Работала в 6 компаниях 13 лет 9 месяцев
Другое, Строительство, Консалтинг / Аудит, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Охрана и Безопасность
Рекрутер віддалено
Фрилансер
Другое
2 года 7 месяцев
04.2022 - по настоящее время
Опит роботи:
- Відповідальність за повний цикл найму, включаючи складання вимог до вакансії, пошук, інтерв'ювання та оцінку кандидатів.
- Підтримка та розвиток стратегії залучення талантів, збільшення кількості кандидатів у базі даних потреб у персоналі та розробці професійних критеріїв для найму.
- Забезпечення компанії кваліфікованими кадрами у встановлений термін.
- Взаємодія з внутрішніми замовниками для виявлення потреб у персоналі та надання рекомендацій щодо найму.
Навички:
- Пошук та підбір персоналу.
- Складання вакансій та описів посад.
- Оцінка кандидатів та проведення співбесід.
- Мережева взаємодія та залучення кандидатів.
- Управління базою даних кандидатів.
- Навички переговорів та переконання.
SMM-менеджер віддалено
Фрилансер
Другое
2 года 8 месяцев
06.2019 - 02.2022
Основні обов'язки SMM-менеджера:
1. Управління і просування бренду в соціальних медіа (Facebook, Instagram, Pinterest та т.і.)
2. Розробка стратегії використання соціальних медіа для досягнення маркетингових та комунікаційних цілей компанії. Визначення мети, цільової аудиторії, підбір соціальних платформ.
3. Створення, редагування і публікація цікавого та релевантного контенту на соціальних медіа-платформах, написання текстів, створення графічних матеріалів, відеороликів, живих трансляцій.
4. Відповідь на запитання, коментарі, повідомлення від користувачів соціальних медіа. Взаємодія з аудиторією, підтримка позитивного іміджу компанії, вирішення проблем, відповідно до політики та цілей організації.
Генеральний директор
ТОВ "Техвіта"
Строительство
3 года 8 месяцев
09.2015 - 05.2019
Набір та управління персоналом.
HR-менеджер. Контроль та управління кадровим діловодством.
Управління охороною праці.
Відкриття, розвиток підприємств та розширення видів діяльності.
Фінансовий аналіз, планування бухгалтерського і податкового обліку, управління консалтинговою бухгалтерією.
Юридичний супровід у складанні контрактів, актів та інвойсів зовнішньоекономічної діяльності.
Контроль і управління грошовими коштами на розрахункових рахунках підприємства.
Моніторинг курсових різниць та здійснення банківських валютно-обмінних операцій зовнішньоекономічної діяльності.
Успішне проходження перевірок різних державних структур.
Бухгалтер
Консалтингова бухгалтерія
Консалтинг / Аудит
9 месяцев
12.2013 - 09.2014
Ведення бухгалтерського обліку та первинної документації в програмах 1С 7.7 і 1С 8.2, для приватних підприємців і юридичних осіб різних форм оподаткування і видів діяльності. Оплата через інтернет-банкінг різних клієнт-банків. Робота в програмі M.E.Dок як ліцензійному, так і в демо-версії. Кадрова справа. Формування податкової звітності.
Бухгалтер
ТОВ "Електромаркет Таврії"
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
7 месяцев
03.2013 - 10.2013
Контроль і формування документообігу по підрозділу.
Введення обліку по торговим представникам.
Дебіторська заборгованість і взаєморозрахунки з контрагентами.
Кадрове управління , взаєморозрахунки з підзвітними особами. Транспортна логістика.
Контроль витрат по гсм.
Формування маршрутів і gps - контроль в програмі "Глобус" , з рознесенням за координатами в 1с , облік подорожніх листів і розрахунок амортизації.
Головний бухглтер
ТОВ "Вулкан-Н", Миколаїв
Охрана и Безопасность
2 года 11 месяцев
03.2010 - 02.2013
Повне ведення бухгалтерського і податкового обліку у програмі 1С Бухгалтерія-8.2 - єдиний податок на прибуток (4 група), і статистичної звітності в програмі MEDOC (щомісячної, квартальної, річної).
Контроль, аналитика та планування фінансового розвитку.
Здійснення платежів у клієнт-банкингу.
HR-менеджер.
Подача звітності, проходження перевірок державних структур. Переорганізація видів діяльності.
Ключевая информация
Висока організованість та здатність до керування багатьма завданнями одночасно.
Аналітичний склад розуму, стресостійкість.
Відмінні комунікаційні та міжособисті навички для співпраці з різними командами та керівництвом.
Досвід у роботі зі звітністю та фінансовими документами, Рекрутинг, робота у сфері нерухомості, SMM.
Впевнене володіння пакетом MS Office (Word, Excel) та іншими відповідними програмами.
Високі стандарти етичної та професійної поведінки.
Училась в 2 заведениях
Миколаївський Політехнічний Технікум
Бухгалтерський облік
Миколаїв, 2001
Миколаївський Політехнічний Технікум
Технік-електрик
Миколаїв, 1997
Владеет языками
Английский
средний
Польский
базовый
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Русский
родной
Украинский
родной
Дополнительная информация
Водійське посвідчення
Категорії В
Анастасія Валеріївна
Анастасія Валеріївна
HR-менеджер, Рекрутер, Адміністратор, Асистент керівника
Николаев
Готов переехать: Хмельницкий
Активно ищет работу
полная занятость, неполная занятость
Характер работы: удаленная работа, гибридная
Обновлено 2 недели назад