Работал в 5 компаниях   14 лет

Автомобильная промышленность и Автобизнес

Директор ППО

ТОО "ASTER AUTO" Казахстан

Автомобильная промышленность и Автобизнес

1 год 1 месяц

01.2022 - 02.2023

  • Організація робочих процесів, встановлення завдань та цілей для підлеглих, розробка стратегічних планів розвитку відділу післяпродажного обслуговування.
  • Контроль проведення гарантійних ремонтів та дотримання процедур їх оформлення.
  • Підготовка звітності керівництву підприємства та імпортеру.
  • Здійснення планування та оснащення виробничих приміщень, оцінка потреби у необхідному обладнанні та інструменті.
  • Моніторинг та аналіз ключових показників діяльності відділу післяпродажного обслуговування.
  • Дотримання робочих процесів та необхідних вимог до роботи відділу ППО (правових, організаційних тощо).
  • Розробка та проведення маркетингових досліджень для підвищення попиту на сервісні послуги.
  • Активна участь у розробці нових послуг та процесів, запуск пілотних проектів у сфері сервісного обслуговування.
  • Контроль за процесом роботи відділу ППО.
  • Розробка планів, спрямованих на підвищення прибутку сервісних центрів, шляхом залучення нових клієнтів та підвищення лояльності існуючих.
  • Контроль витрат відділу ППО.
  • Аналіз товарних залишків та дебіторської заборгованості, робота з дебіторською заборгованістю.
  • Підготовка технічної документації та участь у тендерних закупівлях.
  • Підготовка нормативної документації на підприємстві, що регламентує процес сервісного обслуговування.
  • Вирішення конфліктних ситуацій із клієнтом.
  • Навчання персоналу відділу ППО.

Директор

ТОВ "Лабораторія детейлінгу"

Автомобильная промышленность и Автобизнес

1 год 1 месяц

10.2020 - 11.2021

  • Організація робочих процесів, встановлення завдань та цілей для підлеглих, розробка стратегічних планів розвитку підприємства.
  • Підготовка звітності власникам підприємства.
  • Здійснення планування та оснащення виробничих приміщень, оцінка потреби у необхідному обладнанні та інструменті.
  • Розробка бюджету підприємства на наступний бюджетний рік.
  • Моніторинг та аналіз ключових показників діяльності підприємства.
  • Дотримання робочих процесів та необхідних вимог до роботи підприємства (правових, організаційних тощо).
  • Розробка та проведення маркетингових досліджень для підвищення попиту на послуги підприємства .
  • Розробка нових послуг та процесів, запуск пілотних проектів у сфері детейлінгу.
  • Контроль за процесом обслуговування клієнтів.
  • Розробка планів, спрямованих на підвищення прибутку підприємства шляхом залучення нових клієнтів та підвищення лояльності існуючих.
  • Контроль витрат підприємства.
  • Аналіз товарних залишків та дебіторської заборгованості, робота з дебіторською заборгованістю.
  • Підготовка технічної документації та участь у тендерних закупівлях.
  • Підготовка нормативної документації, що регламентує роботу підприємства.
  • Вирішення конфліктних ситуацій із клієнтом.

Керівник відділу післяпродажного обслуговування

ТОВ "ВіДі Елеганс", ТОВ "ВіДі Авеню", група компаній VIDI

Автомобильная промышленность и Автобизнес

9 лет 7 месяцев

01.2011 - 08.2020

  • Організація робочих процесів, встановлення завдань та цілей для підлеглих, розробка стратегічних планів розвитку відділу післяпродажного обслуговування.
  • Контроль проведення гарантійних ремонтів та дотримання процедур їх оформлення.
  • Підготовка звітності керівництву підприємства та імпортеру.
  • Здійснення планування та оснащення виробничих приміщень, оцінка потреби у необхідному обладнанні та інструменті.
  • Розробка бюджету сервісного центру на наступний бюджетний рік.
  • Моніторинг та аналіз ключових показників діяльності відділу післяпродажного обслуговування.
  • Дотримання робочих процесів та необхідних вимог до роботи сервісного центру (правових, організаційних тощо).
  • Розробка та проведення маркетингових досліджень для підвищення попиту на сервісні послуги.
  • Активна участь у розробці нових послуг та процесів, запуск пілотних проектів у сфері сервісного обслуговування.
  • Контроль за процесом сервісного обслуговування.
  • Розробка планів, спрямованих на підвищення прибутку сервісного центру шляхом залучення нових клієнтів та підвищення лояльності існуючих.
  • Контроль витрат відділу загального сервісу.
  • Аналіз товарних залишків та дебіторської заборгованості, робота з дебіторською заборгованістю.
  • Підготовка технічної документації та участь у тендерних закупівлях.
  • Підготовка нормативної документації на підприємстві, що регламентує процес сервісного обслуговування.
  • Вирішення конфліктних ситуацій із клієнтом.
  • Навчання персоналу відділу післяпродажного обслуговування.

Керівник відділу з ремонту та обслуговування автомобілів

АФ "Експрес-АВТО", АТ "УкрАВТО"

Автомобильная промышленность и Автобизнес

1 год 1 месяц

01.2007 - 02.2008

Керівник департаменту відділу сервісу та гарантії

АФ "Бліц-АВТО", АТ "УкрАВТО"

Автомобильная промышленность и Автобизнес

9 месяцев

04.2006 - 01.2007

Ключевая информация

15-річний досвід управління відділами післяпродажного обслуговування автомобілів офіційних дилерських центрів.

Досвід відкриття підрозділів та побудови процесів післяпродажного обслуговування "з нуля".

Учился в 2 заведениях

Сумський національний аграрний університет

Механізація сільського господарства, Інженер-механік

Суми, 2008

Горлівський автотранспортний технікум

Організація перевезень та управління рухом на автотранспорті, Технік-організатор перевезень

Горлівка, 1993

Дополнительная информация

Курсы и тренинги

с 2012 по 2019:

  • тренінг "Ефективні продажі",
  • тренінг "Підвищення ефективності сервісу",
  • тренінг "Робота з запереченнями",
  • сертифікат технолога,
  • курси англійської мови.

Професійні досягнення

Найкращий керівник відділу післяпродажного обслуговування Peugeot/Citroen в Україні в 2019 р.

4-е місце у світовому кубку керівників сервісу, який проводив PSA Groupe у грудні 2019 р., м. Париж, Франція.

Вадим

Директор сервісу, Менеджер ППО, Керівник СТО, Директор ППО

Киев

50 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 2 недели назад