Работала в 6 компаниях   5 лет 9 месяцев

Образование, Красота / Фитнес / Спорт, Телекоммуникации / Связь, Туризм / Путешествия / Пассажирские перевозки, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

Директор з продукту

Академія яхтингу Fleet5

Образование

3 года 4 месяца

09.2021 - 01.2025

  • Створення нових напрямків у робочих процесах компанії відповідно до запитів клієнтів.
  • Організація корпоративних заходів.
  • Планування та проведення тренінгів за кордоном (Греція, Туреччина, Тенерифе, Хорватія, Чорногорія).
  • Організація та впровадження процесів оновлення навчальних матеріалів та супутніх продуктів.
  • Організація відділу продажів та адміністрування навчального процесу.
  • Оцінка діяльності компанії та складання звітів: підсумкові показники щодо кожного продукту, аналіз якості продуктів, шляхи їх покращення та оптимізації бізнес-процесів.
  • Розробка та контроль виконання статутів для навчальних програм і поїздок.
  • Підготовка інформаційних списків та довідкових матеріалів для клієнтів і співробітників.
  • Планування діяльності компанії та контроль виконання показників продажів.

КЕРІВНИК ТА АДМІНІСТРАТОР

SCULPTOR ODESA

Красота / Фитнес / Спорт

7 месяцев

04.2024 - 11.2024

Прийшла в проєкт за рекомендацією на період будівництва «з нуля» до повноцінного запуску бізнесу, де працює команда та вже сформована клієнтська база. Основним завданням було створення та запуск нового бізнесу, а також налагодження всіх необхідних процесів для забезпечення прибутковості.

  • Управління персоналом: координувала щоденну роботу співробітників, контролювала дотримання стандартів обслуговування.
  • Касове обслуговування: приймала оплату за послуги, впроваджувала касову систему та звітність у робочий процес.
  • Фінансовий облік та звітність: ведення щоденної та щомісячної фінансової звітності (звіт про доходи та витрати, рентабельність операцій, касові звіти).
  • Розрахунок та виплата заробітної плати: контроль розрахунків з персоналом, підготовка фінансових звітів.
  • Закупівля та інвентаризація: контроль наявності витратних матеріалів, замовлення необхідних продуктів та забезпечення їх ефективного використання. Проведення інвентаризації та складання підсумкових звітів.
  • Керування персоналом: навчання нових співробітників, контроль виконання обов’язків, складання графіків змін, забезпечення злагодженої командної роботи.
  • Робота з скаргами та запитами: оперативне реагування на скарги клієнтів та їхні пропозиції, пошук ефективних рішень для підвищення якості сервісу. Робота з різними CRM-системами.
  • Обслуговування клієнтів: зустріч клієнтів, консультації щодо послуг та процедур, запис на прийом, забезпечення високого рівня сервісу.
  • Клієнтська комунікація: інформування клієнтів про акції, нові послуги та спеціальні пропозиції, підвищення рівня лояльності та задоволеності клієнтів.
  • Ведення документації: ведення електронного журналу записів, оптимізація графіку роботи для максимально ефективного завантаження майстрів.

МОЛОДШИЙ ОПТОВИЙ МЕНЕДЖЕР ОБСЛУГОВУВАННЯ ГОЛОСОВИМИ ПОСЛУГАМИ

BLUESEND, GLOBUS TELECOM

Телекоммуникации / Связь

10 месяцев

01.2022 - 11.2022

  • аналіз ринку голосових послуг і пошук найбільш вигідних напрямків трафіку;
  • пошук покупців і постачальників за найбільш вигідними напрямками руху;
  • просування та продаж міжнародних оптових голосових рішень і сприяння покращенню ринкового позиціонування на міжнародному голосовому ринку;
  • розвиток портфоліо клієнтів та інших міжнародних оптових гравців з метою збільшення вартості та зростання прибутковості;
  • управління всією наскрізною діяльністю з моєю клієнтською базою, включаючи проекти з’єднання, переговори щодо контрактів та іншу пов’язану операційну діяльність;
  • відповідальність за загальну прибутковість клієнта для відповідного портфеля;
  • відповідальність за всі питання, пов'язані з клієнтами, включаючи фінансові, технічні та адміністративні питання (за підтримки інших відділів компанії);
  • розвиток і розширення портфоліо клієнтів шляхом залучення нових операторів або інших клієнтів і постачальників, які можуть збільшити цінність портфоліо клієнтів і зростання.

Адміністратор

Академія яхтингу Fleet5

Туризм / Путешествия / Пассажирские перевозки

6 месяцев

03.2021 - 09.2021

  • Адміністрування онлайн-платформи та організація офлайн-навчання.
  • Обслуговування та підтримка клієнтів.
  • Контроль технічного забезпечення прямих трансляцій через YouTube та якості, зворотного зв’язку.
  • Забезпечення робочих процесів усім необхідним: закупівля технічного обладнання та замовлення навчальних матеріалів.
  • Ведення робочих чатів та комунікація з клієнтами.
  • Проведення підсумкових іспитів та видача фінальних документів клієнтам.

Менеджер з продажу

Академія яхтингу Fleet5

Туризм / Путешествия / Пассажирские перевозки

7 месяцев

08.2020 - 03.2021

Наша академія займалась навчанням капітанів малих моторно-вітрильних суден (до 24 метрів) для отримання ліцензій IYT.

  • Продаж та післяпродажне обслуговування клієнтів.
  • Підтримка клієнтів та супровід на всіх етапах навчання.
  • Опрацювання заперечень, вирішення проблемних ситуацій та конфліктів.

Директор магазину та складу

PROTEINPLUS.COM.UA, FITONEDISTRIBUTION.COM.UA

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

1 год 2 месяца

03.2016 - 05.2017

  • організація роботи продавців на торгових точках і центральному складі, контроль за роботою;
  • пошук нових клієнтів, визначення потреб, робота із запереченнями;
  • пошук нових місць продажу. Організація праці. Підбір і навчання співробітників для нових торгових точок; планування та облік витрат на діяльність;
  • пошук відповідних стратегій для розвитку існуючих брендів на території Києва, а потім і України;
  • організація та контроль поставок;
  • відстеження потреб клієнтів і, залежно від результатів, організація заходів стимулювання збуту;
  • консультування клієнтів щодо продукції та асортименту.

Ключевая информация

- створення продукту та пошук потрібних ресурсів та команди для його реалізації

- організація та контроль команди для отримання потрібного результату - великий досвід роботи в продажах (роздріб і опт)

- організація з нуля і запуск команди продажів

- бухгалтерський досвід, досвід роботи з програмним забезпеченням банків

  • MS Office
  • 1C
  • Інтернет-проєкт
  • Телекомунікаційні продукти
  • Оффлайн-Маркетинг
  • Розвиток бренду

Училась в 2 заведениях

ПРИАЗІВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

Економіка підприємств

Маріуполь, 2013

Механіко-металургійний колледж

Бухгалтерський облік

Маріуполь, 2010

Владеет языками

Английский

выше среднего

Дополнительная информация

Інше

Не одружена

Без дітей

Водійські права категорії В

Курси тестувальника ПО (QA) - 2016 р

Anna

Операційний менеджер

сегодня вы можете открыть ещё 0 контактов

Статус вашей компании не позволяет писать сообщения соискателям

+380 XX XXX XX XX

Киев

1 200 $

35 лет

полная занятость, неполная занятость

Характер работы: удаленная работа, в офисе/на месте

Обновлено 1 месяц назад