Работала в 8 компаниях   10 лет 2 месяца

Медицина и Здравоохранение, Промышленность и Производство, Охрана и Безопасность, Торговля розничная / Retail, Государственный сектор, Туризм / Путешествия / Пассажирские перевозки, Телекоммуникации / Связь

Керівник тендерного відділу

Діамант

Медицина и Здравоохранение

1 год 1 месяц

09.2023 - 10.2024

Організаціяй роботи відділу:
1. Планування та контроль: Планування завдань, контроль виконання та забезпечення досягнення KPI відділу.
2. Адміністративне управління: Вирішення організаційних та адміністративних питань, підготовка звітності та аналітичних матеріалів.
3. Комунікація між відділами: Підтримка зв’язку та ефективної взаємодії між підрозділами.
Тендерна діяльність:
1. Моніторинг та аналітика: Відстеження та аналіз тендерів на платформах Prozorro, APS Tender, SAP Ariba, Prozoro Market.
2. Підготовка тендерної документації: Формування пакету документів для тендерних пропозицій, погодження важливих пунктів з керівництвом, своєчасне замовлення необхідних довідок, банківських гарантій, сертифікатів та відгуків.
3. Оцінка та аналіз конкурентів: Оцінка тендерної документації конкурентів, складання звітів про порушення, підготовка аргументів для скарг до АМКУ.
4. Управління процесом тендеру: Своєчасна підготовка та завантаження документів до системи, контроль проведення аукціону, підготовка пакету документів «переможця».
5. Підготовка договорів та угод: Робота з договорами (узгодження, укладання, додаткові угоди), підготовка дозвільних документів, листів-запитів, запитів, звернень.
6. Звітність та систематизація: Підготовка звітів за результатами участі у тендерах, складання комерційних пропозицій та підписання договорів.
7. Офісний документообіг: Організація інформаційних потоків, ведення документації (накази, відрядження, листи-запити, листи-відповіді).
8. Комунікація та переговори: Ведення переговорів з організаторами тендерів, роз’яснення документації, інформування про умови постачання, сертифікати та ліцензії.

фахівець з державних закупівель ( менеджер тендерного відділу)

ТОВ ЕКВІВЕС

Промышленность и Производство

1 год 9 месяцев

06.2021 - 03.2023

1. Моніторинг тендерів: Відстеження тендерів на торгових майданчиках (SmartTender, APS Tender, SAP Ariba, Zakupki).
2. Пошук та підбір тендерів: Вибір тендерів відповідно до специфіки діяльності компанії.
3. Реєстрація та участь у тендерах: Реєстрація на майданчиках, підготовка та подача заявки.
4. Аналіз економічної вигоди: Оцінка вигоди участі у тендерах.
5. Підготовка документації та підтримка: Підготовка технічної документації, співпраця з відділами щодо специфікацій та ціноутворення.
6. Комунікація та переговори: Ведення переговорів з організаторами тендерів, роз’яснення документації, надання консультацій.
7. Участь у тендерах: Контроль проходження торгів на всіх етапах, включаючи online-стадії, підбиття підсумків, підписання договорів.
8. Звітність: Підготовка звітності за результатами тендерів.
9. Підготовка комерційних пропозицій: Складання та подача комерційних пропозицій.
10. Підписання договорів та специфікацій: Оформлення та підписання угод, специфікацій.

менеджер з супроводу клієнтів

ШЕРИФ

Охрана и Безопасность

2 года 9 месяцев

08.2018 - 05.2021

1. Управління клієнтами: Ведення та поточної бази клієнтів, робота з корпоративними клієнтами, залучення нових клієнтів.
2. Переговори та продажі: Проведення переговорів, консультування та продаж додаткових послуг, складання комерційних пропозицій.
3. Фінансовий контроль: Контроль дебіторської заборгованості, надання рахунків, актів виконаних робіт, актів звіряння.
4. Документообіг: Ведення документообігу, робота з клієнтами з поточних питань, вирішення спірних ситуацій і претензій щодо якості товарів та послуг.
5. Робота з претензіями та вирішення спорів: Оперативне вирішення претензій щодо якості товарів і послуг.

