Работал в 3 компаниях   5 лет 10 месяцев

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Банки

Менеджер з продажу

ТОВ НоуНейм

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

8 месяцев

10.2023 - по настоящее время

Наразі працюю менеджером з дистанційних/холодних продажів
Маю успіх залучення нових клієнтів (лідогенерація), залучення на обслуговування та співпрацю з продуктом компанії, підтримкою довготривалих робочих відносин та вирішення негативних робочий кейсів (з метою недопущення розірвання ділових відносин з діючими та новими контрагентами)
Займаюсь формуванням рахунків, контролем дебіторської заборгованості, розвитком пізнавальності компанії та формуванні додаткової довіри до бренду. Формую та реалізую пропозиції покращення поточних процесів фірми

Менеджер з обслуговування корпоративних клієнтів

ПриватБанк

Банки

1 год 2 месяца

07.2022 - 09.2023

Працюючи в АТ КБ "ПриватБанк" займався банківським обслуговуванням внутрішніх клієнтів та залученням нових (зовнішніх ФОП та ТОВ)

Стосовно внутрішніх клієнів. Постійно підтримував контакт з пулом клієнтів для розуміння справ бізнесу, виявлення потреб, формування шляху їх задоволення або для звичайного інформування стосовно нових Банківських пропозицій для бізнесу (формування підстав подальшої співпраці)Як правило, вище перераховане здійснювалось шляхом "холодних" телефонних контактів або через очну зустріч у відділенні Банку.Основні продукти для продажу: рахунок гривневий/валютний (як основний обо додатковий), еквайринг (ПОС термінал) з можливістью підключення ПРРО, зарплатний проект, кредитування.Зрозуміло, що заначені послуги вимагали постійного контакту з особами приймаючими рішення (безпосередньо з ФОПом, директором ТОВ або бухгалтером), вирішуючи технічі аспекти та потребували постійного додаткового супроводу.

Стосовно зовнішніх клієнів. Операційно згідно посади мав працювати лише з юридичними особами мікробізнесу але в робочому процесі вдавалось залучати клієнтів малого бізнесу.Здійснювалось шляхом телефонних продажей з подальшим проведенням очної зустрічі на бізнес території клієнта. При продажі порівнював та презентував послуги Банку з метою підтримки або вдосконалення діяльності клієнта.Основними нахилами були: кредитні програми (обігові кошти або придбання транспорту, спецтехніки), зарплатні проекти.Всі перераховані послуги повязані з безпосереднім запитом клієнтських документів, формуванням документів на відкриття рахунку, актуалізацію даних, підготовкою крдитних документів і тп.

Досягенням можу назвати здатність підтримувати сталий приріст клієнтів, включно з клієнтами малого бізнесу або групи ТОВ, формування довірливих відносин, що позитивно впливало на репутацію та доходи Банку.

Специалист I категории по кредитному администрированию

Sense Bank

Банки

3 года 10 месяцев

09.2018 - 07.2022

Посадові обов'язки складались з двох основних частин:

1) Робота з заставною нерухомістю- обробка вхідних запитів від відділень банку стосовно підготовки документів на зняття обтяжень із заставної нерухомості по закритим кредитам;- збір та аналіз інформації з іпотечних договорів, витягів з державного реєстру, інших документів для підготовки листів для нотаріусів з попередньою комунікацією з іншими відділами банку;- пошук та видача правоустановчих документів клієнтам банку;- робота з проблемними клієнтами/кейсами та успішне вирішення нестандартних ситуацій (помилки при реєстрації іпотеки та накладення записів у державних реєстрах);- інша операційна діяльність пов'язана з зняттям обтяження та забезпечення даного процесу.

2) Адміністрування торгових точок та партнерів- заведення торгових точок у систему банку;- видача прав доступу співробітникам ТТ;- супорт заведених угод та співробітників торгових точок;- перевірка та заведення договорів на співробітництво.

Ключевая информация

На сьогодні, шукаю роботу в інших сферах (через ФОП або договір про трудові відносини чи договір підряду). Прагну до цікавого функціоналу.
Зважаючи можливі блекаути було б класно працювати відносно недалеко від дому або за гібридним/дистанційним графіком (Оболонський, Подільський, Святошинський-частково, райони)Комунікабельний, легко навчаюсь. Відповідальний.
Вмію ставити завдання та досягати високого результату. Маю досвід дистанційної роботи (проблем із робочою дисципліною немає; успішно розподіляю робочі пріоритети та виконую завдання). Звик працювати з великою кількістю інформації, вирішувати кілька завдань паралельно.
Буду вдячний за можливість ознайомитись з пропозиціями у вайбер/телеграм!

Учился в 1 заведении

Київський університет імені Бориса Грінченка

факультет права и международных отношений, специальность: право

Київ, 2020

Константин

Бренд менеджер

Киев

Оболонский район, Подольский район, Святошинский район

25 000 грн.

27 лет

Активно ищет работу

полная занятость, неполная занятость, проектная работа

Характер работы: удаленная работа, гибридная, в офисе/на месте

Обновлено 2 дня назад