Работал в 6 компаниях 19 лет 5 месяцев
Автомобильная промышленность и Автобизнес, FMCG
Комерційний директор
ТОВ «Автозапчастина ІФ» (ТМ «LSA», «Elegant», «Milex», «Smartex», «Alca», «Jestic», «Hepu» і ін.).
Автомобильная промышленность и Автобизнес
1 год 2 месяца
04.2023 - 06.2024
Обов'язки:Розробка і запровадження стандартів продажів і системи звітності по всій структурі продажів;Розробка і реалізація територіальної політики, розширення і зменшення території обслуговування, каналів збуту, розвиток і систематизація інтернет-продажів, реєстрація на платформі E-Tender;Участь у розробці і затвердженні специфікацій і умов співпраці з мережами;Планування і контроль виконання об’ємів продажів, показників дистрибуції в усіх каналах збуту;Управління дебіторською заборгованістю, контроль відвантажень дебіторам;Управління маржинальністю в усіх канал збуту;Розробка, прорахунок і затвердження трейд-маркетингових активностей в усіх каналах збуту, а також контроль їх результативності і ефективності;Контроль виконання домовленостей з партнерами в питаннях розвитку продажів (виконання цілей по обємам продажів в розрізі ТМ);Контроль нарахування заробітної плати підлеглому персоналу;Бюджетування затрат на рік (ФОП, забеспечення продажів і ін.);Забезпечення і контроль виконання стандартів роботи підлеглими працівниками (редагування і впровадження посадових інструкцій). Результати роботи і досягнення: Розроблені і впроваджені система планування і звітності відділу продажів, щотижневих нарад відділу продажів, система мотивації по каналам збуту, система планування і контролю трейд-маркетингових активностей в усіх каналах збуту, система контроля дебіторської заборгованості, надання товарних кредитів, знижок і ін.;Здійснений АBC-аналіз продажів, розроблена дилерська угода з вимогами до діючих і потенційних партнерів, а також до асортименту на їх складі; здійснена категорізація клієнтів згідно каналу збуту і обємів продажів;Реалізовані проекти річної мотивації дилерів за досягненння показників дистрибуції і планових обємів продажів(приріст 19,4 %);Проаналізована, затверджена і підписана нова специфікація для клієнта Епіцентр, з урахуанням нових економічних реалій(курс валют, собівартість, наявність на складі, маржинальність і ін.);Оновлені і підписані посадові інструкції для підлеглого персоналу, система мотивації, на третину оновлена команда продажів;Впроваджена система щоденного контролю за дзвінками працівників Binotel згідно вимог компанії по кількості і якості дзвінків;Впроваджене щомісячне планування в розрізі обємів продажів, каналу збуту, клієнтів, показників дистрибуції, а також якісний аналіз дефіцитів і їх вплив на виконання місячного плану продажів (зменшення з 14 % до 4,5 %); Впроваджене щомісячне планування і аналіз результатів трейд-маркетингу в розрізі торгових марок, СКЮ, знижок, маржинальності, а також планових показників продажів з щотижневою аналітикою і коригуванням при необхідності;Ріст кількісної дистрибуції за 9 місяців 2023 року до 9 місяців 2022 на 22,1 %, в першому півріччі 2024 року до першого півріччя 2023 – плюс 9,7 %;Ріст якісної дистрибуції (к-ть СКЮ) за 9 місяців 2023 року на 7,3 %, в першому півріччі 2024 – на 2,2 %;Ріст обєму продажів в 2023 році до 2022 – 27,4 %, виконання бюджетного плану продажів в 2024 році: 1 квартал – 85 %, 2 квартал – 77 %;За рахунок трейд-активностей, «розпродажів» і постановки цілей торговій команді зменшена к-ть і залишки «неліквідних» позицій на складі компанії;Здійснено(спільно з ГД) щомісячне планування продажів на 2024 рік в розрізі СКЮ/менеджерів/клієнтів, а також бюджетів в усіх каналах збуту.
Комерційний директор
ТОВ СП «СОЛОМІЯ» (ТМ «ASKOLD», «Batik», «Домашній», «Небесна Пагода», «SoloMia», «EGOISTE», «TODAY», «BUSHIDO», «MЕRRILD»).
