Работала в 5 компаниях   15 лет 7 месяцев

Фармацевтика, IT, Услуги для бизнеса - другое, Туризм / Путешествия / Пассажирские перевозки, Банки

Асистент фармацевтичного підрозділу

Bayer Ltd. / Байер, ООО

Фармацевтика

3 года

06.2021 - по настоящее время

В посадові обов'язки входить: 
- Ведення внутрішнього документообігу підрозділу та документообіг з постачальниками/партнерами  в системах 1С, SAP, Вчасно ЕДО та інших;  
- Адміністрування відряджень підрозділу: контроль оформлення та документації в 1С, бронювання готелей/квитків/трансферів, фінансова звірка та контроль оплати рахунків підрядникам за надані послуги;
- Пролонгація та заключення нових договорів, додатків з діючими та новими підрядниками/клієнтами; 
- Ведення внутрішних систем звітності щодо продажів та показників підрозділу;
- Допомога та адміністрування в організації внутрішніх заходів підрозділу.  

Event manager

WorkIT

IT

2 месяца

04.2021 - 06.2021

Обіймаючи посаду Event-manager коворкінгу WorkIT організовувала заходи для резидентів та зовнішніх клієнтів. Приймала участь в продажу та бронюванні залів локації. Зустрічалась з клієнтами для перегляду локації або обговорення деталей заходу.
Приймала участь в розробці тематичних свят, рекламі, меню та декорацій.
Організовувала роботу внутрішньої команди співробітників/підрядників, які відповідали за всі підготовчі роботи до заходу та демонтаж після.

Менеджер event

Група компаній «Новий стандарт»(“New Standard”), Київ (Організація ділових заходів та подорожей в Україні та за кордоном)

Услуги для бизнеса - другое

10 лет 9 месяцев

05.2010 - 02.2021

- Account manager (провідний спеціаліст) для великих корпоративних клієнтів (міжнародні фармацевтичні, аграрні та IT- компанії); - Повний комплекс обслуговування корпоративних клієнтів з оргінізаціі всіх їх заходів та ділових поїздок в Україні та за кордоном; - Планування бюджету та формату проекту, підготовка та проведення проекту (заходу), фінансовий звіт та документообіг; - Конгреси, конференціі, циклові виїздні зустрічі для співробітників, телемости (онлайн конференції), Дні поля, заходи присвячені запуску продукту, мотиваційні заходи для співробітників і клієнтів, корпоративні свята, розважальні заходи та інші.

Менеджер з туризму та конференц-сервісу

UHP (Ukrainian Hotel Provider), Київ

Туризм / Путешествия / Пассажирские перевозки

11 месяцев

06.2009 - 05.2010

Бронювання готелів, авіа та залізничних квитків, екскурсій, трансферів для корпоративних та індивідуальних клієнтів; - Підписання договорів та погодження умов співробітництва з постачальниками; - Підготовка, організація та супровід конференцій та тренінгів; - Реєстрація учасників тренінгів.

Спеціаліст сектору підтримки роздрібних продуктів - дистанційне обслуговування клієнтів

VAB Банк, Київ

Банки

4 месяца

06.2008 - 10.2008

Ключевая информация

Computer skills: Word; Excel; Outlook; PPT presentations, 1C CRM system? SAP (Smart buy), DocuSign, Вчасно ЕДО та інші

Училась в 1 заведении

Національний Авіаційний Університет

Економічний, Організація авіаційних робіт та послуг

Київ, 2011

Владеет языками

Английский

средний

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Русский

свободно

Украинский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Курсы, тренинги, сертификаты

Сертификат цифровой грамотности от Дія. Цифрова освіта

Просмотреть

Дополнительная информация

Додаткова інформація:

- Маю значний досвід створення та керування проектною робочою групою; - Вмію налагоджувати контакти з людьми із різних сфер; - Досвід роботи в умовах ненормованого робочого дня; - Багатозадачна, уважна до деталей та відповідальна; - Здатна швидко адаптуватися та навчатись новому.

Ольга Сергіївна

Менеджер проектів, Marketing manager, Junior marketing manager, Communications manager

Киев

35 лет

полная занятость

Обновлено 4 недели назад