Работал в 8 компаниях 10 лет 2 месяца
Реклама / Маркетинг / PR-услуги, Торговля розничная / Retail, IT, Интернет, Финансовые услуги
Retention manager Senior (керівник проекту)
Win Win Media Agency
Реклама / Маркетинг / PR-услуги
4 месяца
12.2022 - 04.2023
Функціональні обов'язки:
1. Координація роботи з відповідальними співробітниками відділів: маркетинг, розробники, дизайнери, копірайтери.
- надання зворотного зв'язку щодо комплексного статусу робіт (внутрішні завдання і завдання від виконавців).
- ініціатива в просуванні та реалізації завдань (формування ТЗ, пошук відповідального, постановка завдання, контроль виконання, тестування результату, закриття завдання).
- формування статусу виконаних робіт.
- контроль роботи інших учасників команди та отримання від них зворотного зв'язку щодо статусу робіт.
- постановка завдань на виконавців і контроль виконання.
- встановлення дедлайнів для внутрішніх і зовнішніх завдань.
2. Розробка стратегій з утримання користувачів.розробка і впровадження тригерних комунікацій
- написання ТЗ.
- пошук відповідальних виконавців.
- комунікація з розробниками.
- постійний контроль статусу виконання завдання.
- тестування готового функціоналу.
3. Планування та реалізація комунікацій з користувачами (e-mail-розсилки, sms, push). Оцінка їхньої ефективності.
- підбір сегментів для розсилки.
- вибір каналів комунікації.
- складання плану комунікацій.
- постановка завдань виконавцям на крео і тексти.
- організація збору статистичних даних.
- проведення аналізу результатів розсилки (висновки/гіпотези/дальші кроки).
4. Тестування нових гіпотез і видів активації користувачів.
Менеджер
фоп
Торговля розничная / Retail
1 год 2 месяца
06.2021 - 08.2022
- Пошук товарів та постачальників;
- Управління магазином на маркетплейсі Promua та Zakupka com;
- Підготовка скриптів та повідомлень для обробки та супроводу замовлень;
- Контент-менеджмент карток товарів;
- Впровадження платформи автоматизації наповнення товарних карток та збагачення даних про товар (характеристики, опис);
- Робота з фідами для імпорту прайсів постачальників та їх об'єднання у загальну структуру вивантаження на маркетплейси.
CRM Team Lead
Innovation Group
IT
2 года 11 месяцев
06.2018 - 05.2021
- Управління командою CRM- та Email-маркетологів з 5-ти осіб. Розробка пропозицій, валідація ідей команди. Постановка, контроль та пріоритезація внутрішніх завдань. Проведення one-to-one (1:1). Ревю запусків. Оцінка виконання.
- Одночасне ведення 3-х мультимовних проектів з орієнтацією на країни СНД, Європи та не тільки. Врахування особливостей розсилок на різні країни, мови та емейл-поштовики.
- Проведення презентацій, створення product mockups для обговорення з суміжними відділами та внутрішнього представлення. Формування звітності по завданням та KPI.
- Формування завдань для дизайнерів, копірайтерів.
- Розробка стратегій комунікацій та CJM (customer journey map).
- Розширення та оптимізація існуючих сценаріїв взаємодії, а також розробка та запуск нових механізмів торкання з базою.
- Реалізація транзакційних, подійних, тригерних, автоматичних серій, каскадних ланцюжків, промо та інфо-розсилок. Точки торкання з користувачами на сторінках сайту, в особистому кабінеті зареєстрованого користувача, в розсилках та при дзвінках.
- Розробка комплексних промо-активностей спільно з контент-відділом.
- Участь у розробці пропозицій щодо Програми Лояльності для різноманітних сегментів.
- Підбір, оцінка, впровадження сучасних технологічних платформ та технічних рішень для забезпечення покращення комунікацій з користувачами та роботи з даними: CDP, Email-transport, Автоматизація, Аналітика.
