Работала в 7 компаниях   13 лет

Государственный сектор, Торговля розничная / Retail, Электроника и электротехника, Образование, Медицина и Здравоохранение, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

Диспетчер «Екстреної служби 112»

Центр інфраструктури та технологій МВС України

Государственный сектор

1 год 10 месяцев

11.2022 - по настоящее время

Вільне володіння програмою 1С 8.3, Excel. SAP, SRM. Первинні документи. Google таблиці, Google docs. Комунікабельність, самоконтроль, уважність до деталей, вихованість, почуття гумору.

Адміністратор магазину

SV virgin oil

Торговля розничная / Retail

3 месяца

06.2022 - 09.2022

Адміністратор магазину. Знання 1С, знання SAP. Робота з первинною документацією. Контроль, перевірка рахунків фактур. Облік контрагентів. Складання, таблиць. Контроль та координація, отримання та відправлення вхідної та вихідної інформації/документації.

Оператор call центру

Samsung Electronics Ukraine Compani

Электроника и электротехника

2 года 6 месяцев

11.2019 - 05.2022

Вхідні/вихідні дзвінки. Оператор чату. Відповіді на листи. Бек-офіс, консультації по телефону, обробка заявок, претензій, фінансовий облік, досвід роботи з Excel , CRM, бази даних.

Заступник директора

English Time team

Образование

1 год 9 месяцев

09.2017 - 06.2019

Заступник директора. Помічник керівника. Планування дня. Вхідні/вихідні дзвінки, консультація по телефону, планування групи, уроків. Фінансові розрахунки.

Бухгалтер касир

АДДІМЕД, МЦ

Медицина и Здравоохранение

3 года 4 месяца

09.2011 - 01.2015

Функціональні обов'язки:- Робота на комп'ютері- Розрахунки із замовниками- Операції з урахуванням, прийомом, видачею коштів- Виписка, облік довіреностей- Робота з базами даних- Контроль за наказами керівника- Удосконалення роботи підприємства

Касир бухгалтер

Сходи, реабілітаційний центр, КМВ, МБО

Медицина и Здравоохранение

8 месяцев

12.2010 - 08.2011

Функціональні обов'язки:

- Робота на комп'ютері

- Розрахунки із замовниками

- Операції з урахуванням, прийомом, видачею коштів

- Виписка, облік довіреностей

- Робота з базами даних

- Контроль за наказами керівника

- Удосконалення роботи підприємства

Офіс-менеджер

Інако-Україна

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

2 года 1 месяц

12.2006 - 01.2009

Функціональні обов'язки:- Робота на комп'ютері з усіма основними програмами;- Допомога керівнику, бухгалтеру;- Забезпечення життєдіяльності офісу;- Права рука керівника;- Документообіг.

Ключевая информация

Знання 1С, знання SAP, SRM. Робота з первинною документацією. Контроль, перевірка рахунків фактур. Облік контрагентів. Складання, таблиць. Контроль та координація, отримання та відправлення вхідної та вихідної інформації/документації. Консультації по телефону, обробка заявок, претензій, фінансовий облік, досвід роботи з Excel.

Училась в 1 заведении

Національний університет харчових технологій

ТБХ

Київ, 2000

Владеет языками

Английский

базовый

Украинский

родной

Курсы, тренинги, сертификаты

Сертифікат «Основи антикорупції для всіх і кожного»

Київ, 2023

Курс «Основи антикорупції для всіх і кожного». 

Дополнительная информация

Водійське посвідчення

В

Людмила Віталіївна

Діловод, помічник бухгалтера, адміністратор, менеджер.

Киев

35 000 грн.

46 лет

полная занятость, неполная занятость, проектная работа

Характер работы: удаленная работа, стажировка / практика, посменная работа, гибридная

Обновлено 1 месяц назад