Працював в 5 компаніях 11 років 1 місяць
Освіта, Промисловість та Виробництво, Банки, Інше
Менеджер з продажу
AntiSchool Online
Освіта
1 рік 1 місяць
10.2023 - до теперішнього часу
• Продаж освітніх послуг (курси з англійської, німецької, французької і польскої мов, та інші шкільні предмети)
• Запис на пробні заняття. Продаж курсів без пробних занять
• Ведення клієнтської бази в СРМ системі
• Узгодження з кліентом умов та графіків навчання
• Інформування клієнтів щодо акцій та пропозицій компанії
Менеджер зі збуту (продукції з гофрокартону)
ТОВ "Харківський Комбінат Гофрокартону"
Промисловість та Виробництво
5 місяців
04.2023 - 09.2023
До моїх основних обов’язків входить:
- Пошук клієнтів згідно затвердженого на період цільовому портрета клієнта.
- Виявлення потреб кожної категорії цільових груп клієнтів. Розрахунок планової собівартості продукції.
- Ведення договірної роботи з клієнтом, коректність заповнення товарно-транспортної документації.
- Узгодження з клієнтом умов поставок по кожній партії.
- Контроль графіку сплати клієнтів, інформування клієнтів щодо дебіторської заборгованості.
- Контроль залишків виробленої продукції своїх клієнтів на складі.
- Ведення звітності по своїй роботі в CRM системі
Начальник відділу обслуговування телефонних звернень
МЕГАБАНК, КФ ПАО
Банки
3 роки 6 місяців
03.2019 - 09.2022
До моїх обов`язків входило:
- Забезпечення контролю обробки телефонних звернень.
- Контроль значень КРІ показників відділу.
- Розробка робочих графіків працівників відділу.
- Надавання працівникам відділу адміністративно-технічну підтримку.
- Надання працівникам допомоги з усіх питань, пов’язаних з обробкою телефонних звернень.
- Консультативна підтримка клієнтів/потенційних клієнтів по тарифам, послугам, процедурам та акціям банку.
- Робота з клієнтськими скаргами та побажаннями, передача до відповідальних відділів.
- Звітувати перед керівником Центру клієнтської підтримки про стан роботи відділу.
Менеджер Центру клієнтської підтримки
МЕГАБАНК, КФ ПАО
Банки
4 роки 8 місяців
07.2014 - 03.2019
До моїх обов`язків входило:
- Прийом вхідних дзвінків.
- Консультативна підтримка клієнтів.
- Надання всієї потрібної інформації клієнту по тарифам, послугам, процедурам.
- Пошук і пропонування оптимальних рішень.
- Ведення телефонних продажі.
- Відстеження підозрілих операцій з платіжними картками за допомогою ПК «Корсар».
- Уточнення характеру проведених операцій за платіжними картками, якщо виникли підозри.
- Здійснення вихідних інформативних дзвінків (анкетування, опити клієнтів, розповсюдження комерційних пропозицій, пошук нових клієнтів)
Оператор
Shell
Інше
1 рік
08.2012 - 08.2013
До моїх обов`язків входило:
- Обслуговування клієнтів.
- Продаж фірмової продукції.
Ключова інформація
Володіння комп’ютером: на рівні досвідченого користувача (Microsoft Office)
Досвід роботи з програмами – Srooge, Webbank, IsCard, UPConline, OpenWay, 1С
Досвід роботи Soft collection
Досвід роботи із залучення і обслуговування зарплатних проектів (відкриття договорів та видача платіжних карток)
Навчався в 2 закладах
Харківський національний аграрний університет ім. В.В. Докучаєва
Фінанси, банківська справа та страхування
Харків, 2019
Горлівський державний педагогічний інститут іноземних мов
Англійська філологія
Горлівка, 2014
Володіє мовами
Англійська
вище середнього
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Додаткова інформація
Особисті якості
Комунікабельність. Вмію працювати з різними аудиторіями клієнтів. Стресостійкість. Можу працювати в короткі терміни та дедлайни.Розвинене логічне мислення. Грамотна письмова та усна мова.
Дмитрий Александрович
Дмитрий Александрович
Менеджер з продажу (віддалено)
Харків
Працює, але відкритий для пропозицій
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці
Оновлено 3 тижні тому