Працювала в 10 компаніях   13 років 7 місяців

Інше, Медицина та Охорона здоров'я, IT, Фінансові послуги, Будівництво, Торгівля роздрібна / Retail, Банки, Освіта, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

HR generalist

SEA & Kstudio.lv

Інше

1 рік 6 місяців

05.2023 - до теперішнього часу

Співпраця з двома компаніями:

- SEA - американська компанія, що займається наданням бухгалтерських послуг в Америці та Европі

- KSTUDIO.LV - латвійська компанія, що випускає ігри та креативні ролики для реклами відеоігр, а також розробляє відеоігри

  • Розширення команди та пошук нових співробітників

IT: 2D - 3D Motion designer (team Lead - middle), unity developer, 2D-3D artist

Non-tech: менеджер з продажу, керівник відділу продажів, фінансовий менеджер, bookkepper

  • Пошук кандидатів, як в Україні так і закордоном;
  • Формування карт посад та документації для онбордингу;
  • Розробка та формування систем оплат для нових кандидатів;
  • Участь у розробці та формуванні практичного навчання для бухгалтерів;
  • Розробка документації компанії для співробітників;

Досягнення: розроблено документацію для співробітників, а також внутрішній сайт для інформації та навчання, успішне та швидке виконання своїх обов*язків, серед прикладів - закриття заявки на одного кандидата за три дні двома успішними стажерами тощо.

Рекрутер

ТОВ "НеоЛаб"

Медицина та Охорона здоров'я

1 рік

05.2022 - 05.2023

Досягнуті результати: сформовані команди професійних співробітників для різних підрозділів компанії, в тому числі повністю сформований новий відділ продажу. Розроблено та впроваджено низку KPI та аттестацій (колл-центр, відділ бухгалтерії, рекрутингу, лабораторії, медсестер, маркетингу, відділи продажів та закупівлі)

HR generalist

ПП "Голден-Фарм"

Медицина та Охорона здоров'я

1 рік 10 місяців

05.2020 - 03.2022

• Аналіз вхідних запитів на пошук претендентів
• Активний пошук кандидатів на позиції на всіх рівнях компанії (співробітники у відділи логістики, бухгалтерії, маркетингу, ІТ, продажу, виробництва, складу, мед.представники тощо)
• Обговорення деталей роботи з потенційними кваліфікованими кандидатами, проведення тестувань, надання зворотного зв'язку, робота з відгуками;
• Розробка та запровадження організаційної політики та положень; Розробка навчальних матеріалів, тестів, скриптів, курсів, тренінгів для підрозділів групи;
• Аналіз роботи та взаємодії підрозділів та внесення пропозицій щодо збільшення ефективності комунікацій між підрозділами;
• Часткове ведення кадрової документації;
• Аналіз потреби та закупівля спец.одягу;
• Організація та участь у проведенні епід.заходів;
Досягнуті результати та нагороди: сформовані команди професійних співробітників для різних підрозділів компанії, багато з яких продовжили успішно працювати та рости кар'єрними сходами всередині компанії. Розроблено та впроваджено низку стандартів, політик, положень, посадових інструкцій, регламентів роботи для різних підрозділів.

Рекрутер в ІТ віддалено

Фріланс

IT

1 рік 11 місяців

04.2018 - 03.2020

• Аналіз вхідних запитів на пошук претендентів
• Активний пошук кандидатів на ІТ позиції (Java, JavaScript, Ruby, .Net, NodeJS, Angular, Vue, React, PHP, Full stack, Ui- UX, BA) від Junior до Architect
• Пошук кандидатів з використанням внутрішніх баз, LinkedIn, Djinni, Dou, сайтів вакансій і т.д.
• Обговорення деталей роботи з потенційними кваліфікованими кандидатами.
• Проведення тестувань
• Ведення звітності за знайденими вакансіями
Досягнуті результати: ефективне та швидке закриття багатьох вакансій для різних ІТ компаній (серед прикладів – закриття вакансії middle Java developer за 1 день від надходження заявки до прийняття офферу)

Бізнес тренер

ТОВ "ФК "Фінком кредит"

