Работала в 5 компаниях   6 лет 6 месяцев

Другое, Торговля розничная / Retail

Фахівець Ресурсного центру для жінок та дівчат І UNICEF Україна

БО "Світло надії"

Другое

10 месяцев

11.2023 - по настоящее время

- Організація та керування робочими процесами центру(внутрішня щоденна звітність фахівців, подача загальної звітності роботи центру - щоденно, щомісячно згідно вимог фонду, робота з базами даних).

- Забезпечення виконання індикаторів проекту згідно вимог донорів проекту.

- Ведення телеграм каналу: фото заходів, написання та розміщення публікацій на власному каналі, а також домовленості стосовно наших публікацій на рівні міста, громади на сторонніх ресурсах (інші канали, соц. мережі).

- Організація ведення документообігу, первинної документації, планування засідань та зборів, складання планів роботи центру на поточний тиждень/місяць.

- Залучення нових фахівців для проведення заходів, укладання Договорів, звітування.

- Технічний супровід роботи Ресурсного центру (організація та допомога під час проведення заходів).

- Збір та перевірка звітності працівників Центру.

- Ведення комунікацій з клієнтами ресурсного центру, надання первинної консультації. Забезпечення конфіденційності і безпеки інформації.

- Співпраця з іншими підрозділами та організаціями для забезпечення найкращого обслуговування клієнтів, участь в Координаційних радах стосовно ГЗН в області.

- Відстеження та керування ресурсами, що надходять до центру, включаючи матеріальні блага, документацію та інші засоби.

Торговий представник

Оболонь

Торговля розничная / Retail

1 год 1 месяц

10.2022 - 11.2023

Основні зони відповідальності:

- збільшення клієнтської бази, залучення нових клієнтів для співпраці, пыдписання Договорів;

- Виконання планів продажу, дистриб'юція новинок товарного асортименту по торговим точкам, проведення акцій;

- Обслуговування запитів клієнтів, формування заявок на товар, виписка відповідних документів;

- Ведення та контроль дебіторської заборгованості;

- Ведення звітів по виконаній роботі.

Директор/Операційний директор

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"

Другое

3 года

05.2019 - 05.2022

Основні зони відповідальності на посаді:

  • організація роботи всіх структурних підрозділів компанії (регулярна робота з оргсхемою компанії, визначення, оцифровка та контроль необхідних КРІ для кожної посади)
  • впровадження нових, вдосконалення існуючих, та регулярний контроль всіх бізнес процесів;
  • побудова системної та правильної комунікації (Відділ персоналу-Маркетинг-Відділ продажів-Фінансовий відділ-Відділ закупки-Технічний відділ- Склад-Відділ логістики);
  • підвищення операційної ефективності, планування та бюджетування (складення річного плану, квартального, щомісячного, контроль діяльності в розрізі плану);
  • функція контролю (бізнес процесів, дедлайнів, КРІ, нормативів, а також рівня NPS, контроль виконання обіцянок бренду);
  • збільшення дохідної частини (аналіз витрат, збільшення потоку клієнтів за рахунок різних джерел);
  • запуск та просування нових груп товарів (від аналізу ринку, пошуку постачальників до імпорту комерційних партій товару та запуску на ринок);
  • юридична безпека компанії;
  • регулярна робота з персоналом (пошук, участь у підборі на відкриті вакансії, адаптації, мотивації, оцінка і підвищення кваліфікації команди);
  • проектна робота (від дрібних таких як: вибір корпоративних подарунків співробіників, пошук та переїзд в новий склад, до річних - розробка нового продукту та вивід його на ринок, продаж ХХ од за рік).
  • звітність перед власниками компанії.

Керівник тендерного відділу — головний спеціаліст

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"

Другое

10 месяцев

07.2018 - 05.2019

Основні зони відповідальності:

  • виконання плану продажів в тендерному відділів (щомісячного, квартального, річного);
  • підвищення планового рівня конверсії виграних угод;
  • підвищення рівня рентабельності відділу;
  • навчання, підбір та формування команди;
  • аналіз конкурентів та розробка стратегії роботи відділу з метою збільшення прибутковості;
  • дотримання рівня обслуговування клієнтів, прийнятих в компанії.

Економіст зі збуту тендерного відділу

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"

Другое

6 месяцев

01.2018 - 07.2018

Основні зони відповідальності:

  • виконання особистого плану продажів;
  • досягнення планового рівня конверсії по виграним угодам;
  • виконання норми по кількості завантажених та опрацьованих тендерів на майданчику Прозорро;
  • підготовка та супровід клієнта: надання консультацій, підготовка всіх документів, необхідних довідок, заключення договорів, контроль відвантаження до моменту повного закриття угоди по клієнту;
  • контроль дебіторської заборгованості по клієнтам;
  • обробка та розширення існуючої клієнтської бази.

