Работала в 7 компаниях 22 года 1 месяц
Медицина и Здравоохранение, FMCG, Консалтинг / Аудит
Директор з маркетингу
КНП «Запорізька обласна клінічна лікарня» ЗОР
Медицина и Здравоохранение
1 год 3 месяца
10.2024 - по настоящее время
Багатопрофільний лікувально-діагностичний обласний центр (персонал - 2 000 осіб).
У підпорядкуванні: 47 осіб (колл-центр, адміністратори, PR, digital, брендинг).
Обов’язки:
- стратегічне, тактичне планування розвитку медичного закладу (увійти в 3-ку лідерів серед обласних лікарень країни, просування на інші ринки); - формування відділу маркетингу відповідно до завдань компанії;
- планування та координація всієї рекламної діяльності (ATL&Digital&PR&POSm).
Досягнення:
- реорганізувала відділ маркетингу під час війни у прифронтовій зоні (колл-центр, адміністратори на відділеннях, PR-відділ, Digital (SMM, Meta , GooglAds), внутрішній брендинг (POSm);
- PR-напрямок – ріст кількісних та якісних показників.
Наприклад: охват за одну пресс-конференцію виріс від 1.2млн з інвестиціями до 6-17 млн без інвестування;кількість звернень до колл-центру збільшилось в 2 рази;
- оптимізувала бюджет маркетингу на 30%;
- зробила рестайлінг та запуск нових соціальних медіа: соц. мережі, блоги, месенджери, відеохостінги;
- систематизувала роботу з контентом за рахунок підключення digital агенції;
- провела тендер на розробку неймінгу та слогану компанії.
Директор з маркетингу
«Глобал Спіритс США»
FMCG
5 лет 5 месяцев
06.2019 - 10.2024
Алкоголь, ТM Khor, TM Krol, TM Leaf, TM Odessa. Україна – США Обов’язки:
стратегічне, тактичне планування розвитку торгових марок на ринку США;
планування та координація всієї рекламної діяльності (ATL&BTL&PR);
виведення на ринок нових торгових марок (власне виробництво, аутсорсинг);
спільне планування з відділом продажів програм з досягнення дистрибуції;
цінове позиціонування (ціноутворення у розрізі собівартості та маржи);
проведення досліджень та аналіз ринку;управління собівартістю продукції;
пошук та робота з постачальниками із Грузії, Молдови, Казахстану, Узбекистану, Польщі;
розробка нових продуктів.
Досягнення:
під час війни здійснила перенесення виробництва в іншу країну;
вивела нову ТМ Krol, зайняли 3 місце в сегменті польських горілок;
розширила асортимент бренді «Одеса», що збільшило продажі на 21% в літрах;
провела рестайлінг ТМ Khor;
перезапустила ТМ Leaf, перенесла виробництво з України до Техасу, США;
оптимізувала бюджет маркетингу на 30%;
запустила сайт для ТМ Krol, ТМ Khor.
запустила соціальні мережі для 4-х брендів.
Бренд директор
ТОВ «Фес Укр»
FMCG
4 года
11.2014 - 10.2018
Maccoffee, напій кава 3в1. Україна, Молдова.
Обов’язки:
• проведення маркетингових досліджень та аналізу;
• розробка/адаптація нових продуктів для ринку України;
• управління продуктовим портфелем брендів, ціноутворення;
• планування та координація рекламної діяльності (комунікації) (ATL&BTL);
• розробка та аналіз ефективності трейд-маркетингових заходів.
Досягнення:
• запущено проект сублімованої кави Maccoffee Arabica в дой-паках і стіках, що дозволило за 1,3 роки збільшити продажі сублімованих напоїв більш ніж на 10%;
• асортимент розширено за рахунок створення підкатегорії ТМ «Cappuccino De Torino»;
• новий напій 3в1 з сублімованою кавою випущений для ринків України та Молдови;
• після проведення якісних і кількісних досліджень в основній лінійці був розроблений новий SKU (збільшення продажів смакової лінійки на 7%);
• розроблено і реалізована національна програма, спрямована на знання всієї продукції компанії «Ранок з Maccoffee» (Україна, Молдова);
• налагоджена система зв'язку з відділами продажів дистриб'юторів, як наслідок, збільшення продажів і швидке введення продукту в роздрібну торгівлю;
• налагоджена система комунікації між заводом, відділом збуту, маркетингом;
• налагоджено комунікацію з відділами маркетингу національних мереж: «Сільпо», «Фора», «Метро» та ін.; • впроваджена система зміни ефективності заходів.
Проєктний менеджер
LLC «Alvirtual Limitedted Responsibility»
Консалтинг / Аудит
3 года 8 месяцев
03.2011 - 10.2014
У підпорядкуванні від 2 до 70 осіб в залежності від проєкту. Всього за цей період було 24 проєкти.
Приклади проєктів:
Березень 2011 – серпень 2011 ТМ «Мозаїка», м. Ізмаїл (морозиво)
Цілі: оцінка ефективності напрямку морозива, стратегічне і тактичне плануванні розвитку, оптимізація асортименту, ціноутворення.
Результат: збільшення маржинальності продукції за рахунок оптимізації асортименту, ребрендингу лінійки, що дозволило протягом сезону збільшити продажі в регіоні в 1,5 рази.
Вересень 2011 року – листопад 2011 року – попередня оцінка проекту енергетичного напою:
Цілі: проведення маркетингових досліджень, обґрунтування ефективності інвестицій.
Результат: завдяки дослідженням компанія вирішила не йти в цьому напрямку, тим самим уникнувши ризиків збиткових вкладень.