FMCG
3 года 6 месяцев
03.2018 - 09.2021
Обов'язки:Формування цінової політики і політики знижок (торгівельних умов (ТУ)) по власним торгівельним маркам (ВТМ) і залученим продуктам;Розробка системи критеріїв оцінки ефективності продажів в усіх каналах збуту (об’єми, дистрибуція, маржа, дебіторська заборгованість і ін.); Розробка і запровадження стандартів продажів і системи звітності по всій структурі продажів;Розробка і реалізація територіальної політики, розширення і зменшення території обслуговування, каналів збуту;Участь в розробці асортиментної політики і цінового позиціонування ВТМ (спільно з маркетинг-директором);Формування і реалізація стратегії розвитку каналу ключових клієнтів (КК): підписання контракту, асортимент, цінове позиціонування, ввід нових ВТМ, трейд-маркетинг і ін. (спільно з маркетинг-директором);Планування і контроль виконання об’ємів продажів ВТМ в усіх каналах збуту в Україні плюс експорт і private label;Планування, затвердження і контроль регіональних бюджетів розвитку продажів, бюджетів розвитку КК;Управління дебіторською заборгованістю, контроль відвантажень дебіторам;Затвердження трейд-маркетингових активностей в усіх каналах збуту і контроль їх результативності;Участь в перемовинах національного рівня з КК, дистрибуторами, постачальниками, партнерами;Аналіз динаміки цін, частки ринку, показників дистрибуції, об’ємів продажів продукції конкуруючих з ВТМ торгових марок (AC Nielsen, Пріоритет і ін.);Контроль і регулювання цінової політики в каналах збуту по ВТМ;Контроль виконання домовленостей з партнерами в питаннях розвитку продажів (виконання цілей по ТУ і домовленостей з КК);Контроль нарахування заробітної плати підлеглому персоналу;Бюджетування затрат на рік, операційний контроль затрат по бюджету продажів (ФОП, маркетингові затрати, забеспечення продажів і ін.);
Результати роботи і досягнення: Розроблені і впроваджені торгівельні умови для управління партнерами і територіями, система планування і звітності відділу продажів, система мотивації по каналам збуту, система планування і контролю трейд-маркетингових активностей в усіх каналах збуту, система контроля дебіторської заборгованості і ін.;Узяті під контроль регіональні бюджети для розвитку продажів – оптимізація використання бюджетів до 50 % в місяць;Розроблені і впроваджені ТОП-и для продажів в усіх каналах збуту згідно категоризації торгівельних точок;Розроблена і реалізована нова структура відділу продажів в усіх каналах збуту згідно стратегії розвитку компанії; на 85 % оновлена команда продажів; створена команда управління продажами;Введені (змінені) дистрибутори в усіх регіонах України плюс експорт;Розроблений і затверджений прайс-лист по каналам збуту: Україна і експортний прайс з систематичним аналізом и корекцією;Розроблений і реалізований проєкт кавового напрямку з залученими торговими марками (контракт, асортимент, прайс, торгівельні умови, система мотивації персоналу, цілі по об’ємам і дистрибуції, трейд-маркетинг);Ріст кількісної дистрибуції по власним торгівельним маркам (ВТМ) в 2018 році до 2017 на 12 %, в 2019 році – плюс 19 %, в 2020 році – плюс 3 %;Ріст якісної дистрибуції по ВТМ (сер. відвантажене СКЮ) в 2019 році на 5 %, в 2020 – на 2 %;Зупинене падіння об’ємів продажів в грн. по ВТМ з 49 % в першому півріччі 2018 до 2017 року, до 12 % в другому півріччі, ріст в 2019 році на 2 % до 2018, в 2020 році – на 2,5 %;Виконання плану продажів в грн. в усіх каналах збуту за 9 місяців 2021 року – 89 %, ріст частки ринку в грн. по ВТМ по даним AC Nielsen – плюс 0,5 пункта (хвилі AM-JJ 2021);Зменшення організаційних витрат відділу продажів в середньому на 29 % в місяць;Закритий в 2019 році логістичний центр в Вінниці – економія близько 840 000 грн. в рік;Повернено в компанію близько 1 000 000 грн. «старих» боргів, регіональних бюджетів і продукції, здійснена виплата боргів по бюджетам розвитку партнерам;Зменшення протермінованої дебіторскої заборгованості в усіх каналах збуту з 62 % до 12 % в місяць;
Національний менеджер з продажів Україна – Молдова
ТОВ «Компанія Май Україна» ( ТМ «Майский», «Лісма», «Curtis», «Richard»).
