Работал в 5 компаниях 11 лет 2 месяца
Образование, Промышленность и Производство, Банки, Другое
Менеджер з продажу
AntiSchool Online
Образование
1 год 2 месяца
10.2023 - по настоящее время
• Продаж освітніх послуг (курси з англійської, німецької, французької і польскої мов, та інші шкільні предмети)
• Запис на пробні заняття. Продаж курсів без пробних занять
• Ведення клієнтської бази в СРМ системі
• Узгодження з кліентом умов та графіків навчання
• Інформування клієнтів щодо акцій та пропозицій компанії
Менеджер зі збуту (продукції з гофрокартону)
ТОВ "Харківський Комбінат Гофрокартону"
Промышленность и Производство
5 месяцев
04.2023 - 09.2023
До моїх основних обов’язків входить:
- Пошук клієнтів згідно затвердженого на період цільовому портрета клієнта.
- Виявлення потреб кожної категорії цільових груп клієнтів. Розрахунок планової собівартості продукції.
- Ведення договірної роботи з клієнтом, коректність заповнення товарно-транспортної документації.
- Узгодження з клієнтом умов поставок по кожній партії.
- Контроль графіку сплати клієнтів, інформування клієнтів щодо дебіторської заборгованості.
- Контроль залишків виробленої продукції своїх клієнтів на складі.
- Ведення звітності по своїй роботі в CRM системі
Начальник відділу обслуговування телефонних звернень
МЕГАБАНК, КФ ПАО
Банки
3 года 6 месяцев
03.2019 - 09.2022
До моїх обов`язків входило:
- Забезпечення контролю обробки телефонних звернень.
- Контроль значень КРІ показників відділу.
- Розробка робочих графіків працівників відділу.
- Надавання працівникам відділу адміністративно-технічну підтримку.
- Надання працівникам допомоги з усіх питань, пов’язаних з обробкою телефонних звернень.
- Консультативна підтримка клієнтів/потенційних клієнтів по тарифам, послугам, процедурам та акціям банку.
- Робота з клієнтськими скаргами та побажаннями, передача до відповідальних відділів.
- Звітувати перед керівником Центру клієнтської підтримки про стан роботи відділу.
Менеджер Центру клієнтської підтримки
МЕГАБАНК, КФ ПАО
Банки
4 года 8 месяцев
07.2014 - 03.2019
До моїх обов`язків входило:
- Прийом вхідних дзвінків.
- Консультативна підтримка клієнтів.
- Надання всієї потрібної інформації клієнту по тарифам, послугам, процедурам.
- Пошук і пропонування оптимальних рішень.
- Ведення телефонних продажі.
- Відстеження підозрілих операцій з платіжними картками за допомогою ПК «Корсар».
- Уточнення характеру проведених операцій за платіжними картками, якщо виникли підозри.
- Здійснення вихідних інформативних дзвінків (анкетування, опити клієнтів, розповсюдження комерційних пропозицій, пошук нових клієнтів)
Оператор
Shell
Другое
1 год
08.2012 - 08.2013
До моїх обов`язків входило:
- Обслуговування клієнтів.
- Продаж фірмової продукції.
Ключевая информация
Володіння комп’ютером: на рівні досвідченого користувача (Microsoft Office)
Досвід роботи з програмами – Srooge, Webbank, IsCard, UPConline, OpenWay, 1С
Досвід роботи Soft collection
Досвід роботи із залучення і обслуговування зарплатних проектів (відкриття договорів та видача платіжних карток)
Учился в 2 заведениях
Харківський національний аграрний університет ім. В.В. Докучаєва
Фінанси, банківська справа та страхування
Харків, 2019
Горлівський державний педагогічний інститут іноземних мов
Англійська філологія
Горлівка, 2014
Владеет языками
Английский
выше среднего
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Украинский
родной
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Дополнительная информация
Особисті якості
Комунікабельність. Вмію працювати з різними аудиторіями клієнтів. Стресостійкість. Можу працювати в короткі терміни та дедлайни.Розвинене логічне мислення. Грамотна письмова та усна мова.
Дмитрий Александрович
Дмитрий Александрович
Менеджер з продажу (віддалено)
Харьков
полная занятость
Характер работы: удаленная работа, гибридная, в офисе/на месте
Обновлено 1 месяц назад