Ключевая информация

Hard-skill:

  • досвід управління командою (займала посаду директора в компанії з 35 осіб);
  • досвід роботи в 1С: Підприємство 8.2, пакет Microsoft Office;
  • робота з CRM-cистемою (ведення бази клієнтів, контроль менеджерів, нормативів, всіх проектів та задач в компанії);
  • навики створення, інтеграції нових бізнес-процесів та перегляд і допрацювання існуючих ( більше ніж 50 функціонуючих бізнес-процесів, вміння працювати з Visio та ін.);
  • досвід управління проектами (Canban, Agile) - від невеликих до річних проектів;
  • досвід введення персоналу в компанію (проведення співбесід, прийняття екзаменів в кандидатів, написання планів адаптації, посадових інструкцій, проведення планових атестацій, створення тестування, проведення навчання персоналу новим продуктам, та зрізи знань);
  • досвід створення платформи для онлайн навчання, підготовки та перепідготовки кадрів;
  • контроль КPI cпівробітників всіх рівнів;
  • впровадження систем мотивації (як матеріальної, так і не матеріальної);
  • досвід планування часу (робота з Google-календарем)
  • підготовка та проведення нарад керівників (щотижневі, щомісячні, закриття кварталу, річні сесії), в тому числі підготовка презентацій;
  • вміння аналізувати дані та приймати управлінські рішення (щоденна робота з дашбордом компанії);
  • формування річного бюджету (плану по доходам, та витратам, контроль маржинальності по групам товару);
  • навики управління відділом продажу (досвід керівника тендерного відділу з 8 менеджерів);
  • юридичний досвід в роботі ТОВ, ФОП (звітність, спілкування з держ. органами, юристами, створення шаблонів договорів, офіційних листів тощо).

Soft-skill:

  • відповідальність;
  • ініціативність;
  • здатність працювати в умовах форс-мажору;
  • стресостійкість та самоконтроль;
  • вміння об'єднувати людей та створювати приємну атмосферу в колективі;
  • організованість та пунктуальність.

Училась в 1 заведении

Національний університет державної податкової служби України

Магістр фінансів та банківської справи, Спеціальність - Управління фінансовою діяльністю

Ірпінь, 2013

Владеет языками

Английский

средний

Русский

свободно

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Украинский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Курсы, тренинги, сертификаты

Комплекс курсів, які стосуються надання допомоги особам, що постраждали від гендерно зумовленого насильства

Онлайн, 2023

1) Свідоцтво про закінчення курсу (2023р.) «Як надавати первинну підтримку особам, що пережили ґендерно зумовлене насильство (ҐЗН). 2) Сертифікат про закінчення курсу (2023р.) «Запобігання сексуальній експлуатації і сексуальним знущань». 

3) Сертифікат про закінчення курсу «ГЗН: основні концепції та керівні принципи». 

4) Сертифікат про закінчення курсу «Гендерне насильство над жінками та дівчатами з інвалідністю в надзвичайних ситуаціях», та інші сертифікати курсів на платформі agora.unicef.org


Навички, які отримала: 

- Комплексна консультативна підтримка для чоловіків, жінок, хлопчиків і дівчат, в тому числі осіб з інвалідністю, які постраждалі від насильства на гендерній та сексуальній підставі

Операційний директор, Бизнес едвайс

2020

- Створення та впровадження нових бізнес процесів;

- Оцінка існуючих бізнес процесів, оцифровка бізнесу;

- Контроль діяльності компанії;

- Автоматизація процесів;


Комерційний директор, (Навчальна платформа Laba)

Киев, 2019

- Побудова та правильне налаштування роботи відділу продажу;

- Найм персоналу;

- Створення та впровадження інструментів продажу;

- Контроль нормативів, скриптів, управління воронкою продажів.

1С Підприємство 8.2

Конотоп, 2016

Отримала навички роботи в програмі 1С

Дополнительная информация

Водительское удостоверение

Категорія В.

Личные качества

Активна, амбіційна, цілеспрямована, вмію знаходити спільну мову з людьми, вирішувати складні ситуації та самостійно приймати рішення, завжди доводжу справу до кінця, адже результат важливіше ніж процес.

Олена

Операційний директор/операційний менеджер/менеджер проектів

Киев

32 года

Активно ищет работу

полная занятость, проектная работа

Характер работы: удаленная работа, гибридная, в офисе/на месте

Обновлено 1 неделю назад