- Об'єднання різних каналів взаємодії та даних та введення нових каналів у omni-channel інтегровану систему: емейл, смс, веб-пуші, повідомлення зареєстрованим користувачам у ЛК на сайті, робота колл-центру, динамічні форми та оголошення, персоналізація сторінок. Введення ручних та автоматизованих алгоритмів товарних рекомендацій (Recommendation Engine).
- Створення, налагодження загальної системи глибокої динамічної аналітики на базі модуля платформи CDXP (вбудований аналог Power BI) з доступних відповідних джерел: у розсилках; з поведінкової активності із сайту; з crm, з loyalty, з frontend / backend подій.
- У тому числі агрегація, збагачення БД та формування нових атрибутів користувача на основі функціоналу єдиної системи CDXP - персоналізація на сайті та в розсилках, динамічна та мікро сегментація, дашбоардинг, аналіз, автоматизація звітів.
- Накопичення, актуалізація, перенесення, адаптація історичних даних між батьківськими та системами, що вводяться в експлуатацію. Реляційні бази даних, Google BigQuery (GBQ), Event-генератор, Товарні каталоги.
- Комунікація, розробка документації, постановка завдань розробникам, QA тестувальникам, адміністраторам та NOC-інженерам, верстальникам.
- Розробка системи управління БД на рівні CDXP-платформи та внутрішніх сервісів: формування ТЗ, отримання наборів даних, їх обробка, збагачення, структуризація, правила зберігання та розподіл.
- Спільне тестування інтеграцій, передачі та достовірності даних, налагодження працездатності івентів.
- Участь як стейкхолдер у доробках внутрішніх систем та модулів з управління базою контактів та базами даних, а також як стейкхолдер у розвитку доробок та впровадженні нового функціоналу на проектах для користувачів.
- Складання планів щодо прогріву нових доменів при адаптації проектів на нових платформах та запуску нових проектів. Контроль результативності.
- Контроль репутації доменів/IP-адрес, доставки та потрапляння в спам, впровадження актуальних систем моніторингу. Розробка рішень щодо анти-спам. Анти-блеклістинг.
- Дотримання вимог GDPR за участю у розробці функціоналу управління даними, CAN-SPAM, впровадження прийнятих норм технічних налаштувань DKIM, DMARC, SPF, PTR, MX.
Email marketing specialist (Senior)
Innovation Group
IT
6 месяцев
11.2017 - 05.2018
- Актуалізація та розширення існуючих сценаріїв Email та SMS взаємодії із зареєстрованими користувачами проектів - Welcome-ланцюжки, Реактивація, etc.
- Розробка нових концепцій емейл-шаблонів для збільшення ключових показників із розсилок.
- Впровадження автоматизації та сервісів для зборки, підготовки та тестування листів, серед яких: Stripo.email, Emailonacid, Mxtoolbox.
- Нормалізація доставки емейлів (виведення з-під спам-фільтрів) по великих поштових провайдерів.
- Налаштування відстеження репутації та доставки в Postmaster-ах.
- Оптимізація налаштувань відправляючих джерел та нод, що беруть участь, у емейл-розсилках.
- Проектування та супроводження переходу БД з MAP (Marketing Automation Platform) IBM Marketing Cloud на CDP (Customer Data Platform) Emarsys.
- Збільшення пулла одержуваних даних для вивчення користувальницьких дій і сегментації.
- Проведення А/А, А/В та мультиваріативних тестувань у розсилках на основі гіпотез.
- Роботи зі збільшення відкриттів та клікабельності з листів.
- Впровадження та перевірка Best practices з подальшою адаптацією методик та подальшим введенням нових підходів.
- Формування завдань на доробки інхаус CRM-системи компанії.
удаленный специалист, фрилансер
Фриланс и удаленная работа
Интернет
4 года 11 месяцев
12.2012 - 11.2017
Надання послуг (аудит, консалтинг, аутсорсинг) з просування та розвитку бізнесу в інтернеті, з маркетингу, email-маркетингу та реклами. Партнерський маркетинг та арбітраж трафіку з email-розсилок. Впровадження оптимальних сервісів та платформ для простих завдань з масових розсилок до комплексних хмарних та SaaS платформ із застосуванням ресурсів Small/Big Data під завдання бізнесу чи проекту.
