Работала в 3 компаниях 21 год
Строительство, Торговля розничная / Retail, Промышленность и Производство
Помічник керівника
Будівельна компанія
Строительство
1 год
03.2023 - 03.2024
- діловодство: реєстрація вхідної та реєстрація і відправлення вихідної кореспонденції, службових та доповідних записок, наказів, розпоряджень;
- виконання особистих доручень керівника;
- ведення обліку робочого часу співробітників (табель);
- ведення кадрового обліку співробітників;
- надання інформації та консультування стосовно продажів з занесенням інформації в CRM;
- організація корпоративних заходів;
- забезпечення життєдіяльності офісу : замовлення канцтоварів та інших витратних матеріалів, закупка продуктів харчування, води, миючих засобів;
- контроль чистоти і порядку в офісі.
Заступник керуючого магазином "Делві"
ОПТТОРГ-15, ТОВ
Торговля розничная / Retail
5 месяцев
10.2022 - 03.2023
- здійснення замовлень товару, його прийому, оформлення накладних та переміщення до складу;
- касова дисципліна;
- контроль ротаціі товару, робота з постачальниками;
- керівництво та організація роботи продавців-касирів, контроль за якістю обслуговування покупців;
- контроль порядку та чистоти торгівельного залу;
- складання графіків та ведення табелю обліку робочого часу співробітників;
- забезпечення виконання планів продажів;
- проведення інвентаризацій, інкасації;
- забезпечення збереження ТМЦ магазину
секретар керівника
ПрАТ "БАЛЦЕМ"
Промышленность и Производство
19 лет 4 месяца
09.2002 - 01.2022
- підготовка документів і матеріалів, необхідних для роботи керівника;
- прийом документів та особистих заяв від працівників структурних підрозділів на розгляд і підпис керівнику;
- прийом і реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції, службових та доповідних записок, наказів, розпоряджень (діловодство);
- прийом, обробка та сортування електронної кореспонденції;
- ведення електронного документообігу;
- ведення ділового листування;
- прийом і розподіл дзвінків, робота з міні АТС;
- вміння працювати з конфіденційною інформацією та зберігати комерційну таємницю;
- організація зовнішніх і внутрішніх нарад, зустрічей та переговорів;
- виконання особистих доручень керівника;
- робота з кур’єрською службою;
- участь в організації різних масових заходів;
- забезпечення життєдіяльності офісу : замовлення канцтоварів та інших витратних матеріалів, замовлення продуктів харчування, води;
- облік роботи співробітників;
- замовлення квитків, оформлення відряджень керівника та співробітників;
- контроль чистоти і порядку в офісі.
Ключевая информация
Уміння працювати з базовими програмами MS Office (Word, Exl (початковий рівень)), 1С, CRM;
- грамотна усна і письмова мова;
- знання основ діловодства та документообігу;
- досвід організації зовнішніх і внутрішніх нарад, зустрічей та переговорів;
- досвід підготовки та організація відряджень;
- досвід продажів нерухомості від забудовника;
- досвід продажів взуття та одягу;
- досвід продажів продуктових товарів.
Училась в 1 заведении
Харківський національний університет
Філологічний
Харків, 2001
Дополнительная информация
Особисті якості
Добросовісна, відповідальна, комунікабельна, пунктуальна толерантна, стресостійка, маю гарне почуття гумору, вмію працювати у режимі багатозадачності.
Сімейний стан: одружена.
Діти: син Іван 15 років.
Без шкідливих звичок.
Хобі: йога, читання художньої літератури та літератури особистісного розвитку; відвідування театру та різних творчих заходів.
Катерина
Катерина
Помічник керівника, секретар, офіс-менеджер, адміністратор рецепції, продавець-консультант
Полтава
полная занятость
Обновлено 6 месяцев назад