Працювала в 6 компаніях   13 років 10 місяців

Інше, Будівництво, Консалтинг / Аудит, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Охорона та Безпека

Рекрутер віддалено

Фрилансер

Інше

2 роки 8 місяців

04.2022 - до теперішнього часу

Опит роботи:
- Відповідальність за повний цикл найму, включаючи складання вимог до вакансії, пошук, інтерв'ювання та оцінку кандидатів.
- Підтримка та розвиток стратегії залучення талантів, збільшення кількості кандидатів у базі даних потреб у персоналі та розробці професійних критеріїв для найму.
- Забезпечення компанії кваліфікованими кадрами у встановлений термін.
- Взаємодія з внутрішніми замовниками для виявлення потреб у персоналі та надання рекомендацій щодо найму.


Навички:
- Пошук та підбір персоналу.
- Складання вакансій та описів посад.
- Оцінка кандидатів та проведення співбесід.
- Мережева взаємодія та залучення кандидатів.
- Управління базою даних кандидатів.
- Навички переговорів та переконання.

SMM-менеджер віддалено

Фрилансер

Інше

2 роки 8 місяців

06.2019 - 02.2022

Основні обов'язки SMM-менеджера:
1. Управління і просування бренду в соціальних медіа (Facebook, Instagram, Pinterest та т.і.)
2. Розробка стратегії використання соціальних медіа для досягнення маркетингових та комунікаційних цілей компанії. Визначення мети, цільової аудиторії, підбір соціальних платформ.
3. Створення, редагування і публікація цікавого та релевантного контенту на соціальних медіа-платформах, написання текстів, створення графічних матеріалів, відеороликів, живих трансляцій.
4. Відповідь на запитання, коментарі, повідомлення від користувачів соціальних медіа. Взаємодія з аудиторією, підтримка позитивного іміджу компанії, вирішення проблем, відповідно до політики та цілей організації.

Генеральний директор

ТОВ "Техвіта"

Будівництво

3 роки 8 місяців

09.2015 - 05.2019

Набір та управління персоналом.
HR-менеджер. Контроль та управління кадровим діловодством.
Управління охороною праці.
Відкриття, розвиток підприємств та розширення видів діяльності.
Фінансовий аналіз, планування бухгалтерського і податкового обліку, управління консалтинговою бухгалтерією.
Юридичний супровід у складанні контрактів, актів та інвойсів зовнішньоекономічної діяльності.
Контроль і управління грошовими коштами на розрахункових рахунках підприємства.
Моніторинг курсових різниць та здійснення банківських валютно-обмінних операцій зовнішньоекономічної діяльності.
Успішне проходження перевірок різних державних структур.

Бухгалтер

Консалтингова бухгалтерія

Консалтинг / Аудит

9 місяців

12.2013 - 09.2014

Ведення бухгалтерського обліку та первинної документації в програмах 1С 7.7 і 1С 8.2, для приватних підприємців і юридичних осіб різних форм оподаткування і видів діяльності. Оплата через інтернет-банкінг різних клієнт-банків. Робота в програмі M.E.Dок як ліцензійному, так і в демо-версії. Кадрова справа. Формування податкової звітності.

Бухгалтер

ТОВ "Електромаркет Таврії"

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

7 місяців

03.2013 - 10.2013

Контроль і формування документообігу по підрозділу.
Введення обліку по торговим представникам.
Дебіторська заборгованість і взаєморозрахунки з контрагентами.
Кадрове управління , взаєморозрахунки з підзвітними особами. Транспортна логістика.
Контроль витрат по гсм.
Формування маршрутів і gps - контроль в програмі "Глобус" , з рознесенням за координатами в 1с , облік подорожніх листів і розрахунок амортизації.

Головний бухглтер

ТОВ "Вулкан-Н", Миколаїв

Охорона та Безпека

2 роки 11 місяців

03.2010 - 02.2013

Повне ведення бухгалтерського і податкового обліку у програмі 1С Бухгалтерія-8.2 - єдиний податок на прибуток (4 група), і статистичної звітності в програмі MEDOC (щомісячної, квартальної, річної).
Контроль, аналитика та планування фінансового розвитку.
Здійснення платежів у клієнт-банкингу.
HR-менеджер.
Подача звітності, проходження перевірок державних структур. Переорганізація видів діяльності.

Ключова інформація

Висока організованість та здатність до керування багатьма завданнями одночасно.
Аналітичний склад розуму, стресостійкість.
Відмінні комунікаційні та міжособисті навички для співпраці з різними командами та керівництвом.
Досвід у роботі зі звітністю та фінансовими документами, Рекрутинг, робота у сфері нерухомості, SMM.
Впевнене володіння пакетом MS Office (Word, Excel) та іншими відповідними програмами.
Високі стандарти етичної та професійної поведінки.

Навчалась в 2 закладах

Миколаївський Політехнічний Технікум

Бухгалтерський облік

Миколаїв, 2001

Миколаївський Політехнічний Технікум

Технік-електрик

Миколаїв, 1997

Володіє мовами

Англійська

середній

Польська

базовий

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Російська

рідна

Українська

рідна

Додаткова інформація

Водійське посвідчення

Категорії В

Анастасія Валеріївна

HR-менеджер, Рекрутер, Адміністратор, Асистент керівника

Миколаїв

Готовий переїхати: Хмельницький

18 000 грн.

36 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, гібридна

Оновлено 2 тижні тому