Працювала в 6 компаніях 11 років 1 місяць
Недержавні організації / NGO, IT, Медицина та Охорона здоров'я, Автомобільна промисловість та Автобізнес, Реклама та PR-послуги
Клієнт менеджер
Retail Association of Ukraine
Недержавні організації / NGO
1 рік 9 місяців
01.2023 - до теперішнього часу
- ведення і підтримка поточної бази клієнтів;
- запрошення членів та партнерів Асоціації, інших гостей до участі в заходах;
- прийом та обробка заявок на участь в заходах;
- консультування клієнтів по телефону чи електронній пошті;
- робота з первинними бухгалтерськими документами (підготовка договорів, рахунків), ведення діловодства;
- технічна організація заходів (вебінарів, воркшопів), контроль зони реєстрації на заходах (воркшопах, конференціях, виставці);
- взаємодія з департаментами Асоціації;
- пошук партнерів для організації заходів;
- робота з клієнтами з поточних питань, вирішення спірних ситуацій;
- виконання інших доручень керівника.
Помічник менеджера проєктів
IQusion IT
IT
3 роки 11 місяців
01.2019 - 12.2022
Помічник менеджера проєктів (січень 2021 - по теп.час):
- робота з потенційними замовниками: проведення презентацій програмного продукту, консультацій щодо впровадження ПЗ; зустрічі / телефонні дзвінки / листування; оформлення презентацій, підготовка комерційних пропозицій; ведення клієнтської бази в CRM-системі;
- впровадження програмних продуктів (налаштування ПЗ, навчання Користувачів, надання консультацій щодо користування тощо);
- розвиток ПЗ: відслідковування змін у законодавстві; дослідження потреб користувачів ПЗ; створення запитів програмісту на покращення програмного продукту; тестування доопрацювань ПЗ;
- робота з документами - узгодження договорів, актів, підготовка тендерної документації, ін.документів тощо;
- ведення сторінки у Фейсбук (складання контент плану, написання текстів, підготовка зображень); запуск таргетингової реклами;
- виконання інших доручень керівника.
МАРКЕТОЛОГ (січень 2019 - грудень 2020):
- написання релізів/статей для розміщення в друкованих ЗМІ, інтернет-сайтах, підготовка сео-текстів;
- адміністрування сторінок компанії у Facebook / LinkedIn / сайту; запуск реклами у Facebook;
- організація участі компанії у виставках, форумах та семінарах; організація вступу до бізнес-асоціацій;
- організація вебінарів (підготовка матеріалів для реклами, запуск реклами, пошук спікерів, підготовка презентації, адміністрування вебінару);
- постановка ТЗ дизайнеру на розроблення макетів;
- замовлення поліграфії, сувенірної продукції тощо;
- ведення клієнтської бази в CRM-системі;
- робота з документами;
- виконання інших доручень керівника.
Копірайтер-рерайтер
фрілансер
Медицина та Охорона здоров'я
6 місяців
06.2018 - 12.2018
- написання текстів для сайту
Маркетолог
Викинг Моторз
Автомобільна промисловість та Автобізнес
2 роки 8 місяців
10.2015 - 06.2018
- адміністрування корпоративних сайтів: написання текстів, підготовка графічних матеріалів, розміщення; аналіз ефективності джерел трафіку, відслідковування конверсій на сайті;
- адміністрування корпоративних сторінок в соціальних мережах (написання текстів, підготовка зображень, розміщення), запуск рекламних кампаній у фейсбук;
- проведення email та sms-розсилок (верстка листа, написання тексту повідомлення);
- проведення заходів на 50-120 відвідувачів (розроблення концепції заходу та втілення її реальність), пошук і організація участі компанії у тематичних виставках; налагодження партнерських відносин для проведення co-promo заходів,
- запуск реклами на радіо та розміщення зовнішньої реклами по Україні (узгодження медіапланів, вибір найбільш релевантного часу виходу, написання тексту рекламного повідомлення; узгодження площ для розміщення)
- забезпечення компанії необхідною маркетинговою продукцією, POSM; постановка ТЗ дизайнеру на розроблення макетів;
- робота з документами (узгодження договорів, актів, рахунків, тощо); ведення звітної документації відділу маркетингу;
- участь в розробленні планів маркетингових активностей.