Фінансові послуги

1 рік 1 місяць

02.2017 - 03.2018


Досягнуті результати та нагороди: сформовані та навчені команди професійних співробітників для різних підрозділів Компанії. Створено з нуля телефонну службу підтримки клієнтів (Call-center). За період роботи бізнес-тренером відділу навчання запропонувала низку пропозицій, які згодом були впроваджені у роботу відділів Компанії, в тому числі розроблено та впроваджено успішну систему наставництва по всій Україні). Розроблено та впроваджено низку стандартів та регламентів роботи для служби телефонної підтримки клієнтів та менеджерів у відділеннях по всій Україні (36 міст).

HR-менеджер

ДК "Ізобуд"

Будівництво

5 місяців

08.2016 - 01.2017

Проектна робота з формування Відділення персоналу
Сформовані та навчені команди професійних співробітників для різних підрозділів Групи компаній. За період роботи запропонувала декілька пропозицій, які згодом було впроваджено у роботу відділів Групи компаній. Розроблено та впроваджено стандарти та регламенти роботи для різних підрозділів. Розроблено та введено організаційну структуру по кожній компанії з Групи компаній. Відкориговано статистику щодо існуючих співробітників, розроблено статистику для нових співробітників. Проведено 2 успішних корпоративних захода.

Начальник відділу навчання та розвитку персоналу

ТОВ “Імперія дверей Портес”

Торгівля роздрібна / Retail

8 місяців

10.2015 - 06.2016

За період роботи Начальником відділу навчання запропонувала низку пропозицій, які згодом були впроваджені у роботу відділів Компанії. Розроблено та впроваджено стандарти та регламенти роботи Відділення якості та кваліфікації. Налагоджено контроль якості, за допомогою "Таємного покупця". Збільшено інтерес до Корпоративної бібліотеки та проведено низку успішних акцій для підвищення рівня інтересу та лояльності к Компанії. Розроблено та проведено більше 20 тренінгів, спрямованих на підвищення обслуговування. Розроблено матеріали для продуктового навчання та тренінгові програми онбординга та підвищення кваліфікації персоналу.
Після звільнення ще біля року продовжували співробітництво з компанією на проектній основі.

Наставник групи «Інформаційний центр»

АТ «Банк Ренесанс Капітал», у березні 2015 р. - злиття з ПАТ "ПУМБ"

Банки

2 роки

06.2013 - 06.2015

Сформовані та навчені команди професійних консультантів. За період роботи наставником запропонувала низку пропозицій, які згодом було впроваджено у роботу відділу. Нагороджена дипломом - «Найкращий співробітник» 3-го кварталу 2013 року Управління інформаційної підтримки та обслуговування, а також дипломом «Рух уперед та ні кроку назад» за високі показники з перших кроків у роботі. Очолила формування служби наставників та сформувала і навчила наступних наставників груп, які згодом зайняли керуючи позиції в компанії

Вихователь

Центр соціально-психологічної реабілітації дітей №1, КЗ

Освіта

7 місяців

09.2012 - 04.2013

Розроблено та введено в практику заняття з арт-терапії для корекції агресивної поведінки, зниження проявів адиктивної поведінки у групі. Проведено низку керекційних та терапевтичних заходів з группами підлітків та дитячої группи

Адміністратор, старший вихователь

Мережа дитячих ігрових кімнат «Тарзанія»

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

1 рік 9 місяців

09.2010 - 06.2012

Сформовано професійні групи аніматорів, розроблено нові сценарії для проведення свят, організовано успішну роботу нової кімнати, збільшено на 20% продаж свят.

