Работала в 10 компаниях   13 лет 5 месяцев

Финансовые услуги, Медицина и Здравоохранение, IT, Строительство, Торговля розничная / Retail, Банки, Образование, Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

HR generalist

Smart Ecom Accounting

Финансовые услуги

1 год 4 месяца

05.2023 - по настоящее время

  • Формування карт посади для бухгалтерів та пошук нових кандидатів;
  • Розширення та участь у навчанні команди бухгалтерів (bookkepper);
  • Розробка та формування систем оплат для нових кандидатів;
  • Участь у розробці та формуванні практичного навчання для бухгалтерів;
  • Розробка документації компанії для співробітників;

Досягнення: розроблено документацію для співробітників, а також внутрішній сайт для інформації та навчання, успішне та швидке виконання своїх обов*язків, серед прикладів - закриття заявки на одного кандидата за три дні двома успішними стажерами тощо.

Рекрутер

ТОВ "НеоЛаб"

Медицина и Здравоохранение

1 год

05.2022 - 05.2023

• Аналіз вхідних запитів на пошук претендентів
• Активний пошук кандидатів на позиції на всіх рівнях компанії (співробітники у відділи бухгалтерії, маркетингу, ІТ, продажу, лабораторії, мед.представники, медсестри, хоз.відділ тощо)
• Обговорення деталей роботи з потенційними кваліфікованими кандидатами, проведення тестувань, надання зворотного зв'язку, робота з відгуками;
• розробка та впровадження KPI, атестацій, тестувань та положень;
Досягнуті результати та нагороди: сформовані команди професійних співробітників для різних підрозділів компанії, в тому числі повністю сформований новий відділ продажу. Розроблено та впроваджено низку KPI та аттестацій (колл-центр, відділ бухгалтерії, рекрутингу, лабораторії, медсестер, маркетингу, відділи продажів та закупівлі)

HR-менеджер

ПП "Голден-Фарм"

Медицина и Здравоохранение

1 год 10 месяцев

05.2020 - 03.2022

• Аналіз вхідних запитів на пошук претендентів
• Активний пошук кандидатів на позиції на всіх рівнях компанії (співробітники у відділи логістики, бухгалтерії, маркетингу, ІТ, продажу, виробництва, складу, мед.представники тощо)
• Обговорення деталей роботи з потенційними кваліфікованими кандидатами, проведення тестувань, надання зворотного зв'язку, робота з відгуками;
• Розробка та запровадження організаційної політики та положень; Розробка навчальних матеріалів, тестів, скриптів, курсів, тренінгів для підрозділів групи;
• Аналіз роботи та взаємодії підрозділів та внесення пропозицій щодо збільшення ефективності комунікацій між підрозділами;
• Часткове ведення кадрової документації;
• Аналіз потреби та закупівля спец.одягу;
• Організація та участь у проведенні епід.заходів;
Досягнуті результати та нагороди: сформовані команди професійних співробітників для різних підрозділів компанії, багато з яких продовжили успішно працювати та рости кар'єрними сходами всередині компанії. Розроблено та впроваджено низку стандартів, політик, положень, посадових інструкцій, регламентів роботи для різних підрозділів.

Рекрутер в ІТ віддалено

Фріланс

IT

1 год 11 месяцев

04.2018 - 03.2020

• Аналіз вхідних запитів на пошук претендентів
• Активний пошук кандидатів на ІТ позиції (Java, JavaScript, Ruby, .Net, NodeJS, Angular, Vue, React, PHP, Full stack, Ui- UX, BA) від Junior до Architect
• Пошук кандидатів з використанням внутрішніх баз, LinkedIn, Djinni, Dou, сайтів вакансій і т.д.
• Обговорення деталей роботи з потенційними кваліфікованими кандидатами.
• Проведення тестувань
• Ведення звітності за знайденими вакансіями
Досягнуті результати: ефективне та швидке закриття багатьох вакансій для різних ІТ компаній (серед прикладів – закриття вакансії middle Java developer за 1 день від надходження заявки до прийняття офферу)