Грудень 2011 р. – січень 2012 р.: школа англійської мови, стажування в мережі супермаркетів «Fire market» (мережа супермаркетів) США.
Лютий 2012 – липень 2012: мережа продуктових магазинів. (Українська, Київ).
Цілі: оптимізація асортименту, позиціонування, просування.
Результат: за 3 місяці мережа з 6 магазинів отримала прибуток.
Серпень 2012 – листопад 2012 «Максус Україна» м. Харків, лампочки
Цілі: розробка стратегії, оптимізація асортименту.
Результат: розроблена і прийнята стратегія розвитку, оптимізований асортимент, розроблена система стимулювання торгових точок.
Грудень 2012 – березень 2013: ТМ «Куликовський» Казахстан, виробництво солодощів, виробництво кондитерських виробів, власна мережа кондитерських виробів) Казахстан.
Проведено аудит маркетингових заходів.
Березень 2013 – жовтень 2014: ТОВ «Київські міські розваги», «Центральний парк культури та відпочинку м. Києва».
Цілі: зробити парк прибутковим до установки колеса огляду, збільшити кількість відвідувачів (зробити парк привабливим для відвідування). Результат: за 4 місяці під проєкт залучено понад 3 млн інвестицій. Із залученням мешканців проходила зимова виставка, з іншого боку була створена і реалізована розважальна програма для залучення споживачів. Створення привабливих локацій для відвідування, в тому числі арт-об'єктів.
Директор з маркетингу
ТОВ «Еліт» Україна
FMCG
4 года
04.2007 - 03.2011
виробництво та продаж морозива, заморожених овочів. ТМ «Ажур», ТМ «Троянда», ТМ «Браво»
Обов’язки:
• стратегічне, тактичне планування розвитку бренду;
• планування та координація всієї рекламної діяльності (ATL&BTL&PR);
• спільне планування з командою продажів програми для досягнення цілей дистрибуції;
• цінове позиціонування (ціноутворення);
• підготовка та участь у міжнародних, національних виставках;
• проведення маркетингових досліджень та аналізу;
Досягнення:
• за 3 роки компанія увійшла в ТОП-3 лідерів ринку морозива (з 59 місця на стагнаційному ринку України). Були проведені рекламні PR, ATL і BTL-кампанії, що значно підвищило знання бренду;
• створила ефективну структура відділу маркетингу. Швидкий запуск нових продуктів, створення івентів;
• проведено ребрендинг ТМ Ажур, ТМ Браво (Одеса), ТМ Троянда, для нівелювання сезонного спаду в лінійку введені овочі як суббренд по ТМ Ажур;
• формування знань про бренд, і, як наслідок, стабільне зростання продажів і рівень дистрибуції;
• єдині з України взяли участь у міжнародній виставці «Anuga»;
• проведено PR-кампанію, на яку були запрошені 150 представників преси та всі гравці ринку морозива. Понад 200 публікацій надійшло без додаткового бюджету.
Директор з маркетингу
ТОВ "Дольче Віта"
FMCG
11 месяцев
12.2005 - 10.2006
ТМ «Дольче Віта», ТМ «Вечорниці», ТМ «ІжаОК», виробництво вареників та круасанів.
Обов’язки:
• щорічне стратегічне, тактичне планування розвитку бренду;
• аналіз структури дистрибуції та динаміки продажів;
• стратегічне планування і координація всієї рекламної діяльності (ATL & BTL);
• проведення маркетингових досліджень та аналізу;
• постановка завдань, контроль виконання, аналіз продуктивності;
• розробка та забезпечення компанії рекламними матеріалами;
• оперативна взаємодія з партнерами (рекламні агентства, ЗМІ, дизайнерські компанії, неймінг-агентства, дослідницькі компанії) і підрозділами компанії.
Проведення тендерів.
Досягнення:
після аналізу ситуації і впровадження комплексу маркетингових інструментів оборот компанії був збільшений в 2 рази.
Поділ продуктового портфеля за сегментами.
Запущена нова лінійка продуктів.
Ребрендинг існуючого асортименту.
Бренд-менеджер, маркетолог
ТОВ «Бриджтаун Київ»
FMCG
3 года 11 месяцев
12.2002 - 10.2006
снеки (крекери ТМ «3 корочки», чіпси «Чіп енд ГО»)
Обов’язки:
• розробка та реалізація маркетингової стратегії компанії в Україні;
• складання плану рекламних заходів;
• планування та проведення рекламних кампаній;
• координація роботи зі столичними та регіональними ЗМІ (пряма реклама), рекламними агентствами;
• укладання договорів з контрагентами, контроль виконання договірних зобов'язань;
• розробка та адаптація POS-матеріалів для українського ринку.
Досягнення:
• за рік компанія стала лідером категорії;
• комплекс заходів включав акцію, яка дозволила збільшити продажі на 60% в міжсезоння;
• Запущена нова продуктова лінійка, яка увійшла в основний портфель продажів СНД.
Ключевая информация
Училась в 4 заведениях
UMSF
аспірантура
2026
Європейський університет, Київ
менеджмент зовнішньоекономічної діяльності.
2024
MBA «Вісконсинський міжнародний університет (США) в Україні» (WMU) (2016)
менеджмент
2016
Харківська державна академія культури, Харків
НХТ, театральний режисер, викладач спеціальних дисциплін.
1997
Владеет языками
Английский
выше среднего
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Дополнительная информация
Особисті якості
Зберігаю здатність діяти в ситуації високої невизначеності — ризик-менеджмент.
Люблю створювати продуктивні команди, рости, розвивати фахівців, вирішувати завдання підвищеної складності.
Анна
Анна
Директор з маркетингу

Киев
Активно ищет работу
полная занятость
Обновлено 3 дня назад