Работал в 7 компаниях 22 года 8 месяцев
Транспорт и Логистика, Торговля розничная / Retail, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
Директор розвитку складської та транспортної логістики
ТОВ ”ФУДЕКС”
Транспорт и Логистика
3 года 6 месяцев
06.2021 - по настоящее время
Розвиток існуючих та пошук нових напрямів діяльності компанії. Використання стратегії щодо покращення процесів, аналіз ефективності. Формування та управління базою постачальників (укладання договорів, поліпшення умов постачання; контроль цін). Ініціювання, розробка та впровадження заходів щодо оптимізації ланцюга поставок, включаючи оптимізацію витрат. Автоматизація складських процесів, підготовка технічного завдання, запуск та настроювання WMS-системи. Контроль втрат та забезпечення ефективного управління товарними запасами. Управління роботою підпорядкованих підрозділів: планування та організація роботи, своєчасне та якісне виконання всіх поточних завдань, проектів, затверджених планів заходів, розробка та впровадження внутрішніх та зовнішніх нормативних документів. Побудова ефективної команди, навчання та розвиток персоналу. Забезпечення виконання співробітниками компанії затверджених стандартів якості та обслуговування клієнтів. Організація ефективної та безперебійної роботи пов'язана із своєчасною доставкою замовлень у зазначені слоти доставки. Проектування, розробка та впровадження оптимальних логістичних схем та систем.
Досягнення під час роботи: Описав основні торгові та складські процеси, створив посадові інструкції. Розділив процеси та зони відповідальності, налагодив комунікацію між відділами, розробив та впровадив ефективну систему KPI. Проведено запуск та настроювання WMS-системи, реінжиринг існуючих бізнес-процесів, спрямований на покращення показників компанії. Оптимізовано на 30% витрати на логістику. За рахунок автоматизації внутрішніх процесів досягнуто показника обробки понад 80% замовлень відвантаження за три дні.
Виконавчий директор. Операційний директор
ТОВ «БАЛАТОН», Киев
Торговля розничная / Retail
2 года 2 месяца
04.2019 - 06.2021
Участь у запуску та розвитку e-commerce проетка "COOKER", організація операційної діяльності, формування карти взаємодії клієнта та компанії, створення товарної матриці та ціноутворення, проведення маркетингових акцій, створення архітектури та наповнення сайту, участь у розробці мобільного додатка, навчання та управління персоналом, у створенні та впровадження оптимальних логістичних схем та моделей складання та доставки замовлення з викоростанням dark store та cross docking. Організація та запуск схеми доставки з використанням дарк-сторів, пошук приміщень, укладання договорів, бюджетування та проектування робіт, координація підрядників, закупівля обладнання. Участь у формування Бюджету та управління фінансовими показниками (LTV, СРО, СVP). Управління товарним запасом. Організація ефективної та безперебійної роботи пов'язаної із забезпеченням по товару доступності не нижче 95%, якісного складання та доставки замовлень до 30 хвилин. Контроль адміністративно-господарську діяльність. Досягнення під час роботи: Сформована команда, запущена по місту мережу дарксторів (14), упорядкував процеси тим, що скоротили час на складання в 2,5 рази, досягнуто цільової - доставка замовлення за 30 хвилин, зросла конверсія 4%, показник CPO скоротили в 20%, трафік зріс у 2 ,5рази
Регіональний директор
ТОВ «ЭКО».
Торговля розничная / Retail
3 года 4 месяца
12.2015 - 04.2019
Організація повного циклу відкриття торгової точки (пошук приміщення, аналіз цільового трафіку, укладання договору оренди, погодження та контроль кошторисів, взаємодія з підрядниками/постачальниками, забезпечення ТМЦ, запуск магазину). Операційне управління торговими об'єктами, що діють. Оптимізація та зміна формату торгових точок з метою скорочення витрат оренди та запуску в цільових аудиторіях Контроль товарних залишків, мінімізація втрат, автоматизація процесів закупівлі, недопущення стоп-аркушів та критичних випадань. Розробка та використання маркетингових заходів спрямованих на приріст виручки, збільшення середнього чека, кількість чеків. Формування та захист бюджету. Управління фінансовими показниками мережі (виторг, валовий прибуток, рентабельність ТТ). Контролює виконання стандартів обслуговування. Ухвалення кадрових рішень.
