Работала в 4 компаниях   9 лет 8 месяцев

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Торговля розничная / Retail, Энергетика и Энергоносители, Строительство

Офіс-адміністратор

ТОВ "Акорд Груп"

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

1 год 1 месяц

07.2021 - 08.2022

• ведення документообігу в компанії
• ведення та контроль  графіку роботи співробітників; 
• контроль та забезпечення роботи офісу; 
• ведення кадрового діловодства 
• взаємодія  з кур'єрськими службами, поштовим відділенням; 
• організація питань, пов'язаних з канцелярією та життєдіяльністю офісу, приймання та розподіл вхідних дзвінків, листів, організація відряджень; 
• допомога бухгалтеру (виписка первинних документів, акти звірок з покупцями, введення номенклатури, розблокування податкових накладних),
• підготовка договорів, тендерної документації;
• пошук інформації та інші доручення керівника

Продавець продовольчих товарів

ТОВ "Персонал Преміум"

Торговля розничная / Retail

1 год 8 месяцев

11.2019 - 07.2021

• продавець;

Офіс-менеджер

ТОВ "Капітал Енерго"

Энергетика и Энергоносители

5 лет 9 месяцев

11.2012 - 08.2018

  • ведення документообігу в компанії
  • ведення та контроль графіку роботи співробітників;
  • контроль та забезпечення роботи офісу;
  • ведення кадрового діловодства
  • взаємодія з кур'єрськими службами, поштовим відділенням;
  • організація питань, пов'язаних з канцелярією та життєдіяльністю офіса, приймання та розподіл вхідних дзвінків, листів, організація відряджень;
  • допомога бухгалтеру (виписка первинних документів, списання матеріалів, списання палива, акти звірок з покупцями та постачальниками);
  • підготовка тендерної документації;
  • допомога керівнику з організації зустрічей, пошук інформації та інші доручення керівника.

Менеджер з адміністративної діяльності

ТОВ "Ліфтмонтаж"

Строительство

1 год

11.2011 - 11.2012

  • ведення документообігу в компанії
  • ведення та контроль графіку роботи співробітників;
  • контроль та забезпечення роботи офісу;
  • ведення кадрового діловодства (особисті справи, табель);
  • взаємодія з кур'єрськими службами, поштовим відділенням;
  • організація питань, пов'язаних з канцелярією та потребами офісу, приймання та розподіл вхідних дзвінків, листів організація відряджень; ведення архіву Компанії;
  • пошук інформації та інші доручення керівника

Ключевая информация

Бухгалтерський облік, програмний пакет Microsoft, підбір персоналу, підготовка тендерної документації, підготовка договорів.

Училась в 1 заведении

Киевский национальный университет строительства и архитектуры

Городское строительство и хазяйство

Киев, 2009

Владеет языками

Английский

базовый

Курсы, тренинги, сертификаты

Бухгалтерский учет

Киев, 2013

Оксана

Офіс-менеджер, помічник бухгалтера

Бровары

25 000 грн.

38 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 6 дней назад