Работала в 6 компаниях   11 лет 1 месяц

Негосударственные организации / NGO, IT, Медицина и Здравоохранение, Автомобильная промышленность и Автобизнес, Реклама / Маркетинг / PR-услуги

Клієнт менеджер

Retail Association of Ukraine

Негосударственные организации / NGO

1 год 9 месяцев

01.2023 - по настоящее время

  • ведення і підтримка поточної бази клієнтів;
  • запрошення членів та партнерів Асоціації, інших гостей до участі в заходах;
  • прийом та обробка заявок на участь в заходах;
  • консультування клієнтів по телефону чи електронній пошті;
  • робота з первинними бухгалтерськими документами (підготовка договорів, рахунків), ведення діловодства;
  • технічна організація заходів (вебінарів, воркшопів), контроль зони реєстрації на заходах (воркшопах, конференціях, виставці);
  • взаємодія з департаментами Асоціації;
  • пошук партнерів для організації заходів;
  • робота з клієнтами з поточних питань, вирішення спірних ситуацій;
  • виконання інших доручень керівника.

Помічник менеджера проєктів

IQusion IT

IT

3 года 11 месяцев

01.2019 - 12.2022

Помічник менеджера проєктів (січень 2021 - по теп.час):

  • робота з потенційними замовниками: проведення презентацій програмного продукту, консультацій щодо впровадження ПЗ; зустрічі / телефонні дзвінки / листування; оформлення презентацій, підготовка комерційних пропозицій; ведення клієнтської бази в CRM-системі;
  • впровадження програмних продуктів (налаштування ПЗ, навчання Користувачів, надання консультацій щодо користування тощо);
  • розвиток ПЗ: відслідковування змін у законодавстві; дослідження потреб користувачів ПЗ; створення запитів програмісту на покращення програмного продукту; тестування доопрацювань ПЗ;
  • робота з документами - узгодження договорів, актів, підготовка тендерної документації, ін.документів тощо;
  • ведення сторінки у Фейсбук (складання контент плану, написання текстів, підготовка зображень); запуск таргетингової реклами;
  • виконання інших доручень керівника.

МАРКЕТОЛОГ (січень 2019 - грудень 2020):

  • написання релізів/статей для розміщення в друкованих ЗМІ, інтернет-сайтах, підготовка сео-текстів;
  • адміністрування сторінок компанії у Facebook / LinkedIn / сайту; запуск реклами у Facebook;
  • організація участі компанії у виставках, форумах та семінарах; організація вступу до бізнес-асоціацій;
  • організація вебінарів (підготовка матеріалів для реклами, запуск реклами, пошук спікерів, підготовка презентації, адміністрування вебінару);
  • постановка ТЗ дизайнеру на розроблення макетів;
  • замовлення поліграфії, сувенірної продукції тощо;
  • ведення клієнтської бази в CRM-системі;
  • робота з документами;
  • виконання інших доручень керівника.

Копірайтер-рерайтер

фрілансер

Медицина и Здравоохранение

6 месяцев

06.2018 - 12.2018

  • написання текстів для сайту

Маркетолог

Викинг Моторз

Автомобильная промышленность и Автобизнес

2 года 8 месяцев

10.2015 - 06.2018

  • адміністрування корпоративних сайтів: написання текстів, підготовка графічних матеріалів, розміщення; аналіз ефективності джерел трафіку, відслідковування конверсій на сайті;
  • адміністрування корпоративних сторінок в соціальних мережах (написання текстів, підготовка зображень, розміщення), запуск рекламних кампаній у фейсбук;
  • проведення email та sms-розсилок (верстка листа, написання тексту повідомлення);
  • проведення заходів на 50-120 відвідувачів (розроблення концепції заходу та втілення її реальність), пошук і організація участі компанії у тематичних виставках; налагодження партнерських відносин для проведення co-promo заходів,
  • запуск реклами на радіо та розміщення зовнішньої реклами по Україні (узгодження медіапланів, вибір найбільш релевантного часу виходу, написання тексту рекламного повідомлення; узгодження площ для розміщення)
  • забезпечення компанії необхідною маркетинговою продукцією, POSM; постановка ТЗ дизайнеру на розроблення макетів;
  • робота з документами (узгодження договорів, актів, рахунків, тощо); ведення звітної документації відділу маркетингу;
  • участь в розробленні планів маркетингових активностей.

