Работала в 6 компаниях 17 лет 3 месяца
Интернет, Образование, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, IT-консалтинг / Услуги / Производство оборудования, IT
Керівник відділу технічної підтримки маркетплейсу
Zakupka.com
Интернет
1 год 11 месяцев
11.2020 - 10.2022
Прямі обов'язки:
- Створення технічної документації: скрипти, шаблони відповідей, класифікація звернень, чек-листи аудиту та інше.
- Оптимізація роботи відділу: планування та розподіл задач в Бітрекс CRM та в тікет-системі.
- Взаємодії з суміжними відділами (РМ, розробники, QA, менеджери, кінцеві користувачі) для ефективного вирішення задач.
- Ведення helpdesk системи для компанії, впорядкування вікі-закупка, створення та ведення Бази Знань;
- Щоденний відео/аудіо моніторинг роботи відділу технічної підтримки.
- Навчання нових співробітників та менторство як технічний експерт.
- Звіти: розробка метрик аналізу ефективності служби підтримки та створення звітів на їх основі.
- Ведення кадрово-організаційної роботи в відділі (найм та звільнення, графіки роботи, розподіл задач, щоденні міти).
- Підбір систем автоматизації процесів у компанії (ресурси, програми для виконання завдань поставлених на відділ. Наприклад, для обробки фото, парсингу та інше).
Спеціаліст служби клієнтської техпідтримки (Support)
Zakupka.com
Интернет
1 год 1 месяц
11.2019 - 12.2020
- Service Desk - адміністрування та робота в середовищі системи тікетів
- Супровід клієнтів під час налаштування роботи з функціоналом.
- Робота з api та інтеграціями (підключення).
- Здійснення підтримки користувачів з питань системи, по телефону, скайпу та в рамках системи тікетів (з різних каналів зв'язку- Телеграм, вайбер, чат, зворотній зв'язок).
- Тестування функціоналу маркетплейса та Кабінета користувача;
- Упорядкування технічної документації, поліпшення Бази Знань;
- Проведення презентацій програмного продукту.
- Написання статей, новин, текстів, дбайливих FAQ по системі;
- Проведення навчань агентам CallCenter.
Куратор онлайн-курсів, модератор чатів, адміністратор сайтів компанії
Онлайн школа коучей
Образование
1 год 7 месяцев
02.2018 - 09.2019
- Участь в розробці технологій та побудова web-сайту компанії.
- Адміністратор в crm системі. Активна участь з розробником по вдосконаленню і доробці продуктів під потреби курсів.
- ІР-телефонія
SMM-менеджер, адміністратор сайту, копірайтер
Import Stone
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
2 года 3 месяца
07.2016 - 10.2018
- Копірайтинг (створення опису для товарних позицій) та заповнення карток товарів інформацією згідно cms сайтів: OpenCart та WP
- SMM постінг в соц-мережах за складенним мною контент планом та з залученням процесів автоматизації.
- Створення креативів для реклами в соц.мережах та маркетингових текстів.
- Розробка ТЗ для спеціалістів IT відділу та залучення їх до проектних робіт.
- Коммунікація з постачальниками з різних країн та місцевими видобувальниками (мармур, різні види каміння) з питань поставки товару.
- Логістика (робота з сервісами логістики та документацією для відвантажень).
- Питання залучення та найму персоналу для офісу, виробництва.
- Участь у виставкових заходах (підготовка та оформлення стенду зі зразками, підготовка друку поліграфічних матеріалів) та залучення нових контактів під час заходу.
Спеціаліст з програмного ліцензування продуктів
Спілка Автоматизаторів Бізнесу
IT-консалтинг / Услуги / Производство оборудования
11 лет 1 месяц
08.2005 - 09.2016
Допомога кінцевим споживачам та партнерам з питань активування та використання програмних ліцензій.
Тікети та дзвінки. Робота в офісі.
Автоматизація процесів - підбір програмного продукту під потреби бізнесу.