Досягнення у період роботи: Оптимізація та скорочення операційних витрат у 2,5 рази. Збільшення показників щодо попереднього року, за виторгом від реалізації на 3.52%, чеки на 2.85%, середній чек на 1.75%, дохід на 5.65%
Операційний директор. Керівник служби доставки
ТОВ "ЗАКАЗУА"
Торговля розничная / Retail
2 года 1 месяц
11.2013 - 12.2015
Організація та контроль усієї операційної діяльності підприємства. Розробка та впровадження методичних та нормативних матеріалів з логістики для конкретних підрозділів, визначення функцій та операцій. Проектування та розробка оптимальних логістичних схем та систем. Координація внутрішніх та зовнішніх зв'язків компанії. Участь у формуванні бюджету на логістику та по Компанії в цілому. Аналіз умовно-постійних, умовно-змінних витрат компанії та логістичних витрат, зокрема. Розробка, узгодження, впровадження та контроль бізнес-процесів Компанії з метою ефективної взаємодії всіх підрозділів відповідно до розроблених та затверджених технологічних схем. Побудова ефективної команди, навчання та розвиток персоналу. Забезпечення виконання співробітниками компанії затверджених стандартів якості та обслуговування клієнтів. Організація ефективної та безперебійної роботи пов'язана із своєчасною доставкою замовлень у зазначені слоти доставки. Проектування, розробка та впровадження оптимальних логістичних схем та систем. Аналіз витрат та координація внутрішніх та зовнішніх логістичних процесів. Управління складською діяльністю, інвентаризація, управління оборотністю.
Досягнення у період роботи: Запущено 2-годинні слоти замовлення. Розроблено та впроваджено систему KPI (кур'єр, збирач, пакувальник) знижено витрати на логістику (LFL) на 20%, збільшено продуктивність складання та доставки замовлень (шт-кг/годину) на 7%, знижено собівартість доставки кур'єром замовлення на 18%. Досягнуто вдвічі збільшення замовлень і як наслідок приріст грошового потоку. Розроблено та впроваджено правила перевезення швидкопсувного товару, напрямок фреш та ультра-фреш, із збереженням необхідного температурного режиму.
Операційний директор
ЧАО«Ікс 5 Рітейл Груп Україна»
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
2 года 6 месяцев
05.2011 - 11.2013
Операційне управління виробничими підрозділами, логістика, продаж.Формування команди, здатної ефективно управляти усіма процесами.Контроль за якістю роботи структурних підрозділів компанії.Довгострокове та короткострокове бюджетування доходів та витрат супермаркетів. Планування обсягів продажу магазинів мережі.Розробка, впровадження нових систем підвищення ефективності роботи підприємства.Впровадження стандартів дбайливого виробництва у всіх службах операційного департаменту.Контроль за виконанням фінансових та економічних показників діяльності, витрачанням фінансових коштів.Аналіз ефективності роботи магазинів. Розробка заходів щодо збільшення продажів, скорочення витрат та втрат.Участь у формуванні асортименту, здійснення ціноутворення, в т.ч. знижки та розпродажі розробці асортиментної та цінової політики.Участь у розробці та реалізації маркетингових програм, акційних та рекламних заходів.Досягнення у період роботи:Усередині підрозділів успішно проведено та запущено систему полівалентності співробітників, скоротили ФОП на 8,5%.Впроваджено нову систему мотивації, продуктивність зросла на 3,5% (шт-кг/годину), знижено втрати до 2,5%.
Регіональний директор.Керівник розподільчого центру
ТОВ «АЛЬЯНС МАРКЕТ».
Торговля розничная / Retail
3 года 1 месяц
03.2008 - 04.2011
Організація та контроль виконання операційних стандартів роботи торгових точок. Контроль втрат. Аналіз та надання пропозицій щодо покращення ефективності торгових процесів. Формування та управління базою постачальників (укладення договорів, умов постачання, цін) Ініціювання та впровадження заходів щодо оптимізації ланцюга поставок, включаючи оптимізацію витрат за складом РЦ. Нормування процесів, робочого дня, управління ФОП, мотивація персоналу. Формування та контроль за виконанням бюджету операційного департаменту. Впровадження та оформлення документів, що регламентують діяльність персоналу в структурних одиницях, що входять до операційного департаменту. Забезпечення організації роботи у суворій відповідності до вимог Документу Системи Управління.
