Працювала в 10 компаніях 15 років 5 місяців
Промисловість та Виробництво, Інше, Будівництво, Автомобільна промисловість та Автобізнес, Державний сектор, Банки, Освіта
Менеджер зі збуту
ТОВ "Рубіжанська панчішна мануфактура"
Промисловість та Виробництво
1 рік 6 місяців
05.2023 - до теперішнього часу
Менеджер з продажу
NOSKAR
Інше
7 місяців
09.2022 - 04.2023
Обробка замовлень, спілкування з Партнерами, супровід угод продажу, контроль звітів, бухгалтерський контроль. Ведення Маркетплейсів
Менеджер з продажу
ТОВ "Рубіжанська панчішна мануфактура"
Промисловість та Виробництво
3 роки 8 місяців
12.2018 - 08.2022
Ведення первинної документації, ведення Контрагентів, заключення договорів, супровід угод продажу товару, звітність, спілкування з Клієнтами, ведення маркетплесів та інтернет магазинів
Офіс-менеджер
ТОВ "СТАРК"
Будівництво
7 місяців
11.2017 - 06.2018
Укладання та підписання договорів, супутніх документів,контроль постачання товару чи надання посередницьких послуг. Діловодство та іншідоручення керівництва.
Адміністратор автосервісу
ТОВ "Вершина Успіху"
Автомобільна промисловість та Автобізнес
1 рік
11.2016 - 11.2017
Консультація Клієнтів, запис на ремонт автомобілів, оформлення замовлення-нарядів у бухгалтерській програмі, ведення внутрішньої документації, розподіл норми-години роботи, розподіл робітникаграфіка, організація робочого дня працівників.
Головний спеціаліст з обліку страхувальників відділу обліку страхувальників та правового забезпеченн
Фонд соціального страхування від нещасних випадків на виробництві
Державний сектор
1 рік 7 місяців
04.2015 - 11.2016
Здійснення перевірок страхувальників з питань нарахування та сплати страховихвнесків до Фонду. Оформлення особових справ страхувальників. Вести прийом квартальної звітності страхувальників щодо нарахування та перерахування внесків, пені та штрафів.Дотримуватись норм ділової поведінки та етики професійних відносин при вирішеннівиробничих питань під час виконання своїх посадових обов'язків
Касир-менеджер
ПАТ КБ "Надра банк"
Банки
1 рік 3 місяці
01.2014 - 04.2015
Здійснення операцій з прийому, обліку, видачі та зберігання коштів та цінних паперів. Обслуговування клієнтів за рахунками, вкладами, переказами, банківськими картками,ухвалення платежів різних видів, валютно-обмінні операції. Спілкування з клієнтами, продажбанківських продуктів. Ведення на основі прибуткових та видаткових документів касової книги,звірка фактичної наявності грошових сум та цінних паперів із книжковим залишком.
Секретар керівника
Окремий підрозділ Рубіжанського професійного електромеханічного ліцею Луганського Національного університету імені Тараса Шевченка
Освіта
1 рік 9 місяців
04.2012 - 01.2014
Робота з кореспонденцією, діловодство, виконання різнихоперацій із застосуванням комп'ютерної техніки, Організаційні питання з підготовкизасідань та нарад, що проводяться керівником (збір необхідних матеріалів, оповіщенняучасників про час та місце проведення, порядок денний, їх реєстрація). Контроль виконанняпрацівниками установи виданих наказів та розпоряджень, а також строки виконання вказівок тадоручень керівника. Прийом відвідувачів, сприяє оперативності розгляду прохань тапропозицій працівників. Передача справ до архіву Виконання окремих службових дорученьсвого безпосереднього керівника.
Менеджер по роботі з клієнтами
ПАТ КБ "Надра"
Банки
1 рік 4 місяці
12.2010 - 04.2012
Робота із базою даних. Пошук та залучення нових клієнтів. Утримання поточнихклієнтів. Проведення презентацій. Переговори із клієнтами. Підготовка пакета документівЗабезпечення виконання планових показників. Регулярне відвідування тренінгів із залученняклієнтів, робота із запереченнями. Відстеження пропозицій інших банків, для аналізу тавиявлення переваг нашого банку.
Експерт відділу кредитування
ЗАО «Home Credit Bank»
Банки
1 рік 9 місяців
03.2007 - 12.2008
Напрямок діяльності: видача споживчих кредитів.Посадові обов'язки:- Спілкування з наявними клієнтами;- пошук нових клієнтів;- Супровід продажів споживчого кредитування;- консультація клієнтів щодо параметра кредитного продукту, переліку документів,необхідні видачі кредиту;- Заповнення Анкети позичальника в програмній базі;- Оформлення кредитної справи;- Спілкування з клієнтами по телефону;- підготовка документів;- Надання грамотних консультацій щодо кредитної справи.
Ключова інформація
Знання основних офісних програм: Microsoft Word, Excel, Outlook Express, Internet Explorer, 1С. Знання ПК. Вміння спілкуватися з людьми, працювати в команді.
Особисті якості:
Акуратність, грамотна мова, стресостійкість, відповідальність, дисциплінованість,активна життєва позиція.відповідальність, організованість, націленість на результат, цілеспрямованість,комунікабельність, швидке навчання.Без шкідливих звичок, є права водія, готова до відряджень.
Навчалась в 1 закладі
Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля
хіміко-технологічний, Екологія та охорона навколишнього середовища
Рубіжне, 2007
Ганна Анатоліївна
Ганна Анатоліївна
Менеджер, адміністратор, помічник, обліковець, помічник бухгалтера
Коломия
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота, позмінна робота, в офісі/на місці
Оновлено 2 місяці тому