- "Холодний" пошук;
- Проведення телефонних і первинних інтерв'ю з кандидатами;
- Перевірка рекомендацій;
- Створення JobОfferа;
- Адаптація та розвиток нових працівників;
- Навчання молодих спеціалістів.
- Розробка мотиваційних профілей для працівників (КРІ): оцінка, навчання, організація мотиваційних заходів;
- Формування кадрового резерву;
- Ведення бази даних і формування звітності.
У межах адміністративної підтримки:
- Облік корпоративної форми (контроль наявності, надходження, розподіл)
- Взаємодія зі службою безпеки з питань перевірки кандидатів;
- Надання всієї необхідної інформації і підтримки Керівнику відділу з управління персоналом HR департаменту.
HR-manager
Сільпо, Мережа супермаркетів
Торгівля роздрібна / Retail
3 роки 11 місяців
11.2017 - 10.2021
- Пошук та підбір персоналу різного рівня: складання профілів вакансій, розміщення вакансій на різних інтернет ресурсах;
- Організація та проведення співбесід online, offline.
- Активний пошук кандидатів, ведення листування з кандидатами в месенджерах;
- Організація та проведення процесів проходження випробувальних термінів і адаптації нових співробітників;
- Контроль проходження стажування;
- Ведення статистики по вакансіям;
- Розробка посадових інструкцій та внутрішніх регламентів;
- Ведення внутрішньої нормативно документації, обліку робочого часу;
- Робота з кадровими документами , внесення інформації про працівників до корпоративної системи обліку персоналу;
- Підготовка документів-наказів (прийоми, переведення, відпустки, звільнення і т.д.);
- Допомога з адміністративними HR питаннями;
- Діловодство та оформлення документації;
- Підготовка звітів за вимогою (облік персоналу);
- Забезпечення необхідними ресурсами потреб персоналу підприємства;
- Надання консультацій з питань трудового законодавства;
- Взаємодія з державними установами та страховими компаніями;
- Моніторинг заробітних плат на ринку праці;
- Участь у процесі бюджетування компанії.
Ключова інформація
- Комунікативність: вміння слухати, чітке вираження думок;
- Лідерство: відповідальність, ініціативність, тайм менеджмент, вирішення конфліктів;
- Креативність: відкритість, критичне мислення;
- Соціальні навички: комунікабельність, емпатія, командний гравець, уважна до деталей, терпеливість;
- Персональні навички: порядна і сумлінна, доброзичлива, почуття гумору та бажання навчатися новому.
Навчалась в 1 закладі
Київський університет туризму, економіки і права
Туризму та Готельного бізнесу
Київ, 2014
Володіє мовами
Англійська
нижче середнього
Українська
вільно
Додаткова інформація
Комп'ютерні навички
1С, SAP, МС Office, Canva, ШІ (АІ), Jira, Miro;
Свій розділ (Hard Skills)
- Аналітичне обґрунтування: аналіз, прогнозування, моделювання ситуацій, здатність врахувати вплив різних чинників і оцінка ситуації, які допоможуть вивести проект і компанію на новий рівень;
- Управління персоналом: здатність керувати командою і процесами всередині неї. Гарна атмосфера має хороший вплив на результат діяльності компанії.
Поліна
Поліна
Помічник/Асистент Керівника/Директора
Київ
Дарницький район, Дніпровський район, Печерський район
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці
Оновлено 2 години тому