Працювала в 3 компаніях   21 рік

Будівництво, Торгівля роздрібна / Retail, Промисловість та Виробництво

Помічник керівника

Будівельна компанія

Будівництво

1 рік

03.2023 - 03.2024

- діловодство: реєстрація вхідної та реєстрація і відправлення вихідної кореспонденції, службових та доповідних записок, наказів, розпоряджень;

- виконання особистих доручень керівника;

- ведення обліку робочого часу співробітників (табель);

- ведення кадрового обліку співробітників;

- надання інформації та консультування стосовно продажів з занесенням інформації в CRM;

- організація корпоративних заходів;

- забезпечення життєдіяльності офісу : замовлення канцтоварів та інших витратних матеріалів, закупка продуктів харчування, води, миючих засобів;

- контроль чистоти і порядку в офісі.

Заступник керуючого магазином "Делві"

ОПТТОРГ-15, ТОВ

Торгівля роздрібна / Retail

5 місяців

10.2022 - 03.2023

- здійснення замовлень товару, його прийому, оформлення накладних та переміщення до складу;

- касова дисципліна;

- контроль ротаціі товару, робота з постачальниками;

- керівництво та організація роботи продавців-касирів, контроль за якістю обслуговування покупців;

- контроль порядку та чистоти торгівельного залу;

- складання графіків та ведення табелю обліку робочого часу співробітників;

- забезпечення виконання планів продажів;

- проведення інвентаризацій, інкасації;

- забезпечення збереження ТМЦ магазину

секретар керівника

ПрАТ "БАЛЦЕМ"

Промисловість та Виробництво

19 років 4 місяці

09.2002 - 01.2022

- підготовка документів і матеріалів, необхідних для роботи керівника;

- прийом документів та особистих заяв від працівників структурних підрозділів на розгляд і підпис керівнику;

- прийом і реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції, службових та доповідних записок, наказів, розпоряджень (діловодство);

- прийом, обробка та сортування електронної кореспонденції;

- ведення електронного документообігу;

- ведення ділового листування;

- прийом і розподіл дзвінків, робота з міні АТС;

- вміння працювати з конфіденційною інформацією та зберігати комерційну таємницю;

- організація зовнішніх і внутрішніх нарад, зустрічей та переговорів;

- виконання особистих доручень керівника;

- робота з кур’єрською службою;

- участь в організації різних масових заходів;

- забезпечення життєдіяльності офісу : замовлення канцтоварів та інших витратних матеріалів, замовлення продуктів харчування, води;

- облік роботи співробітників;

- замовлення квитків, оформлення відряджень керівника та співробітників;

- контроль чистоти і порядку в офісі.

Ключова інформація

Уміння працювати з базовими програмами MS Office (Word, Exl (початковий рівень)), 1С, CRM;

- грамотна усна і письмова мова;

- знання основ діловодства та документообігу;

- досвід організації зовнішніх і внутрішніх нарад, зустрічей та переговорів;

- досвід підготовки та організація відряджень;

- досвід продажів нерухомості від забудовника;

- досвід продажів взуття та одягу;

- досвід продажів продуктових товарів.

Навчалась в 1 закладі

Харківський національний університет

Філологічний

Харків, 2001

Додаткова інформація

Особисті якості

Добросовісна, відповідальна, комунікабельна, пунктуальна толерантна, стресостійка, маю гарне почуття гумору, вмію працювати у режимі багатозадачності.

Сімейний стан: одружена.

Діти: син Іван 15 років.

Без шкідливих звичок.

Хобі: йога, читання художньої літератури та літератури особистісного розвитку; відвідування театру та різних творчих заходів.

Катерина

Помічник керівника, секретар, офіс-менеджер, адміністратор рецепції, продавець-консультант

Полтава

45 років

повна зайнятість

Оновлено 2 місяці тому