Работала в 4 компаниях   14 лет 3 месяца

Услуги для населения - другое, FMCG, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

Операційний директор

Клінінг

Услуги для населения - другое

2 года 5 месяцев

05.2022 - по настоящее время

Велика структурована міжнародна клінінгова компанія .

Надає послуги : великим та середнім ТРЦ ,заводи ,супермаркети ,державні структури

- Управління робочими процесами компанії

- Побудова ефективної структури управління

- контроль роботи структурних підрозділів

- вирішення завдань поставлених гендиректором

- контроль доходів та збитків компанії, що залежать від операційної структури- відповідальність за загальну стратегію

- розвиток існуючих та прописання нових бізнес процесів компанії

- складання планів та продумування стратегії- контроль статистики розвитку відділів компанії

- вибудовування ефективної системи з управління персоналом

- безперервне вдосконалення процесів

- вирішення конфліктних ситуацій між компанією та партнерами

- вирішення конфліктних ситуацій та комунікативних проблем усередині компанії або між підрозділами

- підтримка комунікації з усіма партнерами компанії

- контроль та підтримання якості послуг, що надаються партнерам

- виявлення та розподіл стратегічних завдань

- складання планів для підрозділів та контроль їх виконання

- вирішення технічних проблем

- створення та покращення правил співробітництва для партнерів

- делегування завдань між підрозділами

- створення умов для зростання компанії та співробітників усередині компанії

- робота в CRM системі- Аналіз ринку

- робота з внутрішньою документацією та бюджетами компанії

- підвищення рентабельності компанії

- організація колективних брифінгів та мозкових штурмів

- рішення поставлених завдань по всій території України, відрядження.

- участь у переговорах щодо залучення об'єктів

- запуск нових об'єктів

- організація роботи на новому об'єкті з нуля

- участь у громадських заходах

- спікерство

Моє завдання - несення відповідальності за результати та показники ефективності компанії!

Виконавчий директор/операційний директор

Скрыта

FMCG

1 год 6 месяцев

06.2020 - 12.2021

з 06.2020 по 02.2022 (1 рік 6 місяців)

Київ (Оптова торгівля, проізводсто , дистрибуція, імпорт, експорт)

Обов'язки:

Керування компанією.Холодні склади (0 ; -25)

Контроль за роботою компанії, її філій.Контроль всіх витрат та надходжень коштів підприємства.

Впровадження корпоративної культури для підприємства.

Контроль проведення інвентаризацій на складах та виробництві.

Розробка нових продуктів спільно з отд.маркетингу та технологом.

Контролює якість закуповуваної сировини та кінцевого продукту з виробництва та складів.

Планування, розробка та впровадження стратегічних планів для розвитку компанії.

Планування, розробка та впровадження стратегічних планів для розвитку компанії.

Організація операційної діяльності підприємства.

Контроль та участь у відділі закупівель.

Підписання договорів із прямими постачальниками.

Розробка кращих умов постачання та знижкової системи.

Виконавчий директор також є відповідальним за щоденну операційну діяльність усіх співробітників компанії.

Організація та проведення нарад усередині компанії.

Розробка планів щодо розвитку з керівниками відділів підрозділів.

Паралельна робота з першою особою компанії, концентруючись на своїх напрямках та завданнях.

Розробка та організація бізнес-планів з іншими топ-менеджерами.

Коригування за мотиваціями співробітників прив'язуючись до їх посади та посадової інструкції.

Проведення ділових зустрічей, переговорів із клієнтами та постачальниками.

Пошук складських територій для купівлі та оренди.

Опрацювання схем лояльності.Контроль поточних бізнес-процесів.

Усунення збоїв та форс-мажорних ситуацій. Вирішення конфліктних ситуацій.

Аналіз та контроль дебіторських заборгованостей по відділу продажів.

Опрацювання нових площ з оренди та укладання договорів на вигідних для компанії умовах.

Планування та складання бюджету на період спільно з фін. відділом.Відбір та затвердження кандидатів для роботи в компанії з урахуванням їх проф. якостей та психотипу кандидата.

Делегування повноважень та вирішення питань оперативного управління.

Створення структури компанії, прописання вже існуючих та впровадження нових бізнес-процесів у роботу компанії.

Структуризація внутрішніх підрозділів підприємства.

Впровадження нових посад у структуру компанії.

Операційний директор /Керівник відділу логистики та ЗЕД

ТОВ "Гардиния Хоум Декор Украина"

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

8 лет 3 месяца

03.2012 - 06.2020

з 03.2012 по 06.2020 (8 років 3 місяці)ТОВ "Гардинія Хоум Декор Україна",

Київ (оптова та роздрібна торгівля сонцезахист та декор для вікон (жалюзі, ролети, карнизи тощо)

Якщо ви не знаєте як правильно вибудувати бізнес-процеси у вашій компанії ,структурувати роботу компанії ,ЗНАЧИТЬ ВАМ ПОТРІБНА Я!

Організація повної структури компанії з усіма прописаними функціоналами та створення з нуля відділу Логістики;

У прямому підпорядкування понад 30 чол.

