Работала в 7 компаниях 19 лет 7 месяцев
Торговля розничная / Retail, Страхование, Красота / Фитнес / Спорт
Адміністратор
Міда, Взуттєвий магазин
Торговля розничная / Retail
5 месяцев
02.2024 - 07.2024
Впевнений користувач ПК та офісних програм;
Навички управління людьми; Організаторські здібності;
Управління товарними запасами і асортиментом;
Навички складання графіків роботи співробітників торгового залу;
Досвід ведення касових, прибутково-видаткових документів;
Уміння мотивувати персонал;
Навички роботи з постачальниками, торговими представниками;
Уміння вирішувати конфліктні ситуації;
Навички спілкування з клієнтами;
Навички роботи в програмі 1С.
Особисті і ділові якості:
відповідальність;
висока працездатність;
комунікабельність;
стресостійкість;
енергійність;
не конфліктність;
організованість;
самостійність;
організаторські здібності;
здатність швидко навчатися;
уважність;
ініціативність;
чесність;
вміння працювати на результат,
вміння працювати в команді та індивідуально,
пунктуальність.
Продавець одягу
Success
Торговля розничная / Retail
1 год
02.2023 - 02.2024
Прийом товару та розміщення його на складі магазину;
Контроль наявності повного асортиментного ряду товара в торговому залі магазину; Проведення інвентаризації,переобліку;
Оформлення торгового зала і вітрини згідно концепції та стилю бренду;
Консультації покупців ,підбір товару,стилізація образу згідно запиту ;
Оформлення покупки на касі , розрахунок з покупцями , ведення касової документації ;робота в програмі «1С»;з касою ПРРО.
Інформування постійних покупців про спеціальні пропозиції і акції
магазину;
Забезпечення порядку в торговому залі;
Поповнення товарних запасів та відстеження наявності асортиментного ряду.
Начальник відділу
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЄВРОПЕЙСЬКА СТРАХОВА ГРУПА»
Страхование
1 год 7 месяцев
10.2021 - 05.2023
Координація застрахованих осіб при настанні страхового випадку.
Контроль здійснення страхового відшкодування.
Продавец консультант
Success
Торговля розничная / Retail
1 год 4 месяца
02.2020 - 06.2021
Вирішення конфліктних ситуацій;
Прийом товару та його розміщення на складі;
Контроль наявності повного ассортиментного ряду товару у торговельному залі магазину;
Проведення инвентаризаций та перобліку;
Дизайнерське оформлення торговельного залу та вітрин;
Консультації покупців,підбір товару;
Оформлення покупки на касі,розрахунок з покупцями , ведення касової документації ;
Інформування постійних покупців про спеціальні пропозиції та акції
магазину;
Забезпечення порядку в торговому залі.
Робота в програмі IBS
Робота із замовленнями інтернет магазину,оформлення ТТН,пакування та відправлення товару.
Адміністратор
Салон краси
Красота / Фитнес / Спорт
2 года 9 месяцев
04.2017 - 01.2020
Консультації клієнтів по послугам салону;
Продаж косметики;
Закупівля витратних матеріалів,контроль наведення порядку в салоні ; Робота з касовим апаратом;
Робота із соціальними мережами з просування послуг салону;
Складання розкладу роботи майстрів салону.
Продавец-консультант,кассир
Торговый дом «Лавис», Киев (Женская одежда)
Торговля розничная / Retail
1 год 1 месяц
05.2016 - 06.2017
- робота з покупцями,консультація і допомога у створенні образу;
- робота з касовим апаратом.
Робота в програмі 1С.
Своїм досягненням вважаю формування довгострокових відносин з покупцями та збільшення середнього чеку на 15% за рахунок вміння чути і розуміти бажання покупців.
Отримала дуже цікавий досвід участі у створенні однієї з колекцій магазину,починаючи з підбору тканини і до розробки моделей.
Департамент медицинского страхования,специалист
СК «Универсальная», (Страхование)
Страхование
11 лет 7 месяцев
10.2004 - 05.2016
Виїзд на місце події для проведення огляду об?єкта страхування та зменшення збитків;
Розгляд і аналіз заяв та документів про настання страхової події;
Участь в разробці та покращенні страхових продуктів і стандартних
договорів страхування з ціллю зменшення страхових ризиків і оптимізації процесу врегулювання збитків;
Підготовка і надання відповідей на письмові звернення застрахованих осіб, застрахованих и третьої особи,стосовно процедури і порядку врегулювання збитків;
Подача запитів у відповідні установи стосовно причин настання страхового випадку;
Ведення звітності про виконану роботу;
Робота в страховій компанії навчила мене стресостійкості,вмінню врегулювати конфлікти та ведення документообігу в суворо встановленому порядку.
Училась в 1 заведении
ДонНУ
обліково-фінансовий
Донецьк, 2004
Владеет языками
Русский
свободно
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Украинский
свободно
Поліна
Поліна
Адміністратор
Киев
Активно ищет работу
полная занятость, неполная занятость
Характер работы: сезонная / временная работа
Обновлено 1 час назад