FMCG
8 лет 2 месяца
05.2009 - 07.2017
Обов’язки:Участь в річному бізнес-плануванні, а також в розробці стратегії і плану розвитку підприємства і торгівельних марок (аналіз ринку, конкурентів, розробка торгівельних умов, системи мотивації і ін.);Планування продажів, контроль виконання місячних, квартальних, річних планів закупок, продажів, показників дистрибуції на ввіреній території;Планування і контроль виконання планів по кількісній і якісній дистрибуції, забезпечення присутності на полиці ТОР – асортименту компанії згідно категорій торгівельних точок (ТТ);Управління бюджетами компанії в усіх каналах збуту на ввіреній території, а також аналіз і контроль ефективності використання ресурсів;Ініціювання змін в системі мотивації персоналу, моніторинг ринку праці (рівня заробітних плат компаній-конкурентів), нарахування заробітної плати підлеглому персоналу;Підбір, адаптація, розвиток, мотивація, систематична атестація персоналу підрозділу, створення і реалізація індивідуальних планів розвитку, кадрового резерву;Контроль взаєморозрахунків з дистрибуторами, ключовими клієнтами (КК); оптимізація оплат за відвантажену продукцію, перевід партнерів на передоплату;Проведення перемовин з дистрибуторами з метою виконання планів закупок, продажів, цілей по дистрибуції, розвитку території; дотримання типів торгівельних команд, торгівельних умов, рекомендацій по залишкам на складі, націнок по каналам збуту і т.п.;Планування, координація і контроль проведення трейд-маркетингових активностей компанії в усіх каналах збуту на ввіреній території;Здійснення систематичного, якісного і своєчасного ведення документації і звітності у відповідності з встановленими стандартами компанії;Постійний моніторинг конкурентного середовища (цінові зрізи по продукції конкурентів, моніторинг активностей конкурентів в усіх каналах збуту). Результати роботи і досягнення: Розроблені і запроваджені торгівельні умови для управління партнерами і територіями;Розроблені критерії фокусних і вузько-фокусних торгівельних команд, створені і реалізовані торгівельні команди (ТК) згідно критеріїв;Розроблена і реалізована система мотивації і звітності торгівельних агентів (ТА) для досягнення планових показників продажів і дистрибуції;Ріст кількісної дистрибуції на 25 %;Ріст якісної дистрибуції на 33 %;Дані AC Nielsen: ріст частки ринку в грошах на 49 %, кількісної дистрибуції на 12 %, сер. СКЮ на полиці на 13 %;Ріст об’ємів закупок в грошах на 249 %, об’ємів продажів на 235 %;Наявність подяк і грамот за якісну і результативну працю.
Регіональний директор Західної України
Група компаній «Моліс» (тверді і плавлені сири, цільномолочна продукція: ТМ «Моліс», «Моліка», «Велич», «Молочний пан»).
FMCG
2 года 10 месяцев
03.2006 - 01.2009
Обов’язки:Здійснення процесу планування продажів, контроль виконання об’ємів продажів на ввіреній території;Планування, корекція і контроль виконання бюджету, забезпечення планової рентабельності підрозділу;Формування і розвиток бази даних існуючих і потенційних клієнтів;Здійснення річного бізнес-планування;Постановка і контроль виконання планів по кількісній і якісній дистрибуції на ввіреній території;Розробка оптимальної організаційної структури підрозділу, штатного розпису для всіх категорій співробітників;Внесення пропозицій про зміни в системі мотивації персоналу, моніторинг ринку праці (рівня заробітних плат компаній-конкурентів);Нарахування заробітної плати підлеглому персоналу;Детальний аналіз адміністративно-господарської, фінансової діяльності підрозділу;Управління персоналом з метою виконання встановлених планових показників;Підбір, розвиток, мотивація, атестація персоналу підрозділу;Контроль взаєморозрахунків з контрагентами (дебіторська заборгованість);Проведення перемовин з дистрибуторами з метою виконання планів продажів, розвитку території, контроль виконання договірних, торгівельних умов;Координація і контроль проведення маркетингових і рекламних активностей компанії на ввіреній території;Здійснення систематичного, якісного і своєчасного ведення документації і звітності у відповідності з встановленими стандартами компанії;Постійний моніторинг конкурентного середовища (цінові зрізи, активності в усіх каналах збуту). Результати роботи і досягнення: Ріст кількісного покриття на території прямих продажів з 30 % до 75 %;Ріст якісної дистрибуції на 37 %;Розробка і введення єдиної системи торгівельних умов для дистрибуторів з метою управління і розвитку продажів в регіоні;Ріст об’ємів продажів в грн. на 152 %;Зменшення логістичних затрат на 12 %;Зміна системи мотивації торгівельного персоналу з метою збільшення ефективності роботи і досягнення оперативних цілей компанії;Оптимізація організаційної структури підрозділу;Ріст операційного прибутку підрозділу в м. Львів за півроку з від’ємного показника до планового.
