Работала в 7 компаниях 13 лет
Государственный сектор, Торговля розничная / Retail, Электроника и электротехника, Образование, Медицина и Здравоохранение, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
Диспетчер «Екстреної служби 112»
Центр інфраструктури та технологій МВС України
Государственный сектор
1 год 10 месяцев
11.2022 - по настоящее время
Вільне володіння програмою 1С 8.3, Excel. SAP, SRM. Первинні документи. Google таблиці, Google docs. Комунікабельність, самоконтроль, уважність до деталей, вихованість, почуття гумору.
Адміністратор магазину
SV virgin oil
Торговля розничная / Retail
3 месяца
06.2022 - 09.2022
Адміністратор магазину. Знання 1С, знання SAP. Робота з первинною документацією. Контроль, перевірка рахунків фактур. Облік контрагентів. Складання, таблиць. Контроль та координація, отримання та відправлення вхідної та вихідної інформації/документації.
Оператор call центру
Samsung Electronics Ukraine Compani
Электроника и электротехника
2 года 6 месяцев
11.2019 - 05.2022
Вхідні/вихідні дзвінки. Оператор чату. Відповіді на листи. Бек-офіс, консультації по телефону, обробка заявок, претензій, фінансовий облік, досвід роботи з Excel , CRM, бази даних.
Заступник директора
English Time team
Образование
1 год 9 месяцев
09.2017 - 06.2019
Заступник директора. Помічник керівника. Планування дня. Вхідні/вихідні дзвінки, консультація по телефону, планування групи, уроків. Фінансові розрахунки.
Бухгалтер касир
АДДІМЕД, МЦ
Медицина и Здравоохранение
3 года 4 месяца
09.2011 - 01.2015
Функціональні обов'язки:- Робота на комп'ютері- Розрахунки із замовниками- Операції з урахуванням, прийомом, видачею коштів- Виписка, облік довіреностей- Робота з базами даних- Контроль за наказами керівника- Удосконалення роботи підприємства
Касир бухгалтер
Сходи, реабілітаційний центр, КМВ, МБО
Медицина и Здравоохранение
8 месяцев
12.2010 - 08.2011
Функціональні обов'язки:
- Робота на комп'ютері
- Розрахунки із замовниками
- Операції з урахуванням, прийомом, видачею коштів
- Виписка, облік довіреностей
- Робота з базами даних
- Контроль за наказами керівника
- Удосконалення роботи підприємства
Офіс-менеджер
Інако-Україна
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
2 года 1 месяц
12.2006 - 01.2009
Функціональні обов'язки:- Робота на комп'ютері з усіма основними програмами;- Допомога керівнику, бухгалтеру;- Забезпечення життєдіяльності офісу;- Права рука керівника;- Документообіг.
Ключевая информация
Знання 1С, знання SAP, SRM. Робота з первинною документацією. Контроль, перевірка рахунків фактур. Облік контрагентів. Складання, таблиць. Контроль та координація, отримання та відправлення вхідної та вихідної інформації/документації. Консультації по телефону, обробка заявок, претензій, фінансовий облік, досвід роботи з Excel.
Училась в 1 заведении
Національний університет харчових технологій
ТБХ
Київ, 2000
Владеет языками
Английский
базовый
Украинский
родной
Курсы, тренинги, сертификаты
Сертифікат «Основи антикорупції для всіх і кожного»
Курс «Основи антикорупції для всіх і кожного».
Дополнительная информация
Водійське посвідчення
В
Людмила Віталіївна
Людмила Віталіївна
Діловод, помічник бухгалтера, адміністратор, менеджер.
Киев
полная занятость, неполная занятость, проектная работа
Характер работы: удаленная работа, стажировка / практика, посменная работа, гибридная
Обновлено 1 месяц назад