Email-маркетолог
Violity
Интернет
3 месяца
04.2016 - 07.2016
Обов'язки:
Повний комплекс email-маркетингу. Ведення розсилок для 3-х інтернет-аукціонів. Аналітика розсилок. Збільшення ключових показників (відкриття листів, клікабельність у листах та ін.). Сегментація. Постановка ТЗ спеціалістам з верстки, дизайну, інтеграції.
Досягнення:
Збільшив ключові метрики розсилок. Зменшив обсяг потрапляння розсилок у спам за одним із ключових поштових провайдерів.
Керівник відділу маркетингу (в регіоні)
Центр Биржевых Технологий
Финансовые услуги
6 месяцев
04.2015 - 10.2015
Обов'язки:
Управління та координація менеджерів з реклами, копірайтерів та технічних фахівців регіонального відділу маркетингу, в т.ч. верстальників та вебмайстрів зі створення landing page. Планування маркетингових та рекламних інструментів, включаючи email-комунікації. Використання актуальних способів реклами. Розробка стратегії розвитку регіонального представництва компанії в Інтернеті, розробка стратегій email-маркетингу. Планування email-кампаній та email-комунікацій. Участь у розробці, курування сайту та цільових інтернет-сторінок. Погодження з регіональним керівництвом бюджетів, планів просування, стратегій реалізації, ланцюжків листів та тематичних розсилок. Зведена звітність щодо виконаної роботи. Отримання клієнтів за допомогою інтернет-реклами. Робота з отриманими підписниками/лідами/клієнтами. Впровадження та узгодження акцій, заходів, подій в емейл-маркетинг компанії. Організація автоматичних та регулярних інформаційних розсилок. Коригування співробітників при роботі з індивідуальним листуванням з клієнтами. Створення розмовних скриптів для call-центру та менеджерів із продажу.
Досягнення:
Збільшення потоку клієнтів компанії у регіоні щомісяця вдвічі. Збільшення регулярних відвідувань майстер-класів та семінарів в офісі компанії. Підвищення впізнаваності бренду та лояльності.
Керівник
Власна справа (Інформаційний бізнес)
Реклама / Маркетинг / PR-услуги
1 год 3 месяца
12.2013 - 03.2015
Партнерський маркетинг направлений на продукти інших інфобізнесменів, тренерів, коучів.
До кола обов'язків входило напрямок емейл-маркетингу, самостійне ведення та налаштування розсилок:
- направлення трафіку, пошук та замовлення реклами та отримання лідів з чужих рекламних розсилок;
- побудова довірчих відносин з підписниками;
- створення багаторівневих воронок продажів;
- створення ланцюжків листів;
- копірайтинг листів для розсилок;
- робота у сервісах розсилок;
- відстеження ефективності розсилок;
- web-аналітика;
- тестування елементів;
- застосування та налаштування конверсійних елементів таких як: pop-up форми, come-backers та інші;
- сегментація підписного листа.
Ключевая информация
- Досвід одночасного ведення 3-х міжнародних проектів 5-ти мовами сумарно базою зареєстрованих користувачів 4 млн + користувачів.
- Досвід виробництва та підтримки на високому рівні емейл-розсилок у рамках одного проекту понад 1 млн. адрес.
- Глибокі навички створення та оптимізації стратегій CRM/Retention-маркетингу, опрацювання контенту, воронки продажів на всіх життєвих циклах; Створення карт шляхів користувача (CJM). Доведення з користувача клієнта на першу купівлю і до повторних продажів;
- Збільшую базу підписників/контактів, впроваджую нові точки збору контактних баз.