менеджер з продажу техніки і обладнання

Интернет магазин MEREJA

Торговля розничная / Retail

1 год 3 месяца

05.2017 - 08.2018

1. Продаж та консультування: Продаж товарів, консультування клієнтів, прийом та обробка заявок.
2. Робота з рекламаціями та документацією: Прийом і розгляд рекламацій, оформлення розрахунків, ведення касової документації.
3. Бухгалтерія та програмне забезпечення: Ведення бухгалтерської програми 1С.
4. Логістика та доставки: Відправлення онлайн-замовлень через Нову Пошту, кур’єрські служби, інші способи транспортування.
5. Інтернет-продажі: Ведення сайту, додавання товарів на торгові майданчики (Hotline, Rozetka, Prom.ua, OLX).
6. Робота з рекламними матеріалами: Створення та управління рекламними матеріалами для просування товару.

Спеціаліст з організації роботи Жовтоводської міської організації ПП «Народний Фронт»

ПП «Народный Фронт»

Государственный сектор

1 год 6 месяцев

12.2016 - 06.2018

Дополнительная работа

туроператор

Туристичне агенство AquaTravel

Туризм / Путешествия / Пассажирские перевозки

4 месяца

01.2017 - 05.2017

Дополнительная работа

менеджер з продажу

Интертелеком

Телекоммуникации / Связь

2 года 3 месяца

02.2015 - 05.2017

менеджер з продажу

Будівельний магазин

Торговля розничная / Retail

9 месяцев

10.2008 - 07.2009

Ключевая информация

Ключові навички та досвід:
1. ІТ навички: Впевнений користувач ПК (MS Office, 1С Бухгалтерія, ERP, BAF, Бітрікс24, Photoshop, CRM, поштові клієнти, робота з базами даних).
2. Офісна техніка: Володіння сканером, принтером, ксероксом.
3. Продажі та переговори: Прямий продаж, B2B продажі, робота із запереченнями, досвід телефонних продажів, ведення переговорів, робота з корпоративними клієнтами.
4. Закупівлі та тендери: Підготовка тендерної документації; проведення закупівель на Є-Тендер, SmartTender та інш.
5. Аналітика та документообіг: Вміння працювати з великим обсягом інформації, MS Excel, ведення документації, досвід ведення первинної бухгалтерії.
6. Комунікаційні навички: Навички ділового спілкування, грамотна усна та письмова мова, вміння швидко знаходити контакт із людьми.
7. Особисті якості: Старанність, відповідальність, стресостійкість, здатність до навчання, багатозадачність, скрупульозність, вміння швидко оцінювати ситуацію та приймати рішення.
8. Командна робота: Вміння працювати в команді, ефективне управління часом.

Училась в 1 заведении

Державний професійно-технічний навчальний заклад "Західно-Дніпровський центр професійно-технічної освіти"

офісний працівник (бухгалтерія)

Жовті Води, 2016

Владеет языками

Украинский

родной

Курсы, тренинги, сертификаты

Тренінг «Високоприбуткова команда в умовах кризи»

Київ, 2024

Бізнес тренер - Жарков Сергій

Тренінг «Експертні продажі»

Київ, 2023

Бізнес тренер - Жарков Сергій

Тренінг за методологією GTD. Курс «Освоєння робочого процесу: рівень 1»

Київ, 2020

Тренінг «Ефективні продажі»

Дніпро, 2016

Дополнительная информация

Особисті якості

1. Активна життєва позиція та цілеспрямованість. 2. Організаторські здібності, комунікабельність. 3. Відповідальність, оперативність, оптимізм. 4. Аналітичний склад розуму, швидке навчання, націленість на результат, самоорганізованість. 5. Здатність ефективно працювати в команді та самостійно, швидко адаптуватися до змін, а також орієнтованість на досягнення результату. Маю водійське посвідчення категорії В

Юлія Сергіївна

Фахівець тендерного відділу

Киев

40 000 грн.

34 года

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 1 день назад