Досягнення у період роботи: Оптимізація витрат на складську та транспортну логістику на 2,5 рази. На підставі АВС-аналізу розроблено та впроваджено обов'язковий асортимент для торгових точок, збільшення виручки на 7,8%. Автоматизація та стандартизація процесів на складі РЦ - досягнення оборотності товрних залишків 48 днів, доступність 95%. Проведено аналіз ефективних торгових площ, впроваджено асортиментні матриці та систему планограм для кожного маркету. На торгових об'єктах запроваджено систему автозамовлення, доступності не нижче 95%.
Директор філії
ПІІ "БІЛЛА-Украіна"
Торговля розничная / Retail
5 лет 10 месяцев
05.2002 - 03.2008
Управління поточною діяльністю філії, спрямованої на доведення товарів до споживачів із найменшими витратами. Організація, планування та координація діяльності філій з урахуванням стандартів та вимог щодо компанії в цілому. Аналіз діяльності філій виходячи з програми якості, розробка та запровадження заходів спрямованих підвищення якості обслуговування покупців. Оформлення, отримання ліцензій, відповідних дозволів та інших документів, що регламентують діяльність філії. Забезпечення контролю за раціональним використанням матеріальних цінностей та трудових ресурсів. Аналіз продажів. Забезпечення ефективної взаємодії всіх підрозділів, пов'язаних із отриманням та реалізацією товарів, обслуговування покупців.
Досягнення у період роботи: Стабілізована робота філій, як наслідок покращилися результати інвентаризації ТМЦ, підвищився рівень сервісу, продаж за період зріс на 28%, чеки на 15% Досягнуто виконання цільового показника з втрат, трохи більше 1,5%. Підібрано та створено команду запуску та відкриття нових філій. На базі філії було сформовано центр підготовки та навчання персоналу.
Ключевая информация
Головним моїм ключовим навичкою ТОП-менеджера вважаю те, що я можу працювати в Світі, що швидко змінюється. Маю ефективну адаптивність, в найкоротший термін пристосовуюся сам і мобільно налаштовую всі внутрішні бізнес процеси під зовнішні вимоги. Мій всебічний досвід та розвинена інтуїція дозволяють мені оперативно приймати швидкі рішення та брати на себе повну відповідальність за кінцевий результат. Я використовую варіативність мислення, щоб завжди мати кілька сценаріїв з розвитком ситуацій і бути готовим до швидкої зміни курсу. Маю високий рівень самоорганізації та відповідальності. Вважаю, що важливо бути професіоналом своєї справи, тому постійно розвиваюся і розвиваю своїх співробітників. Маю успішний досвід організціі операціной роботи в рітейлах, участь в запуску e-commerce проектах (Zakaz.ua, Cooker, FOODEX24).
Учился в 1 заведении
Київський Гуманітарний Інститут
Практична психологія. Практикуючий психолог
Київ, 2003
Владеет языками
Английский
средний
Польский
средний
Русский
свободно
Украинский
свободно
Дополнительная информация
Компьютерные навыки
Впевнений користувач ОС Windows 10, XP, Linux та E-mail (Outlook Express, MS Explorer, Opera, Mozilla, Firefox), текстові та графічні редактори (Word, Power, Point, Paint, Excel, Photoshop).Досвід роботи CRM Bitrix 24, у BPMN-системі опису для моделювання бізнес-процесів. Вільне володіння ПЗ 1С8.3 торгівля+склад WMS, Business Solutions Navision. Впевнені користувач оргтехніки (факс, МФУ, міні-АТС), впевнений користувач WMS
Водительское удостоверение
В, С
Особисті якості
ПРО СЕБЕ.
Маю багатий досвід в організації операційної діяльності, логістики, продажах. Останні роки брав участь у реалізації успішних e-commerce проектів. Високий рівень самоорганізації та відповідальності. Системний підхід до роботи. Завжди оорієнтований на результат, ініціативний, комунікабельний. Легко входжу в курс справи. Маю яскраво виражені, розвинені аналітичні, організаторські та лідерські здібності. Здатний приймати відповідальні рішення. Маю великий досвід щодо підбору персоналу, створення команди професіоналів, однодумців та роботи в команді. Маю високу працездатність, енергійний і пунктуальний. Вмію ефективно працювати в екстремальних та стресових умовах. Маю великий досвід роботи в умовах фінансових та інших криз. Здатний до нестандартних рішень, творчо підходжу до розв'язуваних завдань.
Маю бездоганну ділову репутацію.
Дякую за зворотній зв'язок.
Віталій
Віталій
Операційний директор
Киев
Готов переехать: Черкассы
Активно ищет работу
полная занятость
Обновлено 1 неделю назад