- Розробляю нові точки та канали дотиків на утримання (із застосуванням - sms, push, pop-up/banners, on-site ads/notification, reccomendation engine);
- Вмію налаштовувати розсилки у платформах різних масштабів: самописні рішення, простий софт, ESP, MAP, CDP, CDXP;
- Працюю з Bloomreach (раніше Exponea), MailGun, SendGrid, Customer.io, Emarsys, eSputnik, SendPulse та не тільки.
- Досвід налаштування автономних скриптів та серверів для розсилки на VPS. Наприклад, робота зі скриптом MailWizz або AcyMailing.
- Вмію писати ТЗ та завдання для програмістів, QA, NOC, верстальникам, дизайнерам, копірайтерам;
- Самостійне написання текстів розсилок, створення шаблонів листів у drag-n-drop редакторах, навички оптимізації верстки листів.
- Базові навички редагування HTML та CSS;
- Мінімальний досвід редагування JS та JSON;
- Стикався з шаблонизаторами для мов персоналізації типу Jinja;
- Навички роботи з XML/YML;
- Досвід глибокої та динамічної сегментації із застосуванням класифікації та "вирощування" лідів (lead scoring та lead nurturing);
- Вимірюю ключові метрики в розсилках (від Deliverability та Open rate до Convertion rate та Transaction);
- Знання метрик retention-маркетингу (LTV, Churn rate, AOV, Retention rate, Active Users з урахуванням продукту (DAU, WAU, MAU, ARPU etc), RFM, LTV, ROAS та інші);
- Вмію працювати з великими масивами даних - база контактів, атрибути картки користувача, івенти, що здійснюються користувачем, товарні каталоги, набори промо-акцій і спеціальних пропозицій;
- Робота з поштовими провайдерами та системами (доставляння, анти-спам, репутація);
- Досвід валідації та чищення email баз із застосуванням спеціалізованих сервісів та софту;
- Системно проводжу А/В-, спліт-тестування для перевірки гіпотез;
- Консалтинг та підбір рішень щодо розсилок.
Що я використовую
Для розсилок:Exponea (тепер Bloomreach), MailGun, SendGrid, Customer.io, Emarsys, Unisender, eSputnik, IBM Marketing Cloud, SendPulse, ActiveCampaign, Nexmo (тепер Vonage).
Для створення листів:
Stripo, BeeFree, внутрішні редактори систем розсилок.
Для валідації ємейл-контактів:
Mailvalidator, BriteVerify і не тільки.
Тестування листів, перевірка на спам та технічні налаштування, моніторинг репутації:
Mail-tester, Mxtoolbox, Postmasters, Email on Acid, Litmus, Returnpath (тепер Validity).
Для аналітики:
Базові навички Google Analytics, внутрішня аналітика систем розсилок та платформ автоматизації.
Мокапи, візуалізація:
Canva, Miro, Draw.io, etc.
Для планування та роботи з проектами:
Trello, Jira, Confluence, Asana, Worksection.
ТРІШКИ КЕЙСІВ:
клиєнт, сфера діяльності / що зроблено
Teletrade, форекс-брокер / провів аудит email-розсилок, розробив контент-план щотижневих розсилок – збільшив звернення на консультації у 2 рази.
Violity, інтернет-аукціони / провів аудит всіх ситуаційних розсилок, склав рекомендаційний план оптимізації існуючих розсилок, розробив макет html-шаблону транзакційних листів, зменшив потрапляння листів у спам по поштовику яндекс на 7,5% загалом по комплексу розсилок.
Трейдерс Менторс, навчання та послуги/ провів міні-консалтинг з електронних комунікацій.
Центр Биржевых Технологий (ЦБТ), фінансовий консалтинг / впровадив Saas платформу для розсилок, розробив ідеї та макети 4 landing page (посадкові сторінки) під збір контактів, розробив стратегію wellcome-ланцюжка листів, розробив та стартував 2 акції зі збором нових підписників, за допомогою листів привів на офлайн семінари у 2 рази більше відвідувачів у порівнянні з попередніми періодами, розробив та впровадив 3 місячні стратегії інформаційних розсилок, збільшив звернення телефоном до офісу у 3 рази.