Управління персоналом (гл.бухгалтер, закупники, юристи, логістика внутрішня та ЗЕД менеджера, склад, водія та інші співробітники команди)Ведення обліку транспорту підприємства та розподіл найманого транспорту по регіонах України та імпорт (Німеччина, Польща, Китай, Італія, Іспанія).

Контроль та коригування поточних бізнес-процесів.

Впровадження та коригування мотивацій та KPI для співробітників.Бізнес зустрічі. Наради.

Робота з формуванням команди та робота над помилками.

Проведення корпоративних заходів

Складання та реалізація бізнес-плану з ЗЕД.

Підготовка та підписання зовнішньоекономічних контрактів.

Підготовка документів.

Логістика, сертифікація, митні документи для брокерів, переклад інвойсів, робота з документами з імпортуДосвід організації логістичного ланцюжка "З НУЛЯ".

(імпорт-митниця-склад-транспортування-одержувач)

Переговори та ведення ділового листування з іноземними партнерамиправління рівнем запасів на складі, проведення інвентаризацій

Аналіз цін конкурентів на внутрішньому та зовнішньому ринку логістичних послуг.

Розробка для відкриття складського приміщення «З НУЛЯ», Робота з постачальниками складського обладнання.

Розробка процесів складських оборотів (прихід-відвантаження-залишок)

Робота на пряму з РЦ великих торгових компаній, ведення за ними електронного документа обороту.

Робота в 1 с.

Прийняття працювати, проведення співбесід кандидатів потрібних працювати у організацію до відділу логістики.

Контроль повного обігу транспортних документів

Ведення обліку складського господарства (навантажувачі, рокли тощо)

Руководитель отдела логистики и ВЭД

ТД «WIZARD»

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

1 год 10 месяцев

10.2009 - 08.2011

з 10.2009 по 08.2011 (1 рік 10 місяців)ТД «WIZARD»,

Київ (оптова та роздрібна торгівля сантех товарами та товарами опалення)

Посадові обов'язки:

Організація роботи менеджерів відділу, транспорту підприємства та найманого транспорту по Україні та території Європи (Туреччина, Італія, Іспанія, Чехія, Польща, Словаччина, Німеччина та Китай).

Курування доставки всього імпорту та експорту підприємства, пошук найманого транспорту (авто, контейнера, морські перевезення), робота з європейськими фабриками, митними брокерами, організація безперебійної роботи складів підприємства та найманих складів у Європі.Керівництво роботою транспортної логістики (оренда, лізинг, свій парк понад 30 авто) маршрутизація та контроль вантажоперевезень (автомобілі,контейнера)

Контроль за раціональним використанням транспортних засобів відповідно до встановлених норм; за правильністю списання та термінами експлуатації ПММ.

Управління розподільчою та закупівельною логістикою:

Формування моделей розподілу товару (прямі поставки, через РЦ, комбіновані);- розробка специфікацій на постачання;

Укладання договорів на перевезення та контроль виконання.

Участь у бюджетуванні. Формування звітності.

Робота з рекламаціями.

Введення штрафних санкцій у разі гострої необхідності.

Супровід ЗЕД (замовлення, доставка, митниця, сертифікація);

Оптимізація бізнес процесів, розробка та організація заходів, спрямованих на зниження логістичних витрат

Ключевая информация

Вміння налагодити процес , формування бізнес - структури

Училась в 1 заведении

Киевский институт Бизнеса и Технологий

финансы

Киев, 2009

Владеет языками

Английский

ниже среднего

Курсы, тренинги, сертификаты

Державний автотранспортний науково-дослiдний iпроектний iнститут

Киев, 2010

Дополнительная информация

о себе

Досвід роботи у великих компаніях на управлінських посадах з різними видами діяльності: оптова торгівля; надання послуг ,роздрібна торгівля ; виробництво; зовнішньо-економічна діяльність ,автомобільні вантажні та пасажирські перевезення;

Робота із сертифікацією продукції; робота з СЕС;

Робота в CRM системі Б24 .

Маю права категорії "В".

Маю власний автомобіль.

Сімейний стан: розлучена, є 2 дітей

Свой раздел

Стресостійкість – на період війни не виїзджала

Комунікабельність

Багатозадачність

Готова до відряджень

Люблю почуватися на роботі потрібною та корисною для компанії. Дуже важливо, коли роботодавець бачить мої вклади у розвиток компанії та цінує ініціативність. Важливо любити свою роботу так, як люблю її Я!

Якщо я чогось не знаю-дізнаюся. Якщо я щось не вмію- навчуся. Рухаючись уперед, маючи цілі та завдання… ми рухаємо вперед компанію, в якій працюємо. Підвищуючи свій рівень-ми підвищуємо рівень компанії, в якій працюємо.

Олександра

Операційний директор/виконавчий директор (можлива робота віддалено )

Киев

120 000 грн.

42 года

Активно ищет работу

полная занятость, неполная занятость

Характер работы: удаленная работа, гибридная, в офисе/на месте

Обновлено 5 дней назад