Работала в 4 компаниях 5 лет 2 месяца
Интернет, Банки, Финансовые услуги, Фармацевтика
заступник директора з питань маркетингу та продажів
Yakaboo
Интернет
1 год 7 месяцев
10.2022 - по настоящее время
- Розробка та впровадження кризової стратегії маркетингу (комунікаційної та digital) планування показників середньострокові (рік) та короткострокові (квартал/місяць)
- Управління командою digital marketing, promo marketing та traid marketing
- Операційне управління e-commerce напрямку: планування, бюджетування та управління витратами компанії для забезпечення рентабельності
- Розробка бізнес вимог до програми лояльності та СRM
- Розробка бізнес процесів взаємодії між підрозділами для оптимізації процесів та системи контроля ефективності
Начальник відділу цифрового маркетингу департаменту цифрового банкінгу
Ідея Банк, Акціонерне Товариство
Банки
1 год 1 месяц
06.2021 - 07.2022
Проводила маркетингові дослідження (кількісні та якісні):
аналіз ринку: тенденції розвитку галузі, конкуренти, об'єм цільової аудиторії за сегментами, аналіз об'єму попиту
аналіз продукту, формування УТП (конкурентних переваг)
пошуки інсайтів споживачів
оцінка поточної цільової аудиторії та потенційної (бажаної)
Розробила стратегію виводу нового супер-арр на українській фінтех ринок (цифровий банк)
позиціонування
планування бізнес показників та ресурсів, бюджетування проекту та формування медіа плану для просування
розробка плану просування та вибір digital marketing mix, планування KPI
розробка портрету цільової аудиторії (аватари)
Займалась розробкою та впровадженням ціннісних смислів у дизайні та контенті додатку (пакування продукту)
розробка Tone of voice та адаптація скриптів для всіх каналів комунікації
приймала участь в розробці реферальної програми
розробка User Journey Map з метою спрощення екранних форм пріоритетних банківських продуктів
розробка карти комунікацій з користувачем додатку для підвищення залученості та крос продажів: push, viber, sms та timeline (повідомлення in app)
Відстеження та корегування зовнішньої думки про продукт у мережі (SERM).
User acquisition
контроль реалізації планових показників та взаємодії інструментів digital marketing: SEO|ASO, PPC, CPA, SMM та SERM. Тактичне корегування
розробка продуктових лендінгів на сайті
Retention
розробка БВ для автоматизації сценаріїв комунікації: push, viber, sms за принципом збільшення ефективності
формування критеріїв для сегменту viber розсилки та оцінка ефективності комунікації
оцінка потенціалу сегментів для крос продажу депозитів, кредитів
Керувала командою, постановка цілей та задач:
штат: UI|UX дизайнер, графічний дизайнер, копірайтер, SMM менеджер
аутсорс: SEO команда, РРС- команда, команда розробників сайту
Head of marketing
Portmone.com | Портмоне, ТОВ
Финансовые услуги
1 год 4 месяца
01.2020 - 05.2021
Розробила план просування для досягнення річних планів B2C та B2B напрямку:
аналіз ринку для впровадження нових платіжних методів та технологій з Mastercard та Visa (B2B)
оцінка клієнтського та продуктового портфелю
розробка плану просування, оптимізація ресурсів digital marketing mix для досягнення річних та квартальних KPI (B2С)
User acquisition та Retention для B2C:
розробка БВ для аналітичної звітності контролю ключових показників (за принципом "Helicopter view")
розробка плану дій для зменшення САС та збільшення LTV (аналіз churn rate)
розробка промо акцій та партнерських розіграшів від промо лендінгів, тестування гіпотез рекламних кампаній та звітностей партнерам (Visa, Mastercard, Huawei та мерчанти)
розробка ланцюга комунікації для емейл маркетингу та viber