Финансовый Советник, комплекс супроводу клієнтів на фінансових ринках / розробив email-стратегію з тригерними розсилками щодо залучення нових клієнтів.
Учился в 1 заведении
Криворізький Технічний Університет
Гірничий ф-т, Відкрита розробка корисних копалин
Україна, Кривий Ріг, 2009
Владеет языками
Английский
базовый
Русский
свободно
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Украинский
родной
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Курсы, тренинги, сертификаты
Exponea Academy (комплекс курсів для просунутих користувачів)
Підвищення кваліфікації роботи з платформою CDXP Exponea - Канали комунікації та персоналізації, Аналітика та побудова звітів, Технічні аспекти та обробка даних.
OmniConf від eSputnik (Дніпро)
Кейси та досвід інших учасників у різних нішах (12.12.2019) із застосуванням можливих каналів комунікації, аналітика, листи.
Воркшоп - "Розробка стратегії email-маркетингу. Рівень PRO."
Школа I-Marketing.ua (Сертифікат 31.03.2018).
Офлайн захід. Підвищення кваліфікації з розробки стратегій протягом воркшопу "Розробка стратегії email-маркетингу. Рівень PRO".
EmailConf (Київ)
Комплексна конференція EmailConference 2018 на тему каналів комунікації (31.10.2018).
Курси з інтернет-реклами, маркетингу, просування в інтернеті
Більшість курсів, тренінгів, майстер-класів, онлайн семінарів та участь у форумах проходили за допомогою інтернету та віддаленого навчання у різних спеціалістів та освітніх онлайн-проектах у галузях маркетингу, реклами, трафіку і в тому числі навчання email-маркетингу, розсилкам серед яких WebPromoExpert , Академія SendPulse, Нетологія, Бізнес Молодість, Genius Marketing, Convert Monster, Email Show.
Також постійно вдосконалюю навички та знання читаючи статті, книги на теми email-маркетингу та eCRM-маркетингу.
Найкращим тренінгом вважаю постійну практику, аналіз своєї роботи та моніторинг досвіду інших;)
Email Show 2016
Email Show - це конференція та премія за досягнення у галузі системного email-маркетингу. Перша конференція проходила у 2016 році. Брав участь як слухач доповідей.
тренінг "Идеальный e-mail маркетинг для твоего бизнеса", Convert Monster
Комплексний онлайн тренінг з email-маркетингу від агентства інтернет-маркетингу Convert Monster.
тренінг "Золотой Актив - 4", Азамат Ушанов
Четверта версія тренінгу з email-маркетингу в ніші інфобізнесу від практикуючого інфо-маркетолога Азамата Ушанова щодо збору підписників, лідогенерації та монетизації баз відповідно до тенденцій та практик 2014-2015 років.
тренінг "Реальный Email-маркетинг", Бизнес Молодость
Комплексний тренінг від Бізнес Молодості зі створення, налаштування, управління та автоматизації email-маркетингом, ведення розсилок та технічним складником електронного маркетингу. Спікери тренінгу творці сервісів на допомогу email-маркетологу, керівники популярних платформ з електронного маркетингу та практикуючі email-маркетологи з відомих студій та агенцій.
тренінг "Золотой Актив - 3", Азамат Ушанов
Тренінг з email-маркетингу в ніші інфобізнесу від інфо-маркетолога Азамата Ушанова зі збору підписників, лідогенерації та монетизації баз.
курс "Тотальный JustClick", Дмитрий Зверев
Курс з комплексної роботи з платформою Джастклік, інформаційного маркетингу та технічних аспектів роботи з сервісом. Тонкощі, фішки, робочі приклади.
Вивчив версії курсу 1.0 та 2.0 (просунутий рівень).
Дополнительная информация
Комп'ютерні навички
- Активний користувач інтернету, гаджетів та месенджерів.
- Навички впевненого користувача технічного налаштування доменів та хостингів для оптимальної ефективності під час роботи в розсилках.Початковий рівень адміністрування VPS серверів, зокрема досвід роботи з Windows та linux.
