Работала в 4 компаниях 9 лет 8 месяцев
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Торговля розничная / Retail, Энергетика и Энергоносители, Строительство
Офіс-адміністратор
ТОВ "Акорд Груп"
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
1 год 1 месяц
07.2021 - 08.2022
• ведення та контроль графіку роботи співробітників;
• контроль та забезпечення роботи офісу;
• ведення кадрового діловодства
• взаємодія з кур'єрськими службами, поштовим відділенням;
• організація питань, пов'язаних з канцелярією та життєдіяльністю офісу, приймання та розподіл вхідних дзвінків, листів, організація відряджень;
• допомога бухгалтеру (виписка первинних документів, акти звірок з покупцями, введення номенклатури, розблокування податкових накладних),
• підготовка договорів, тендерної документації;
• пошук інформації та інші доручення керівника
Продавець продовольчих товарів
ТОВ "Персонал Преміум"
Торговля розничная / Retail
1 год 8 месяцев
11.2019 - 07.2021
Офіс-менеджер
ТОВ "Капітал Енерго"
Энергетика и Энергоносители
5 лет 9 месяцев
11.2012 - 08.2018
- ведення документообігу в компанії
- ведення та контроль графіку роботи співробітників;
- контроль та забезпечення роботи офісу;
- ведення кадрового діловодства
- взаємодія з кур'єрськими службами, поштовим відділенням;
- організація питань, пов'язаних з канцелярією та життєдіяльністю офіса, приймання та розподіл вхідних дзвінків, листів, організація відряджень;
- допомога бухгалтеру (виписка первинних документів, списання матеріалів, списання палива, акти звірок з покупцями та постачальниками);
- підготовка тендерної документації;
- допомога керівнику з організації зустрічей, пошук інформації та інші доручення керівника.
Менеджер з адміністративної діяльності
ТОВ "Ліфтмонтаж"
Строительство
1 год
11.2011 - 11.2012
- ведення документообігу в компанії
- ведення та контроль графіку роботи співробітників;
- контроль та забезпечення роботи офісу;
- ведення кадрового діловодства (особисті справи, табель);
- взаємодія з кур'єрськими службами, поштовим відділенням;
- організація питань, пов'язаних з канцелярією та потребами офісу, приймання та розподіл вхідних дзвінків, листів організація відряджень; ведення архіву Компанії;
- пошук інформації та інші доручення керівника
Ключевая информация
Бухгалтерський облік, програмний пакет Microsoft, підбір персоналу, підготовка тендерної документації, підготовка договорів.
Училась в 1 заведении
Киевский национальный университет строительства и архитектуры
Городское строительство и хазяйство
Киев, 2009
Владеет языками
Английский
базовый
Курсы, тренинги, сертификаты
Бухгалтерский учет
Оксана
Оксана
Офіс-менеджер, помічник бухгалтера
Бровары
Активно ищет работу
полная занятость
Обновлено 6 дней назад