Работал в 9 компаниях 19 лет 9 месяцев
Образование, Телекоммуникации / Связь, IT
Директор філії
IT STEP Academy
Образование
11 месяцев
11.2023 - 10.2024
- Операційне управління підрозділом;
- Управління персоналом;
- Розвиток підрозділу;
- Бюджетування та звітність за напрямами діяльності підрозділу;
- Виконання ключових показників ефективності Компанії (кількісні та якісні);
- Контроль надання якісних послуг клієнтам.
Керівник Регіону Захід
ТОВ "Вечір Телеком"
Телекоммуникации / Связь
10 месяцев
10.2022 - 08.2023
- Управління фінансово - господарською діяльністю компанії в регіоні, взаємодія та комунікація з партнерами, підрядниками, з органами місцевої влади;.
- Організація ефективної роботи персоналу. Створення в колективі позитивної атмосфери, що впливає на продуктивність персоналу. Розвиток, навчання персоналу в регіоні;.
- Організація та контроль безперебійної роботи мережі в регіоні, Вчасне реагування на локальні аварії. Контроль за своєчасним та якісним виконанням сервісних заявок мобільними бригадами;.
- Контроль та виконання планових показників по відтоку, за рахунок якісного сервісу, інструментів утримання, та своєчасного реагування на зміни в конкурентному середовищі.
- Контроль і виконання показників якості обслуговування та стандартів сервісу, що надається абонентам в підпорядкованому регіоні, своєчасне реагування на скарги абонентів
- Збільшення прибутковості регіону, за рахунок збільшення абонентської бази та інших інструментів впливу.
- Контроль збереження товарно-матеріальних цінностей компанії в регіоні.
- Контроль та швидке реагування на конкурентів в регіоні.
- Розробка, погодження та контроль бюджету представництва.
- Ефективна крос-функціональна взаємодія з усіма структурними підрозділами компанії..
- Оцінка ефективності наявних процедур, оптимізація існуючих бізнес-процесів та проведення відповідних змін з впровадженням нових сучасних та передових ідей та підходів.
- Управління командою.
Керівник Регіону Захід
ПрАТ "Фарлеп Інвест"
Телекоммуникации / Связь
1 год 1 месяц
10.2020 - 11.2021
- Контроль реализації планів представництва, направлених на організацію продаж послуг компанії в визначені терміни і в повному обсязі визначених планом продажу.
- -Визначення та впровадження стратегії та тактики розвитку зон покриття.
- Оцінка ефективності наявних процедур, оптимізація існуючих бізнес-процесів та проведення відповідних змін з впровадженням нових сучасних та передових ідей та підходів.
- Розвиток нових напрямків для збільшення обємів продаж послуг.Розвиток нових видів продуктів та послуг в регіоні.
- Контроль вконання планів продаж і P&L комерційною службою.
- Виконання ключових бізнес показників.
- Розработка, погодження та контроль бюджету представництва.
- Організація ефективної взаємодії структурних підрозділів в середині представництва та з центральним офісом.
- Побудова та підтримка взаємовигідних відносин з Забудовниками (ЖК, БЦ, ТЦ).Налагодження взаємовигідних відносин з стратегічними Клієнтами.
- Ефективне управління персоналом (65 чол.).
- Работа с регуляттивними органами.
- Адміністрування затрат в регіональних структурних підрозділів.
- Адміністрування фонду оплати праці співробітників регіонального підрозділу.
Керівник регіону Захід
ПрАТ Датагруп
Телекоммуникации / Связь
3 года 8 месяцев
02.2017 - 10.2020
- -Контроль реализації планів представництва, направлених на організацію продаж послуг компанії в визначені терміни і в повному обсязі визначених планом продажу.
- -Визначення та впровадження стратегії та тактики розвитку зон покриття.
- -Оцінка ефективності наявних процедур, оптимізація існуючих бізнес-процесів та проведення відповідних змін з впровадженням нових сучасних та передових ідей та підходів.
- -Розвиток нових напрямків для збільшення обємів продаж послуг.
- -Розвиток нових видів продуктів та послуг в регіоні.
- Контроль вконання планів продаж і P&L комерційною службою.
- -Виконання ключових бізнес показників.
- -Розробка, погодження та контроль бюджету представництва.
- -Організація ефективної взаємодії структурних підрозділів в середині представництва та з центральним офісом.
- -Побудова та підтримка взаємовигідних відносин з Забудовниками (ЖК, БЦ, ТЦ).
- -Налагодження взаємовигідних відносин з стратегічними Клієнтами.
- -Ефективне управління персоналом (100 чол.).
- -Работа с регуляттивними органами.
- -Адміністрування затрат в регіональних структурних підрозділів.
- Адміністрування фонду оплати праці співробітників регіонального підрозділу.