- Photoshop CS – рівень початкового користувача, створення 3-d обкладинок, обробка зображень для сайту, банерів.
- Camtasia Studio початковий рівень та подібні відео-редактори. Запис відео з екрана та на вебкамеру, захоплення частини екрана, простий монтаж відео з кількох частин.
- Пакет офісних програм Microsoft MS Office, LibreOffice та пакет офісних редакторів Google – рівень базового користувача.
- Різні технічні програми для веб-майстрів.
- Досвід роботи з CMS Wordpress – був блог.
- Навички роботи із сервісами створення landing page.
Особисті якості
Здатність швидко навчатися.
Якщо є завдання – знаходжу рішення.
Удосконалююсь у розвитку.
Поєдную аналітичний склад розуму з креативним підходом та відчуттям стилю в роботі.
Шукаю нові підходи у роботі.
Люблю автоматизувати та оптимізувати.
Комунікабельний.
Вміння вибудувати та налагодити робочі процеси.
Відповідальність у роботі, увага до деталей, дотримання дедлайнів.
Ініціативність.
Легко працюю у команді.
Сповнений ідей, активний.
Цілеспрямований та життєрадісний.
Ціль
Посада (робота) в сфері CRM / Email-маркетингу / Growth marketing / Loyalty Program / Retention в компанії, проекті.
Можливі вакансії:
CRM-маркетолог / менеджер (CRM-marketer / manager);
Керівник відділу CRM (Head of CRM);
Спеціаліст з Email-маркетингу (Email marketing specialist);
Email-маркетолог (Email-marketer);
Менеджер з емейл маркетингу (Email-marketing manager);
Директ-маркетолог (Direct-marketer);
Спеціаліст з email-розсилок;
Retention manager;
Growth crm marketing manager;
Або подібні.
Напрямки діяльності:
Інтернет-магазини, інтернет-аукціони, прайс-агрегатори (продаж фіз. або цифрових товарів), маркетплейси, в том числі у гральній індустрії;
iGaming;
Gambling / Beting;
Dating;
Продаж/надання послуг (онлайн чи оффлайн);
Інформаційний бізнес (навчання, тренінги, курси);
Інші напрямки Retail, E-commerce, Banking, Infobiz, Event, Start-up, Saas/Platform, iGaming, Gambling, Dating.
Захоплення та інтереси
Сім'я;
Відпочинок на природі;
Чоловіча кулінарія;
Технології автоматизації маркетингу та бізнесу;
Розвиток у технологіях CRM-комунікацій
Серед інтересів щодо подальшого розвитку та посилення навичок для занурення на максимальну глибину retention and growth marketing можу виділити таке:
- Автоматизація Бізнес-процесів різного рівня за допомогою no-code/low-code платформ таких, як Makecom n8n Zapier та інгших;
- Застосування ШІ інструментів різного призначення для маркетингу та інших процесів для оптимізації та прискорення результативності;
- Створення та інтегрування чат-ботів для мессенджерів та онлайн-чатів на сайті та платформ по роботі з ними;
- Голосові боти у розсилках;
- Комунікації у мобільних додатках: in-app, mobile-push
- Ретаргетинг/Ремаркетинг;
- SQL;
- Просунутий Excel, PowerBI (або аналоги, наприклад, Tableau)
Дмитро Станіславович
Дмитро Станіславович
онлайн
Head of CRM / Retention, Retention-менеджер, Спеціаліст з емейл-маркетингу, Growth marketing manage
Кривой Рог
Готов переехать: Киев, Львов, Одесса, Днепр, Винница, Житомир, Закарпатье, Запорожье, Ивано-Франковск, Кропивницкий, Луцк, Николаев, Полтава, Ровно, Сумы, Тернополь, Харьков, Хмельницкий, Черкассы, Чернигов, Черновцы, Ужгород
Активно ищет работу
полная занятость, неполная занятость, проектная работа
Характер работы: удаленная работа
Обновлено 47 минут назад