Менеджер з продажу

Нова реклама, ООО

Реклама / Маркетинг / PR-услуги

1 год 5 месяцев

05.2014 - 10.2015

Менеджер з продажу (березень 2015 - жовтень 2015):

  • робота з клієнтами (консультування, підготовка комерційних пропозицій, контроль виконання замовлення, підготовка звітів)

Офіс-менеджер (травень 2014 - березень 2015):

  • робота з документами (оформлення довіреностей, рахунків, відправлення листів, ведення журналу вихідної пошти);
  • прийом та розподіл телефонних дзвінків;
  • проведення е-mail розсилок (підготовка листів для е-mail розсилки (тексту, граф.матеріалів разом із дизайнером), аналіз клієнтської бази);
  • адміністрування корпоративних сайтів (розміщення статей та ін. інформації, оновлення інформації про ціни, акції, знижки на сайті, актуалізація інформації);
  • допомога у підборі персоналу (пошук та перегляд резюме, відбір резюме, запрошення на співбесіду);
  • організація роботи офісу та типографії;
  • виконання інших доручень

Інтерв'юер

ГФК ЮКРЕЙН

Реклама / Маркетинг / PR-услуги

7 месяцев

10.2013 - 05.2014

проведення опитувань (інтерв'ю по телефону) на різні теми, зокрема задоволеність послугами інтернет-провайдерів, телебачення, якість мобільного зв'язку, уподобання та звички радіослухання та ін.

Паралельно з роботою в колл-центрі працювала на позиції секретаря на рецепції (заміняла постійного працівника у разі його відсутності):

  • прийом, розподіл та фільтрація телефонних дзвінків;
  • реєстрація вхідної та вихідної пошти;
  • зустріч клієнтів, респодентів;
  • організація та підтримка роботи офісу;
  • виконання інших завдань.

Ключевая информация

  • маю досвід ведення переговорів, проведення презентацій програмних продуктів, консультування з впровадження програмних продуктів;
  • досвід тестування програмної продукції;
  • умію комунікувати і налагоджувати стосунки з різними людьми, вирішувати конфлікти;
  • добре працюю в режимі багатозадачності, якісно організовую свою роботу (структурую завдання, виставляю пріоритети, дотримуюся дедлайнів), люблю працювати в команді, швидко навчаюсь та адаптуюсь до нового.

Училась в 1 заведении

Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут"

Факультет менеджменту та маркетингу

Київ, 2013

Владеет языками

Английский

средний

Украинский

родной

Курсы, тренинги, сертификаты

Онлайн-курс копірайтингу (від LITOSVITA)

2022

Marketing Intensive by Genesis & STUD-POINT

Київ, 2022

Genesis Open Week

2022

Онлайн-курс редагування (від LITOSVITA)

Київ, 2021

Курс англійської мови

Київ, 2021

пройшла курс англійської мови в Oxford School

Тренінг "Комунікація в переговорах"

Київ, 2021

Targeting Intensive (Школа практичних комунікацій Bazilik)

Київ, 2020

Дополнительная информация

Комп'ютерні навички

  • Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint)
  • графічні редактори (Adobe Photoshop, Adobe Illustrator)
  • CRM (HubSpot, Bitrix24)
  • сервіси для email-розсилок (SendPulse, UniSender)
  • CMS (WordPress, Joomla)
  • основи html, css
  • Google Ads, keywors planner, Google Analytics, Google Trends
  • Jira, HelpDesk
  • СЕД Megapolis.DocNet

Особисті риси

  • уміння працювати в режимі багатозадачності;
  • уміння комунікувати і налагоджувати стосунки з людьми;
  • вміння працювати в команді;
  • аналітичні здібності;
  • структурованість;
  • бажання постійно вдосконалюватися і навчатися.

Наталія

Менеджер проектів

Киев

32 года

полная занятость

Характер работы: гибридная

Обновлено 2 часа назад