Ключова інформація

Підбір персоналу:

  • аналіз потреб компанії в персоналі,складання профілю кандидата на основі інтерв'ю з майбутнім безпосереднім керівником,
  • розміщення вакансій на цільових ресурсах (LinkedIn, Djinni, Dou, Rabota.ua, Work.ua, Grc.ua, OLX, Facebook, Telegram та Viber чати, Upwork, Avito, Dribbble, Behance, YouTube тощо),
  • проведення індивідуальних та групових співбесід, тестування технічних та особистих навичок,
  • надання зворотного зв'язку, розробка посадових інструкцій,вступ на посаду,
  • супровід під час адаптаційного періоду,
  • розробка матеріальної та нематеріальної мотивації персоналу, KPI.
  • досвід підбору персоналу у сферах: медицина, фінансові організації, ІТ, будівництво, маркетинг, бухгалтерія, виробництво, продаж (B2B & B2C), HR, логістика, а також у сфері обслуговування та домашнього персоналу.
  • Успішний досвід закриття таких позицій: менеджери з продажів, медпредставники, комерційний директор, помічник директора, фінансовий директор, головний бухгалтер, бухгалтер-матеріаліст, бухгалтер первинної документації, менеджер із закупівлі, менеджер ВЕД, фінансовий менеджер, маркетінг директор, бренд менеджер, маркетолог, SEO, SMM, PPS менеджери, контент-менеджери, секретарі, працівники колл-центру, керівник колл-центру, технолог з розробки продукції, технологи на підприємство по виготовленю,завдувач лабораторії, технічний персонал медичної лабораторії, капсулятори, технічний персонал з клінінгу та на склад і виробництво, водії, логісти, кур'єри, ГАП, інженери, різноробочі та технічний персонал на будівництво.

А також в сфері ІТ: Ruby, .Net, React, Full stack, Node.js, Angular, Vue, Java, JS, PHP, Unity developers, Devops, Ui- UX, 2D-3D motion designers, 2D-3D artists, Team lead, Level designer, Бізнес аналітик, менеджер з продажу креативних послуг

Навчання персоналу:

  • аналіз потреби у навчанні персоналу,розробка тестувань та опитувальників з технічних та особистих навичок,
  • розробка навчальних матеріалів для навчання персоналу для адаптаційного періоду та вузькоспеціалізованих матеріалів, спрямовані на розвиток необхідних для виконання успішної роботи навичок,
  • розробка корекційних програм, спрямованих на підвищення продуктивності працівників,
  • розробка індивідуальних та групових програм підвищення кваліфікації,
  • розробка програм та матеріалів для тимбілдингів та корекції рівня стресу у співробітників,
  • проведення тестувань, опитувань, інтерв'ю, тренінгів та корекційних заходів,
  • посттренінговий супровід та аналіз якості навчання
  • розробка, впровадження та керування служби "Таємного покупця"

Робота з HR іміджем компанії (внутрішнім та зовнішнім):

  • надання зворотного зв'язку кандидатам,
  • збір, аналіз та обробка зворотного зв'язку про компанію від співробітників та кандидатів,
  • робота з відгуками про компанію на спеціалізованих сайтах,
  • розробка та участь у заходах для підняття іміджу компанії, (тимбілдінги, корпоративи, ярмарки вакансій)
  • розробка матеріалів про компанію для формування сприятливого іміджу компанії (для внутрішнього та зовнішнього клієнта).

Навчалась в 1 закладі

Слов'янський державний педагогічний університет

Психолог, викладач вищих навчальних закладів, факультет "Психології" Магістр, диплом з відзнакою

Слов'янськ, 2009

Курси, тренінги, сертифікати

Рекрутинг в ІТ

Київ, 2018

Рольові ігри у тренінгу

Київ, 2016

Секрети майстерності тренера

Київ, 2016

Ефективні переговори по телефону

Київ, 2015

Тренінг зі стрес – менеджменту

Київ, 2014

Секрети "Наставництва"

Київ, 2014

Ділове спілкування

Київ, 2014

Авторська школа академіка АПН України Т.С.Яценко з глибинної психокорекції (варіант активного соціально-психологічного навчання)

Слов'янськ, 2009

Авторська школа академіка АПН України Т.С.Яценко з глибинної психокорекції (варіант активного соціально-психологічного навчання)

Слов'янськ, 2006

Додаткова інформація

Свій розділ

Інвалідність 3 групи

Ганна Володимирівна

Менеджер з підбору та навчання персоналу, рекрутер

Київ

Деснянський район, Дніпровський район

37 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 2 тижні тому