Працювала в 7 компаніях 13 років
Державний сектор, Торгівля роздрібна / Retail, Електроніка та електротехніка, Освіта, Медицина та Охорона здоров'я, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
Диспетчер «Екстреної служби 112»
Центр інфраструктури та технологій МВС України
Державний сектор
1 рік 10 місяців
11.2022 - до теперішнього часу
Вільне володіння програмою 1С 8.3, Excel. SAP, SRM. Первинні документи. Google таблиці, Google docs. Комунікабельність, самоконтроль, уважність до деталей, вихованість, почуття гумору.
Адміністратор магазину
SV virgin oil
Торгівля роздрібна / Retail
3 місяці
06.2022 - 09.2022
Адміністратор магазину. Знання 1С, знання SAP. Робота з первинною документацією. Контроль, перевірка рахунків фактур. Облік контрагентів. Складання, таблиць. Контроль та координація, отримання та відправлення вхідної та вихідної інформації/документації.
Оператор call центру
Samsung Electronics Ukraine Compani
Електроніка та електротехніка
2 роки 6 місяців
11.2019 - 05.2022
Вхідні/вихідні дзвінки. Оператор чату. Відповіді на листи. Бек-офіс, консультації по телефону, обробка заявок, претензій, фінансовий облік, досвід роботи з Excel , CRM, бази даних.
Заступник директора
English Time team
Освіта
1 рік 9 місяців
09.2017 - 06.2019
Заступник директора. Помічник керівника. Планування дня. Вхідні/вихідні дзвінки, консультація по телефону, планування групи, уроків. Фінансові розрахунки.
Бухгалтер касир
АДДІМЕД, МЦ
Медицина та Охорона здоров'я
3 роки 4 місяці
09.2011 - 01.2015
Функціональні обов'язки:- Робота на комп'ютері- Розрахунки із замовниками- Операції з урахуванням, прийомом, видачею коштів- Виписка, облік довіреностей- Робота з базами даних- Контроль за наказами керівника- Удосконалення роботи підприємства
Касир бухгалтер
Сходи, реабілітаційний центр, КМВ, МБО
Медицина та Охорона здоров'я
8 місяців
12.2010 - 08.2011
Функціональні обов'язки:
- Робота на комп'ютері
- Розрахунки із замовниками
- Операції з урахуванням, прийомом, видачею коштів
- Виписка, облік довіреностей
- Робота з базами даних
- Контроль за наказами керівника
- Удосконалення роботи підприємства
Офіс-менеджер
Інако-Україна
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
2 роки 1 місяць
12.2006 - 01.2009
Функціональні обов'язки:- Робота на комп'ютері з усіма основними програмами;- Допомога керівнику, бухгалтеру;- Забезпечення життєдіяльності офісу;- Права рука керівника;- Документообіг.
Ключова інформація
Знання 1С, знання SAP, SRM. Робота з первинною документацією. Контроль, перевірка рахунків фактур. Облік контрагентів. Складання, таблиць. Контроль та координація, отримання та відправлення вхідної та вихідної інформації/документації. Консультації по телефону, обробка заявок, претензій, фінансовий облік, досвід роботи з Excel.
Навчалась в 1 закладі
Національний університет харчових технологій
ТБХ
Київ, 2000
Володіє мовами
Англійська
базовий
Українська
рідна
Курси, тренінги, сертифікати
Сертифікат «Основи антикорупції для всіх і кожного»
Курс «Основи антикорупції для всіх і кожного».
Додаткова інформація
Водійське посвідчення
В
Людмила Віталіївна
Людмила Віталіївна
Діловод, помічник бухгалтера, адміністратор, менеджер.
Київ
повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота
Характер роботи: віддалена робота, стажування / практика, позмінна робота, гібридна
Оновлено 1 місяць тому