Начальник відділу організації продаж та обслуговування Західного Макрорегіону
ПАТ "Укртелеком"
Телекоммуникации / Связь
9 месяцев
05.2016 - 02.2017
- Організація продажу телекомунікаційних послуг клієнтам сегмента малого та середнього бізнесу в макрорегіоні
- -Забезпечення виконання плану продажу послуг клієнтам сегмента малого та середнього бізнесу в макрорегіоні-
- Забезпечення виконання плану доходів від надання послуг клієнтам сегмента малого та середнього бізнесу в макрорегіоні
- -Забезпечення укладання договорів, їх супроводження, контроль за виконанням договірних зобов'язань
- -Організація розробки та реалізації плану дій для досягнення встановлених бізнес-цілей. Забезпечення виконання ключових показників ефективності (КРІ), моніторинг контрольних показників працівників відділу
- -Організація обслуговування та надання консультацій потенційним та існуючим клієнтам сегменту малого та середнього бізнесу, відповідно до стандартів і вимог
- -Впровадження та вдосконалення системи контролю якості надання послуг клієнтам малого та середнього бізнесу в філії
- -Оперативне управління та контроль підпорядкованих підрозділів та спеціалістів з продажів клієнтам малого та середнього бізнесу в макрорегіоні
- -Організація активного пошуку потенційних клієнтів малого та середнього бізнесу в макрорегіоні та розвиток існуючих клієнтів
Провідний спеціаліст по роботі з партнерами
ПАТ "Укртелеком"
Телекоммуникации / Связь
8 месяцев
09.2015 - 05.2016
-Розвиток дилерської мережі (впровадження системи взаємодії з агентами, посередницькими, будівельними та інвестиційними компаніями, з власниками нерухомості та технологічними партнерами) з продажу послуг клієнтам малого та середнього бізнесу
-Взаємодія з департаментом розвитку сегмента державних установ з питань супроводження, організації та надання послуг споживачам сегменту B2G
-Організація ведення діловодства відділу, забезпечення отримання, ведення обліку, зберігання, розмноження та використання документів з грифом «ДСК»
-Аналіз виконання планових показників діяльності у напрямку -Участь в удосконаленні та оптимізації бізнес-процесів Товариства з метою підвищення ефективності продажу послуг клієнтам
-Координація та контроль реалізації проектів з технічних питань (нестандартні схеми підключення, що передбачають виконання додаткових робіт, встановлення додатковогообладнання тощо) щодо організації надання послуг клієнтам
Менеджер напрямку непрямі продажі
ПРАТ "Інком"
IT
4 года 11 месяцев
10.2010 - 09.2015
- Організація, продаж IT техніки через партнерів (інтернет магазини)
- Активний пошук нових партнерів
- Проведення презентацій
- Підотовка та підписання договорів
- Документооборот з клієнтом, ведення ділової переписки
- Контроль виробницта ПК
- Організація доставки товару на склад партнера
- Контроль дебіторки по партнерах
- Управління продажами, контроль виконання задач, цілей
- Підтримка ділових стосунків з партнерами
Начальник відділу з розвитку партнерських відносин
ВАТ "Фарлеп Інвест"
Телекоммуникации / Связь
2 года 9 месяцев
02.2008 - 11.2010
- Контроль напрямків: робота з забудовниками, робота з дистриб'юторами карточного продукту, робота з агентами
- Розробка планів і задач виходячи з цілей компанії
- Контроль виконання планів і цілей
- Розробка політики мотивації для персоналу
- Проведення презентацій для контрагентів
- Включення в мережу оператора бізнес клієнтів через мережу агентів
- Контроль продаж агента
- Проведення розрахунків з контрагентами
- Контроль доходу по напрямках Дистрибуції карточних продуктів, Агентів, доход з бізнес центрів,бізнес клієнтів
- Допомога продаж телекомунікаційних послуг на території бізнес центрів
- Підтримка ділових стосунків з власниками Бізнес центрів, Девелоперів,Забудовників
Менеджер по роботі з Бізнес центрами
ТОВ "Голден Телеком"
Телекоммуникации / Связь
4 года
02.2004 - 02.2008
- Інформаційно-консультативна подтримка клієнтів (вхідні дзвінки)
- Активний пошук нових клієнтів фіксованого звязку
- Проведення презентацій
- Підотовка та підписання договорів
- Документооборот з клієнтом, ведення ділової переписки
- Інформаційно-консультативна подтримка клієнтів (вхідні дзвінки)
- Консультації по фінансових питаннях
- Прийом клієнтських заявок щодо тех. проблем сервісів• Активний пошук новобудов в Києві
- Підготування комерційних пропозицій
- Супроводження проекту
- Контроль доходу по об'єкту
- Підтримка ділових стосунків з власником Бізнес центру
Ключевая информация
- Уміння переконувати;
- Управління командою;
- Оцінка ризиків;
- Публічні виступи;
- Аналіз продаж;
- Маркетингові дослідження;
- Вирішення проблемних ситуацій.
Учился в 3 заведениях
Вищий навчальний заклад "Університет економіки та права "КРОК"
Маркетинг
Київ, 2024
ЛНУ ім. Івана Франка
Міжнародна економіка
Львів, 2009
КНУ ім. Тараса Шевченка
Сходознавство
Київ, 2005
Ярослав
Ярослав
Директор філії
Львов
полная занятость
Обновлено 1 месяц назад