Супервайзер
Кондитерська корпорація «ROSHEN» (ТМ «ROSHEN», «Мрія»).
FMCG
9 месяцев
04.2005 - 01.2006
Обов’язки: Підбір персонала, формування команди;Постановка і контроль виконання задач персоналом;Проведення аудиторних і польових тренінгів, коучингів, зборів;Контроль дебіторської заборгованості;Аналіз результатів, корекція і планування;Якісне ведення звітності.Результати роботи і досягнення: Формування команди за місяць;Оптимізація маршрутів торгівельних представників;Забеспечення кількісного покриття на ввіреній території – 98 %;Ріст на 29 % середньої кількості СКЮ на полиці в торгівельній точці;Ріст об’ємів продажів в грн. на 51 %.
Торгівельний представник
Корпорація «DIROL-CADBURY» (ТМ «STIMOROL», «DIROL», «MINTON», «HALLS», «BOOMER», «MALABAR», «PICNIC», «CADBURY»).
FMCG
2 года 6 месяцев
09.2002 - 03.2005
Обов’язки: Пошук клієнтів;Зміцнення комунікацій з існуючою клієнтською базою;Розширення лінійки представленості в торгівельних точках;Управління продажами в торгівельній точці;Мерчендайзинг;Робота з дебіторською заборгованністю, трейд-маркетинговими бюджетами;Адміністрування.Результати роботи і досягнення: Ріст активної клієнтської бази на 32 %;Ріст на 26 % середньої кількості СКЮ в торгівельній точці;Забеспечення в торгівельних точках ТОР – асортименту компанії і стандарту викладки продукції;Відсутність протермінованої дебіторської заборгованості;Ріст об’ємів продажів в грн. на 44 %.
Ключевая информация
Комп’ютерні навики:Впевнений користувач MS Office (MS Word, MS Excel, MS Outlook, MS PowerPoint), системи звітності «1С Підприємство», SPOT 2D, 2R і ін. Знання мов:Українська – вільно, російська – вільно, англійська – Intermediate. Особисті дані:Лідерство, комунікабельність, чесність, цілеспрямованість, аналітичний склад розуму, організаційні і управлінські навики, вміння працювати в команді і на командний результат, почуття відповідальності, здатність до конструктивного конфлікту, постійна самоосвіта, відсутність шкідливих звичок. Захоплення:Футбол, біг, плавання, подорожі, автомобілі, читання. Водійський стаж: Водійське посвідчення категорії «В», стаж 24 роки. Наявність закордонного паспорту: в наявності біометричний паспорт.
Учился в 2 заведениях
Львівський національний університет ім. І. Франка
Економічний, Фінанси
Львів, 2009
Національний університет "Львівська політехніка"
Електрофізичний, Лазерна техніка та оптоелектронні системи
Львів, 2000
Владеет языками
Английский
выше среднего
Русский
свободно
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Украинский
родной
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Курсы, тренинги, сертификаты
Тренинги по продажам, переговорам
Тренінги з продажів, ведення перемовин, бізнес-тренінги «Побудова дистрибуційної системи продажів і системи повернення грошей», «Тактичний менеджмент», участь в профільних форумах і конференціях і ін.
Лев Єгорович
Лев Єгорович
Комерційний директор
Киев
Готов переехать: Львов, Ивано-Франковск
Активно ищет работу
полная занятость
Обновлено 5 дней назад