Асистент керівника
ТОВ Wnet
IT
1 год
07.2005 - 07.2006
Ключевая информация
Маю більше 10 років досвіду в технічній підтримці IT компаній. Вмію працювати в більшості популярних CMS сайтів (зокрема, OpenCart та WordPress).
Швидко включаюсь в усі процеси та створюю здорові взаємозв'язки в команді та між суміжними відділами компанії.
Розвинула команду відділу техпідтримки маркетплейсу з нуля за короткий термін в онлайн режимі. На момент звільнення мала під своїм керівництвом команду з 12 співробітників.
Маю високі комунікативні навички та вміння навчати інших (виступала ментором, вела вебінари, робила скрінкасти).
Подобається писати FAQ користувачам та створювати ТЗ підрядникам, наприклад, дизайнеру, розробнику. Вмію створювати логічнозрозумілі технічні тексти (інструкції) до функціоналу/інтерфейсу/програми.
Умію працювати з Canva та Figma (презентації, профілі, банери, лого та інші не складні продукти) .
Вмію шукати баги (нативно без написання тест кейсів та з написанням по специфікації) та оформлювати їх (YouTrack).
Подобається праця над проектами по скрам, планування та дотримання плану, щоденні мітінги команди.
Також для мене дедлайни не порожнє слово, суворо дотримуюсь термінів виконання задач та вимагаю цього ж у всієї команди.
Високі аналітичні здібності, вміння формування звітів, пошуку слабких та сильних сторін продукту/сервісу, команди чи для аналізу конкурентів.
Базові знання HTML тегів та консолі браузерів достатні для пошуку багів, розуміння мета-тегів, створення та редагування xml та інше.
Базові знання в питаннях маркетингу, сео-послугах, наданні послуг з наповнення контентом, парсингу, менеджмент послуг, розуміння як створюється сайт, веб сторінка приміняю в своїх фріланс-проектах, де виступаю проджект-менеджером.
Училась в 2 заведениях
КНУБ
Маркетинг
Київ, 2025
Уманський національний університет садівництва
Економічний
Умань, 2008
Владеет языками
Английский
средний
Русский
свободно
вільно володію мовою ворога
Украинский
родной
Курсы, тренинги, сертификаты
Сертифікат ICDL
https://osvita.diia.gov.ua/digigram-test/ukrainian-digital-citizen/Ejy-P3KSLVm7Wxhv0YIlSg2bRyP8TnLw/results
Цифровий маркетинг від Гугл
Базове вміння налаштування рекламних кампаній (ЦА, гео, цілі та інше) в соцмережах та в Гугл Адс.
1С 7.7. та 8.3.
Мала дступ до всіх методичок по программах 1С до 2015р, тому по факту легко перевчусь на будь який схожий продукт.
Дополнительная информация
Нестандартні вміння:
- Розуміння як працювати зі скаргами на авторське право, використання брендів (для уникнення блокування сайту/акаунту гуглом), написання відповідей на скарги та претензії від ТМ та їх представників.
- Взаємодія з запитами від слідчих по факту неправомірних дій клієнтів.
- Можу зробити (створити/редагувати файл) імпорт/експорт товарів з будь-якого сайту в будь-якому форматі.
- Контент-майстер: ідеально оформлюю картки товарів для високої конверсійності та пошукової видачі як у ПС, так і у більшості маркетплейсів.
- Слідкую за трендами в IT, користуюсь ШІ в житті та в роботі.
Общественная деятельность
- КСУ (креативні сили України) як модератор, а саме - оформлення ТЗ виконавцям.
- Волонтерська допомога благодійним організаціям в швидкому пошуку виконавців креативів по своїх власних базах ІТ спеціалістів - ситуативно.
- Волонтер МБФ "Люди Світу" (керівник технічного відділу).
- Модератор акаунтів менторів в "Ментори в Тилу" (деякий час).
Личные качества
Надшвидке освоєння програм та сервісів.
Умію створювати дружню команду з еффективними результатами.
Ірина
Ірина
Support спеціаліст, менеджер техпідтримки віддалено
Винница
Готов переехать: Киев
полная занятость
Характер работы: удаленная работа
Обновлено 2 месяца назад