Бізнес тренер

ТОВ "ФК "Фінком кредит"

Финансовые услуги

1 год 1 месяц

02.2017 - 03.2018

• Розробка та проведення навчальних матеріалів, тестів, скриптів, процедур, курсів, тренінгів для всіх підрозділів компанії;
• Навчання нових співробітників, наставництво, вступ на посаду;
• Розробка, впровадження та керування служби "Таємного покупця" в Компанії;
• Створення та контроль служби телефонної підтримки клієнтів;
• Розробка, впровадження та керування системи наставництва;
• Створення, контроль та актуалізація електронної Корпоративної бібліотеки;
• Розробка та введення регламентів та стандартів обслуговування та поведінки ; розробка професіограм та участь у відборі персоналу ; інспекцій та, на основі аналізу, корекція персоналу;
• Пост тренінговий супровід та контроль якості навчання;
• Проведення консультацій та надання інформаційної підтримки співробітникам Компанії;
• Аналіз та контроль знаходження рішень для нестандартних ситуацій, що виникають у процесі обслуговування клієнтів;
Досягнуті результати та нагороди: сформовані та навчені команди професійних співробітників для різних підрозділів Компанії. Створено з нуля телефонну службу підтримки клієнтів. За період роботи бізнес-тренером відділу навчання запропонувала низку пропозицій, які згодом були впроваджені у роботу відділів Компанії. Розроблено та впроваджено низку стандартів та регламентів роботи для служби телефонної підтримки клієнтів та менеджерів у відділеннях.

HR-менеджер

ДК "Ізобуд"

Строительство

5 месяцев

08.2016 - 01.2017

Проектна робота з формування Відділення персоналу
Сформовані та навчені команди професійних співробітників для різних підрозділів Групи компаній. За період роботи запропонувала декілька пропозицій, які згодом було впроваджено у роботу відділів Групи компаній. Розроблено та впроваджено стандарти та регламенти роботи для різних підрозділів. Розроблено та введено організаційну структуру по кожній компанії з Групи компаній. Відкориговано статистику щодо існуючих співробітників, розроблено статистику для нових співробітників. Проведено 2 успішних корпоративних захода.

Начальник відділу навчання та розвитку персоналу

ТОВ “Імперія дверей Портес”

Торговля розничная / Retail

8 месяцев

10.2015 - 06.2016

За період роботи Начальником відділу навчання запропонувала низку пропозицій, які згодом були впроваджені у роботу відділів Компанії. Розроблено та впроваджено стандарти та регламенти роботи Відділення якості та кваліфікації. Налагоджено контроль якості, за допомогою "Таємного покупця". Збільшено інтерес до Корпоративної бібліотеки та проведено низку успішних акцій для підвищення рівня інтересу та лояльності к Компанії. Розроблено та проведено більше 20 тренінгів, спрямованих на підвищення обслуговування. Розроблено матеріали для продуктового навчання та тренінгові програми онбординга та підвищення кваліфікації персоналу.
Після звільнення ще біля року продовжували співробітництво з компанією на проектній основі.

Наставник групи «Інформаційний центр»

АТ «Банк Ренесанс Капітал», у березні 2015 р. - злиття з ПАТ "ПУМБ"

Банки

2 года

06.2013 - 06.2015

Сформовані та навчені команди професійних консультантів. За період роботи наставником запропонувала низку пропозицій, які згодом було впроваджено у роботу відділу. Нагороджена дипломом - «Найкращий співробітник» 3-го кварталу 2013 року Управління інформаційної підтримки та обслуговування, а також дипломом «Рух уперед та ні кроку назад» за високі показники з перших кроків у роботі. Очолила формування служби наставників та сформувала і навчила наступних наставників груп, які згодом зайняли керуючи позиції в компанії

Вихователь

Центр соціально-психологічної реабілітації дітей №1, КЗ

Образование

7 месяцев

09.2012 - 04.2013

Розроблено та введено в практику заняття з арт-терапії для корекції агресивної поведінки, зниження проявів адиктивної поведінки у групі. Проведено низку керекційних та терапевтичних заходів з группами підлітків та дитячої группи

Адміністратор, старший вихователь

Мережа дитячих ігрових кімнат «Тарзанія»

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

1 год 9 месяцев

09.2010 - 06.2012

Сформовано професійні групи аніматорів, розроблено нові сценарії для проведення свят, організовано успішну роботу нової кімнати, збільшено на 20% продаж свят.

