Работала в 10 компаниях   15 лет 1 месяц

Промышленность и Производство, Другое, Строительство, Автомобильная промышленность и Автобизнес, Государственный сектор, Банки, Образование

Менеджер зі збуту

ТОВ "Рубіжанська панчішна мануфактура"

Промышленность и Производство

1 год 2 месяца

05.2023 - по настоящее время

Менеджер з продажу

NOSKAR

Другое

7 месяцев

09.2022 - 04.2023

Обробка замовлень, спілкування з Партнерами, супровід угод продажу, контроль звітів, бухгалтерський контроль. Ведення Маркетплейсів

Менеджер з продажу

ТОВ "Рубіжанська панчішна мануфактура"

Промышленность и Производство

3 года 8 месяцев

12.2018 - 08.2022

Ведення первинної документації, ведення Контрагентів, заключення договорів, супровід угод продажу товару, звітність, спілкування з Клієнтами, ведення маркетплесів та інтернет магазинів

Офіс-менеджер

ТОВ "СТАРК"

Строительство

7 месяцев

11.2017 - 06.2018

Укладання та підписання договорів, супутніх документів,контроль постачання товару чи надання посередницьких послуг. Діловодство та іншідоручення керівництва.

Адміністратор автосервісу

ТОВ "Вершина Успіху"

Автомобильная промышленность и Автобизнес

1 год

11.2016 - 11.2017

Консультація Клієнтів, запис на ремонт автомобілів, оформлення замовлення-нарядів у бухгалтерській програмі, ведення внутрішньої документації, розподіл норми-години роботи, розподіл робітникаграфіка, організація робочого дня працівників.

Головний спеціаліст з обліку страхувальників відділу обліку страхувальників та правового забезпеченн

Фонд соціального страхування від нещасних випадків на виробництві

Государственный сектор

1 год 7 месяцев

04.2015 - 11.2016

Здійснення перевірок страхувальників з питань нарахування та сплати страховихвнесків до Фонду. Оформлення особових справ страхувальників. Вести прийом квартальної звітності страхувальників щодо нарахування та перерахування внесків, пені та штрафів.Дотримуватись норм ділової поведінки та етики професійних відносин при вирішеннівиробничих питань під час виконання своїх посадових обов'язків

Касир-менеджер

ПАТ КБ "Надра банк"

Банки

1 год 3 месяца

01.2014 - 04.2015

Здійснення операцій з прийому, обліку, видачі та зберігання коштів та цінних паперів. Обслуговування клієнтів за рахунками, вкладами, переказами, банківськими картками,ухвалення платежів різних видів, валютно-обмінні операції. Спілкування з клієнтами, продажбанківських продуктів. Ведення на основі прибуткових та видаткових документів касової книги,звірка фактичної наявності грошових сум та цінних паперів із книжковим залишком.

Секретар керівника

Окремий підрозділ Рубіжанського професійного електромеханічного ліцею Луганського Національного університету імені Тараса Шевченка

Образование

1 год 9 месяцев

04.2012 - 01.2014

Робота з кореспонденцією, діловодство, виконання різнихоперацій із застосуванням комп'ютерної техніки, Організаційні питання з підготовкизасідань та нарад, що проводяться керівником (збір необхідних матеріалів, оповіщенняучасників про час та місце проведення, порядок денний, їх реєстрація). Контроль виконанняпрацівниками установи виданих наказів та розпоряджень, а також строки виконання вказівок тадоручень керівника. Прийом відвідувачів, сприяє оперативності розгляду прохань тапропозицій працівників. Передача справ до архіву Виконання окремих службових дорученьсвого безпосереднього керівника.

Менеджер по роботі з клієнтами

ПАТ КБ "Надра"

Банки

1 год 4 месяца

12.2010 - 04.2012

Робота із базою даних. Пошук та залучення нових клієнтів. Утримання поточнихклієнтів. Проведення презентацій. Переговори із клієнтами. Підготовка пакета документівЗабезпечення виконання планових показників. Регулярне відвідування тренінгів із залученняклієнтів, робота із запереченнями. Відстеження пропозицій інших банків, для аналізу тавиявлення переваг нашого банку.

Експерт відділу кредитування

ЗАО «Home Credit Bank»

Банки

1 год 9 месяцев

03.2007 - 12.2008

Напрямок діяльності: видача споживчих кредитів.Посадові обов'язки:- Спілкування з наявними клієнтами;- пошук нових клієнтів;- Супровід продажів споживчого кредитування;- консультація клієнтів щодо параметра кредитного продукту, переліку документів,необхідні видачі кредиту;- Заповнення Анкети позичальника в програмній базі;- Оформлення кредитної справи;- Спілкування з клієнтами по телефону;- підготовка документів;- Надання грамотних консультацій щодо кредитної справи.

Ключевая информация

Знання основних офісних програм: Microsoft Word, Excel, Outlook Express, Internet Explorer, 1С. Знання ПК. Вміння спілкуватися з людьми, працювати в команді.

Особисті якості:

Акуратність, грамотна мова, стресостійкість, відповідальність, дисциплінованість,активна життєва позиція.відповідальність, організованість, націленість на результат, цілеспрямованість,комунікабельність, швидке навчання.Без шкідливих звичок, є права водія, готова до відряджень.

Училась в 1 заведении

Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля

хіміко-технологічний, Екологія та охорона навколишнього середовища

Рубіжне, 2007

Ганна Анатоліївна

Менеджер, адміністратор, помічник, обліковець

Коломыя

39 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Характер работы: удаленная работа, посменная работа, в офисе/на месте

Обновлено 3 недели назад