Работала в 6 компаниях 11 лет 9 месяцев
Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы, Автомобильная промышленность и Автобизнес
Директор з маркетингу
Самозайнятість
Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы
1 год
11.2023 - по настоящее время
Управління співробітниками відділу маркетингу (2 фіхівця).
- Детальная аналітика: фінансових показників (виторг, середній чек, кількість чеків на заклад), асортиментної матриці (АВС-аналіз), розробка та введення нових продуктів (страв), робота над ціноутворенням, налаштування рекламних компаній, що вплинуло на результат по збільшенню
виторгу на 12% з 3 місяця і вихід на план та середнього чеку на 4%.
- Аналітика продажів Glovo. Збільшення продажів на 30% за 2 місяця, вихід на план 17% від
загального виторгу з 6 місяців.
- Загальна аналітика на постійній основі: конкурентів, відстеження трендів ринку food-індустрії,
ефективності рекламних кампаній, тестування гіпотез та застосування їх на практиці, розробка маркетингової стратегії, swot-аналіз;
- Планування та прогнозування. Контроль та виконання плану продажів;
- Складання звітів, бюджетів, маркетингових планів, food-календарів;
- Робота над відгуками гостей;
- Створення та здійснення креативної реклами.Налаштування реклами, спілкування з блогерами, ведення маркетингового календарю
Маркетолог. Smm. Фуд-фотограф
ArtLunch
Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы
10 месяцев
09.2022 - 07.2023
та продажів компанії, тестування гіпотез та застосування їх на практиці, моніторинг та аналіз
конкурентів, відстеження трендів ринка food-індустрії;
- Оптимізація асортиментної матриці (АВС-аналіз), подальша розробка та введення нових
страв, що привело до збільшення продажів по групі меню на 30%, спільна робота із бренд-
шефом, робота над ціноутворенням.
- Збільшення виторгу з 3 місяця на 4%, зростання середнього чеку на 2-3%.
- Контроль та виконання плану продажів. Складання звітів, бюджетів, маркетингових планів,
food-календарів;
- Розробка маркетингових активностей, що привело до збільшення продажів на 8% за місяць з 2
місяця з поступовим утриманням та зростанням;
- Просування сторінки Instagram (збільшення кількісті читачів на 11,5%, взаємодії на 13.7%).
Директор з маркетингу
Самозайнятість
Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы
3 года 10 месяцев
08.2018 - 06.2022
Dark kitchen. Піца, суші.
- Аналітика асортиментної матриці (АВС-аналіз) та введення нових продуктів з подальшим ціноутворенням: збільшення продажів по групах меню в середньому на 10%, впливання на зниження фудкосту по стравах та по групах меню від 2%;
- Розробка маркетингових активностей (стратегій), що впливають на зростання фінансових показників компанії: робота над збільшення виторгу або його утриманням, робота над зростанням середнього чеку на 3-4% або його утриманням. Успішні показники за місяць зростання по виторгу на 29%;
- Щотижнева та щомісячна аналітика: фінансових показників та продажів компанії, swot-аналіз компанії, метрик рекламних компаній по відділу, тестування гіпотез та застосування їх на практиці, моніторінг та аналіз конкурентного середовища, відстеження трендів ринка food-
індустрії, розробка річної маркетингової стратегії;
- Участь у розробці та прогнозуванні планів продаж, контроль за його виконанням;
- Складання звітів, бюджетів, маркетингових планів, food-календарів;
- Організація та участь у фуд-зйомках;
- Створення та здійснення креативної реклами.
Маркетолог
Бургерна
Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы
9 месяцев
11.2017 - 08.2018
- розробка та організація проведення акцій для збільшення продажів;
- робота з менеджерами з продажу щодо збільшення середнього чека;
- моніторинг та аналіз конкурентів (KFС, McDonalds), створення конкурентних переваг;
- участь у створенні нових страв, розробка сезонного меню;
- організація та підготовка до тематичних заходів (банкети, весілля, фуршет, вечірки);
- проведення та участь в організації фотосесій нових страв, створення концепцій;
- підготовка оперативної звітності та планів роботи.
Маркетолог
Готель Gold
Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы
8 месяцев
03.2017 - 11.2017
- участь у розробці ціноутворення продукту та послуг на ринку;
- формування промо-пакетів, сезонних акцій з усіх напрямків діяльності комплексу;
- повний документальний супровід рекламної діяльності (звіти, ведення ділової документації);
- запуск маркетингових заходів (реклама у ЗМІ, участь у прес-конференціях, виставках);
- річне та щомісячне медіапланування за напрямками онлайн та офлайн просування;
- аналітика ефективності просування, оптимізація рекламного бюджету;
- робота з відгуками.
Маркетолог
УКРАВТО Груп, Корпорація
Автомобильная промышленность и Автобизнес
4 года 4 месяца
12.2009 - 04.2014
- написання статей, сценаріїв для аудіороликів, рекламних слоганів;
- проведення презентацій, участь у виставках та автошоу, контроль та порядок їх організації;
- підготовка звітів та бюджету з маркетингової діяльності, складання медіа-планів;
- дотримання корпоративних умов рекламної діяльності;
- просування автомобільних брендів за допомогою регіональних ЗМІ;
- ведення ділової документації.
Ключевая информация
Училась в 1 заведении
Вищий навчальний заклад "Університет економіки та права "КРОК"
зовнішна економічна діяльність
Київ, 2015
Владеет языками
Английский
средний
Курсы, тренинги, сертификаты
Фуд фотографія
Індивідуальні курси
Маркетинг ресторанного бізнесу
Директор з маркетингу. LABA
Дополнительная информация
Мої досгнення
Наталя
Наталя
Директор з маркетингу. Маркетолог
Киев
Активно ищет работу
полная занятость, неполная занятость, проектная работа
Характер работы: удаленная работа
Обновлено 2 недели назад