контроль реалізації планових показників та взаємодії інструментів digital marketing для просування додатку та сайту: SEO|ASO, PPC, CPA, SMM та SERM. Тактичне корегування
Розробка та імплементація контент стратегії просування бренду (PR):
реалізація навчального проекту з ДІЯ. Цифрова освіта "Як сплачувати комунальні онлайн" (8 роликів: від сценарію, участі в організації знімального процесу до ТЗ на монтаж та прийом робіт) - В2С
впровадження партнерських проектів з Visa, Mastercard та Rakuten Viber (від розробки концепції, пітчингу матеріалів до організацій онлайн прес конференції, роботи зі ЗМІ, мерчантами до моніторингу інформаційного поля)- В2В
розробка генеральної контент стратегії, плану комунікацій для SMM з урахуванням напрямку та особливостей площадок
розробка концепції та реалізація стікер паку у Viber - В2С
Керувала командою, постановка цілей та задач:
штат: РРС- спеціаліст, маркетинг менеджер,web аналітик, SEO- спеціаліст, PR менеджер
аутсорс: графічні дизайнер, копірайтери, SMM менеджер, команда з таргетингу, режисер відеомонтажу
Пошук шляхів для оптимізації конверсії
участь в аналітичній групі якісного дослідження клієнтського досвіду сплати комунальних, різних сегментів ЦА з метою формування customer journey для покращення UX клієнтів
розробка ТЗ та БВ для дизайнерів, розробників додатку, чат-боту та сайту
Пруфи:
https://osvita.diia.gov.ua/courses/komunalka-online - проект з Дія.Цифрова освіта
https://youtu.be/Lfa6l5zS59k - інтервю для "Большая риба"
https://mc.today/uk/portmone-kliyenti-ne-hotili-platiti-onlajn-magazini-vtrachali-groshi-mi-znajshli-prichini-ta-rishennya/ - проект з Visa Pay on Delivery
https://mc.today/uk/nichogo-sobi-nakrutilo-u-portmone-zapustili-zabavnij-stikerpak-shho-tse-dalo-kompaniyi/
Керівник відділу інтернет маркетингу та реклами
Аптека24
Фармацевтика
11 месяцев
03.2019 - 02.2020
стратегічне планування розвитку проекту - розрахунок ресурсів (бюджет, команда) під планові показники на перспективу 1-3 роки, пріоритезація завдань для їх досягнення
критичне ресурсне управління - підбір команди під наявні ресурси та цілі inHouse/outsourcing (6 чол. штат; 3 послуги на підряді)
розробка позиціонування для інтернет-аптеки - аналіз ніші, виявлення емоційних та раціональних тригерів у ЦА для прийняття рішення; формування концепції "Поруч коли потрібні"
постанова задач, і планових KPI, контроль досягнення цілей, виявлення причин відхилення
Ключевая информация
Створення і проведення презентацій
Чітка пріоритизація завдань
Оптимізація ресурсів та тактик у кризові періоди
Інструменти для оцінки та оптимізації SEO: Search Console, Ahrefs, Serpstat
Инструменти difital marketinga: Google та Facebook ads, eSputnik, Google Tag Manager
Інструменти візуалізації звітності: Power BI, Google Data Studio
Інструменти аналітики: Google Analytics, Firebase
Графічні редактори: Photoshop, Figma
- Html, css - середній рівень
- Комплексне управління digital mix
Училась в 1 заведении
Донецький національний університет економіки та торгівлі ім. Туган-Барановського
ФМТМС, маркетинг
Донецьк, 2013
Владеет языками
Английский
средний
Русский
свободно
Украинский
свободно
Курсы, тренинги, сертификаты
Стратегічний Маркетинг
Laba курс "Стратегічний Маркетинг" Т.Лукінюк
Дополнительная информация
Про себе:
Вмію приймати рішення та брати за них відповідальність.
Вмію зібратися в екстрених ситуаціях та довести процес до результату.
Різко негативно ставлюсь до бюрократії та неефективності, якщо ці процеси мають вплив на "Time To Market" та втрачені можливості.
Для формування критичного дедлайну завжди множу час наданий розробниками на 2 :)
Анна
Анна
Директор з маркетингу
Киев
Готов переехать: Львов
Активно ищет работу
полная занятость
Обновлено 3 недели назад