Менеджер з продажу
Нова реклама, ООО
Реклама та PR-послуги
1 рік 5 місяців
05.2014 - 10.2015
Менеджер з продажу (березень 2015 - жовтень 2015):
- робота з клієнтами (консультування, підготовка комерційних пропозицій, контроль виконання замовлення, підготовка звітів)
Офіс-менеджер (травень 2014 - березень 2015):
- робота з документами (оформлення довіреностей, рахунків, відправлення листів, ведення журналу вихідної пошти);
- прийом та розподіл телефонних дзвінків;
- проведення е-mail розсилок (підготовка листів для е-mail розсилки (тексту, граф.матеріалів разом із дизайнером), аналіз клієнтської бази);
- адміністрування корпоративних сайтів (розміщення статей та ін. інформації, оновлення інформації про ціни, акції, знижки на сайті, актуалізація інформації);
- допомога у підборі персоналу (пошук та перегляд резюме, відбір резюме, запрошення на співбесіду);
- організація роботи офісу та типографії;
- виконання інших доручень
Інтерв'юер
ГФК ЮКРЕЙН
Реклама та PR-послуги
7 місяців
10.2013 - 05.2014
проведення опитувань (інтерв'ю по телефону) на різні теми, зокрема задоволеність послугами інтернет-провайдерів, телебачення, якість мобільного зв'язку, уподобання та звички радіослухання та ін.
Паралельно з роботою в колл-центрі працювала на позиції секретаря на рецепції (заміняла постійного працівника у разі його відсутності):
- прийом, розподіл та фільтрація телефонних дзвінків;
- реєстрація вхідної та вихідної пошти;
- зустріч клієнтів, респодентів;
- організація та підтримка роботи офісу;
- виконання інших завдань.
Ключова інформація
- маю досвід ведення переговорів, проведення презентацій програмних продуктів, консультування з впровадження програмних продуктів;
- досвід тестування програмної продукції;
- умію комунікувати і налагоджувати стосунки з різними людьми, вирішувати конфлікти;
- добре працюю в режимі багатозадачності, якісно організовую свою роботу (структурую завдання, виставляю пріоритети, дотримуюся дедлайнів), люблю працювати в команді, швидко навчаюсь та адаптуюсь до нового.
Навчалась в 1 закладі
Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут"
Факультет менеджменту та маркетингу
Київ, 2013
Володіє мовами
Англійська
середній
Українська
рідна
Курси, тренінги, сертифікати
Онлайн-курс копірайтингу (від LITOSVITA)
Marketing Intensive by Genesis & STUD-POINT
Genesis Open Week
Онлайн-курс редагування (від LITOSVITA)
Курс англійської мови
пройшла курс англійської мови в Oxford School
Тренінг "Комунікація в переговорах"
Targeting Intensive (Школа практичних комунікацій Bazilik)
Додаткова інформація
Комп'ютерні навички
- Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint)
- графічні редактори (Adobe Photoshop, Adobe Illustrator)
- CRM (HubSpot, Bitrix24)
- сервіси для email-розсилок (SendPulse, UniSender)
- CMS (WordPress, Joomla)
- основи html, css
- Google Ads, keywors planner, Google Analytics, Google Trends
- Jira, HelpDesk
- СЕД Megapolis.DocNet
Особисті риси
- уміння працювати в режимі багатозадачності;
- уміння комунікувати і налагоджувати стосунки з людьми;
- вміння працювати в команді;
- аналітичні здібності;
- структурованість;
- бажання постійно вдосконалюватися і навчатися.
Наталія
Наталія
Менеджер проектів
Київ
повна зайнятість
Характер роботи: гібридна
Оновлено 2 години тому