Ключевая информация

Підбір персоналу:

  • аналіз потреб компанії в персоналі,складання профілю кандидата на основі інтерв'ю з майбутнім безпосереднім керівником,
  • розміщення вакансій на цільових ресурсах (LinkedIn, Djinni, Dou, Rabota.ua, Work.ua, Grc.ua, OLX, Facebook, Telegram та Viber чати, Avito тощо),
  • проведення індивідуальних та групових співбесід, тестування технічних та особистих навичок,
  • надання зворотного зв'язку, розробка посадових інструкцій,вступ на посаду,
  • супровід під час адаптаційного періоду,
  • розробка матеріальної та нематеріальної мотивації персоналу, KPI.
  • досвід підбору персоналу у сферах: медицина, фінансові організації, ІТ, будівництво, маркетинг, бухгалтерія, виробництво, продаж (B2B & B2C), HR, логістика, а також у сфері обслуговування та домашнього персоналу

Навчання персоналу:

  • аналіз потреби у навчанні персоналу,розробка тестувань та опитувальників з технічних та особистих навичок,
  • розробка навчальних матеріалів для навчання персоналу для адаптаційного періоду та вузькоспеціалізованих матеріалів, спрямовані на розвиток необхідних для виконання успішної роботи навичок,
  • розробка корекційних програм, спрямованих на підвищення продуктивності працівників,
  • розробка індивідуальних та групових програм підвищення кваліфікації,
  • розробка програм та матеріалів для тимбілдингів та корекції рівня стресу у співробітників,
  • проведення тестувань, опитувань, інтерв'ю, тренінгів та корекційних заходів,
  • посттренінговий супровід та аналіз якості навчання
  • розробка, впровадження та керування служби "Таємного покупця"

Робота з HR іміджем компанії (внутрішнім та зовнішнім):

  • надання зворотного зв'язку кандидатам,
  • збір, аналіз та обробка зворотного зв'язку про компанію від співробітників та кандидатів,
  • робота з відгуками про компанію на спеціалізованих сайтах,
  • розробка та участь у заходах для підняття іміджу компанії, (тимбілдінги, корпоративи, ярмарки вакансій)
  • розробка матеріалів про компанію для формування сприятливого іміджу компанії (для внутрішнього та зовнішнього клієнта).

Училась в 1 заведении

Слов'янський державний педагогічний університет

Психолог, викладач вищих навчальних закладів, факультет "Психології" Магістр, диплом з відзнакою

Слов'янськ, 2009

Курсы, тренинги, сертификаты

Рекрутинг в ІТ

Київ, 2018

Рольові ігри у тренінгу

Київ, 2016

Секрети майстерності тренера

Київ, 2016

Ефективні переговори по телефону

Київ, 2015

Тренінг зі стрес – менеджменту

Київ, 2014

Секрети "Наставництва"

Київ, 2014

Ділове спілкування

Київ, 2014

Авторська школа академіка АПН України Т.С.Яценко з глибинної психокорекції (варіант активного соціально-психологічного навчання)

Слов'янськ, 2009

Авторська школа академіка АПН України Т.С.Яценко з глибинної психокорекції (варіант активного соціально-психологічного навчання)

Слов'янськ, 2006

Дополнительная информация

Свій розділ

Інвалідність 3 групи

Ганна Володимирівна

Менеджер з підбору та навчання персоналу

Киев

Деснянский район, Днепровский район

37 лет

полная занятость

Характер работы: удаленная работа

Обновлено 3 месяца назад