Работала в 1 компании   21 год

Телекоммуникации / Связь

Бухгалтер, менеджер з продажу, менеджер з логістики.

Коледж, інтернет-магазин, організація з повірки, заміни, встановлення лічильників води.

Телекоммуникации / Связь

21 год

09.2003 - 08.2024

В освітньому закладі - нарахування заробітної плати та стипендії, співпраця із Податковою, Держказначейством та фондами. В організації з повірки лічильників - приймання дзвінків (ір-телефонія), прийняття замовлень, формування навантаження майстрів на поточний та наступні місяці і логістика по місту в за містом. Можу працювати оператором 1С - створення рахунків, прибуткових/видаткових накладних, актів, ТТН, звірка з контрагентами. Швидко навчаюсь (опанувала дві нові професії).

Ключевая информация


1.Освіта:


Вища економічна.


2. Досвід роботи:


Працювала на посаді:


- бухгалтера 19 років :

нарахування заробітної плати (150 науково-педагогічних працівників), контроль оплат, виконання рутинної, аналітичної роботи, укладання договорів ЦПХ, виписка актів виконаних робіт та послуг, ведення табелів обліку робочого часу, звітність, співпраця із Пенсійним фондом, Фондами соціального страхування, Державним Казначейством, організація документообігу і взаємодії з іншими підрозділами підприємства для успішної роботи бухгалтерського відділу.


- можу працювати оператором 1С - рахунки, накладні,

акти, виписка ТТН, довіреностей, звірка з контрагентами(дебіторка); На початку потрібне невеличке навчання і підтримка.


- менеджера з логістики в організації з повірки лічильників води та тепла: вхідні та вихідні дзвінки (80-100 дзвінків впродовж 8-мигодинного робочого дня), відповіді на питання клієнтів в чаті, приймання замовлення; формування навантаження, графік і маршрут майстрів на поточний та майбутній місяці (по місту та району), робота зі скаргами, оплатами та документами.


3. Додаткові професійні навички:


Працювала з дійсно великими об`ємами інформації та багатьма програмами:

- Впевнений користувач пакету MS Officе (Word, Exsel).

- 1С, кабінет платника податку, IS-PRO, МЕ.doc, Freezvit, Клієнт-Казначейство, СДО/е -звітність, Вчасно;

- ір-телефонія, Binotel, Bitrix24, CRM;

- Google maps, Visicom;

- Fast Operator, WayForPay;

- Чати, Telegram, Viber, Instagram,

- Google docs, е-mail, календар;

- Zoom, Google meet.


Друкую швидко - офісний рівень. Після адаптації можу робити декілька справ одночасно, в умовах швидкого темпу.


Довела, що можу опанувати інші професії, що мене тішить)), і вивчити багато нової інформації.


4. Особисті якості:


Уважна, енергійна, активна, врівноважена, стресостійка, емпатична, швидко вивчаю нові програми та підлаштовуюся під зміни та нову специфіку роботи.

Схильність дипломатично згладжувати гострі моменти.

Маю аналітичний склад розуму, але є і творчі здібності.


5. Додаткові дані:


Для роботи дистанційного формату маю:

- компьютер (Windows 10) з оперативною пам`яттю 8 Гб, 100 Гб вільного місця для встановлення програми (якщо потрібно),

- ноутбук,

- проводний інтернет,

- операторські навушники з гарнітурою(якщо потрібно).


Шукаю дистанційну офіційну роботу(електронна трудова, договір ЦПХ або з відкриттям ФОП).


Із графіком 5/2 по 8-10(плаваючий графік) або 2/2 по 10-12 годин. Можливі нічні зміни.

Училась в 1 заведении

Закрите акціонерне товариство "Дніпропетровський університет економіки та права"

Економіка і підприємництво

Кременчук, 2002

Лілія

Оператор (ір-телефонія, чат), менеджер. Дистанційно.

Киев

Готов переехать: Львов, Одесса, Тернополь

50 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Характер работы: удаленная работа

Обновлено 18 часов назад