Работала в 7 компаниях 13 лет 9 месяцев
Другое, Промышленность и Производство, Строительство, Фармацевтика
Директор департаменту
Міжнародний Європейський університет, ПЗВО
Другое
1 год 5 месяцев
06.2023 - по настоящее время
- Робота із забезпечення підприємства працівниками потрібних професій, спеціальностей і кваліфікації згідно з рівнем та профілем отриманої ними підготовки та ділових якостей.
- Керування та розробка перспективних і річних планів комплектування університету персоналом з урахуванням перспектив його розвитку.
- Впровадження автоматизації процесів.
- Участь у роботі з прогнозування і визначення потреби в кадрах на основі планів економічного і соціального розвитку Університету
- Вирішення всіх питань найму, звільнення, переведення працівників, контроль та розстановка і правильність використання у підрозділах Університету.
- Систематичне вивчення ділових якостей та інші індивідуальні особливості працівників Університету з метою добору кадрів на заміщення посад і створення резерву на висування, здійснює контроль за його оновленням та поповненням, сприяє формуванню складу кадрів керівників із затвердженого резерву.
- Участь в організації підвищення кваліфікації працівників, зарахованих до резерву, підготовці до роботи на керівних посадах.
- Організація та контроль оформлення приймання, переведення і звільнення працівників згідно з трудовим законодавством, положеннями, інструкціями і наказами Ректора Університета,
- Облік особового складу,
- Видавання довідок про теперішню і минулу трудову діяльність працюючих.
- Збереження і заповнення трудових книжок та ведення встановленої документації з кадрів, а також підготовку матеріалів для рекомендації працівників до заохочень та винагород.
- Підготовка документів, необхідних для призначення пенсій працівникам підприємства і їх сім'ям, а також подання їх в органи соціального забезпечення.
- Організація та розроблення і реалізація заходів, спрямованих на удосконалення керування кадрами на основі впровадження відповідної системи добору, розстановки кадрів, яка забезпечує відбір найбільш підготовлених працівників для ефективного виконання ними своїх обов'язків, профвідбір та профадаптацію кадрів, їх професійно-кваліфікаційне просування.
- Методичне керівництво роботою інспекторів з кадрів підрозділів Університету, контролює виконання керівниками підрозділів постанов, наказів і розпоряджень з питань роботи з кадрами.
- Удосконалення форм і методів роботи з кадрами.
- Визначення і узагальнення підсумків роботи з кадрами, аналіз причини плинності, прогулів та інших порушень трудової дисципліни, підготовка пропозиції щодо усунення виявлених недоліків, закріплення кадрів, вживає заходів щодо працевлаштування вивільнених працівників.
- Здійснення зв'язків з іншими підприємствами в питаннях добору кадрів.
- Організація табельного обліку, складання і виконання графіків відпусток, контроль за станом трудової дисципліни в підрозділах підприємства і додержанням працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку, розробка заходів щодо поліпшення трудової дисципліни, зниження витрат робочого часу, контролює їх виконання.
- Складання встановленої звітності з обліку особового складу та роботи з кадрами.
- Керує працівниками відділу.
- Робота в 1с, BAF, ERP, M.E. DOK.
менеджер регіональний з кадрового обліку
ПП "Юнікс Трейд Ко"
Промышленность и Производство
3 месяца
02.2023 - 05.2023
Інспектор з кадрів
ТОВ "Юкрениан Геарс"
Промышленность и Производство
6 месяцев
07.2022 - 01.2023
* Прийоми, звільнення, переводи, відпустки, відрядження,
* ведення кадрового обліку в 1с;
* Повідомлення про прийняття
* Догоговори ЦПХ (ведення та розрахунок виплат),
* Ведення табелів робочого часу.
* Надання та проведення відпусток.
* Робота з графіками змін,
*Робота з преміями, надбавками, компенсаціями
* Надання матеріальних допомог,
* Робота зі штатним розкладом.
* Робота з реструктурізаціями,
* Архівування кадрових документів;
*Формування та ведення особових справ співробітників Компанії;
*Прийом нових співробітників згідно чинного законодавства України та внутрішніх процедур Компанії, перевірка документів;
*Ведення обліку трудових книжок, внесення записів до них;
*Внесення всіх даних в систему кадрового обліку.
Директор з управління персоналом
ТОВ "ІЗОБУД"
Строительство
3 месяца
02.2022 - 05.2022
Менеджер по персоналу
ТОВ "ГЛАС ТРЬОШ КИЇВ"
Промышленность и Производство
2 года 3 месяца
11.2019 - 02.2022
*ведение кадрового делопроизводства; *составление графика отпусков, табеля учета времени; * военский учет; *оформление справок и документов (пенсионное страхование, доходы, командировки, нетрудоспособность, отпуска и т.п.); *консультации сотрудников по различным кадровым вопросам; ведение базы данных в программе 1С. *прием, перевод, увольнение сотрудников; *ведение личных дел и трудовых книжек; *участие в разработке должностных инструкций. * поиск работников по информационным базам данных, с помощью рекламы в средствах массовой информации, в Интернете, посредством личных контактов.
* знакомство с резюме соискателей; встреча с соискателями; проведение собеседование с лицами, подавшими резюме; изучение деловых и профессиональных качеств соискателей; проверка рекомендации соискателей; изучаетние характеристик и информацию с прежних мест работы соискателей.
* оценка результатов собеседований и тестирования соискателей, отбор соискателей, соответствующих требованиям предприятия.
* представление кандидатов на вакантные должности руководителям структурных подразделений для проведения переговоров, ознакомления с условиями труда и рабочим местом.
* оформление приема кандидата на работу; продолжительность испытательного срока; отслеживание испытательного срока.
Начальник отдела кадров
ПрАО "ЭОФ "КРЕОМА-ФАРМ"
Фармацевтика
5 лет 6 месяцев
12.2013 - 06.2019
Основные задачи: • ведение кадровой документации (штат 140 чел.), прием, перевод, увольнение работников в соответствии с трудовым законодательством;
• ведение учета личного состава работников, сохранение и заполнение трудовых книжек;
• организация и ведение воинского учета в соответствии с требованиями Закона Украины "О воинской обязанности и военной службе";
• разработка должностных инструкций;
• организация комплектации управляющей компании и производства необходимым персоналом;
• учет, оформление листов нетрудоспособности;
• формирование табеля учета рабочего времени;
• участие во внутреннем аудите структурных подразделений;
• разработка документов: методик,инструкций,согласно требованиям ISO 9001, GMP;
•участие в построении системы документооборота компании и ее автоматизации;
• ведение реестра, архивирование документов;
•oбучение персонала, первичное обучение,обучение на подразделении, внеплановое обучение;
• oрганизация и проведение лекций на предприятии;
Инспектор отдела кадров
ООО «Алюпро»
Промышленность и Производство
3 года 1 месяц
07.2010 - 08.2013
ведение кадровой документации, прием, перевод, увольнение работников в соответствии с трудовым законодательством; • работа с договорами, ведение реестра договоров, выписка доверенностей, подготовка копий документов для ответа на встречные проверки, подача справок, отчетов на встречные проверки и в налоговую инспекцию, фонды, органы статистики; • организация процесса кадрового документооборота; • ведение учета личного состава работников, сохранение и заполнение трудовых книжек.
Училась в 1 заведении
НТУУ "КПІ"
Инженерно-Физический
Киев, 2010
Екатерина
Екатерина
Директор департаменту
Киев
Активно ищет работу
полная занятость, неполная занятость
Характер работы: удаленная работа
Обновлено 4 часа назад